Met één druk op de knop een zorgeloze beveiliging

LONDEN, 30th juli 2019 - Wij begrijpen dat beveiliging voor elke organisatie topprioriteit heeft. Daarom heeft Canon Europe de handen ineengeslagen met cyber security expert McAfee. Zo kunnen we gezamenlijk onze klanten helpen om niet alleen bescherming te bieden tegen de beveiligingsrisico's van vandaag, maar ook tegen die van morgen.

BESCHERM UW ORGANISATIE TEGEN HET ONBEKENDE

Het beschermen van printers zou net zo eenvoudig moeten zijn als een druk op een knop. Daarom zijn onze imageRUNNER ADVANCE-systemen ‘secure-by-design’. Maar we begrijpen de risico’s van connectiviteit in de moderne wereld. Malware ontwikkelt zich sneller dan ooit en daarom zijn we voortdurend op zoek naar manieren om de nieuwste beveiligings- en innovatiemogelijkheden voor onze klanten beschikbaar te maken. Dankzij onze nieuwe samenwerking met toonaangevend beveiligingsexpert McAfee1 beschikken onze klanten over de allerbeste beveiliging. De McAfee Embedded Control Software evolueert continu, wat betekent dat organisaties altijd beschermd zijn.

Takanobu Nakamasu, executive vicepresident Document Solutions bij Canon Europe: “Het kantoor van de toekomst is continu in ontwikkeling en dat zijn onze printsystemen ook. We begrijpen dat uw systemen niet meer zomaar alleen een printer zijn, maar een connected device dat tal van cloud-toepassingen ondersteunt om workflows te stroomlijnen en productiviteit te verhogen. Onze samenwerking met McAfee biedt de meest up-to-date beveiliging om connected systemen te beschermen tegen de bedreigingen die we vandaag de dag kennen en tegen de nog onbekende bedreigingen van morgen.”

ÉÉN AANKOOP, EINDELOZE INNOVATIE

De beveiligingssector kent een grote dynamiek en daarom zijn wij constant in beweging en blijven we ontwikkelen. Onze regelmatige firmware-upgrades bieden de nieuwste beveiligingsinnovaties. Er hoeft geen dure hardware te worden vervangen; wij maximaliseren de investeringen van organisaties in onze producten met toegang tot regelmatige updates, de nieuwste functies en functionaliteiten, waaronder de McAfee Embedded Control Software die beschikbaar komt in onze versie 3.9 firmware update.

“Wij willen onze klanten een maximaal rendement op hun IT-investering bieden. Naarmate het beveiligingslandschap verandert, kan de beveiliging van een printsysteem verouderd raken. Met elke firmware-update krijgen onze klanten de beschikking over de laatste innovaties en de beste beveiligingsoplossingen tot het einde van de contractperiode van hun printsystemen,” aldus Nakamasu.

CONSISTENTIE EN CONTROLE BIJ ELKE UPDATE

Wij begrijpen dat het moeilijk kan zijn om binnen een printerpark de beveiligingsrisico’s te beheren. Daarom werken wij nauw samen met McAfee om een voortdurend groeiende whitelist van geautoriseerde applicaties aan te bieden. Zo kunnen onze klanten erop vertrouwen dat ze beschermd zijn tegen onbekende applicaties, onbedoelde inbreuken en schadelijke aanvallen. Ons Unified Firmware Platform (UFP) maakt het beheer tot kinderspel, met de garantie dat dezelfde kwaliteit van beveiliging wordt uitgerold richting elk imageRUNNER ADVANCE-systeem.

“Met het toenemen van het aantal connected devices in organisaties, neemt ook het risico op malware aanvallen toe,” zegt Brent Smith, director of OEM Sales, McAfee. “McAfee Embedded Control verzekert de integriteit van apparaten doordat het enkel geautoriseerde ‘whitelisted’ applicaties toestaat en ongeautoriseerde ‘blacklisted’ applicaties blokkeert. In het hedendaagse dreigingslandschap beschouwen wij deze samenwerking met Canon als een winst die organisaties gaat helpen om vertrouwelijke data te beschermen, zonder de doorontwikkeling van office document workflows te hinderen.”

1 Deze functionaliteit zal alleen beschikbaar zijn in III Edition-systemen van de derde generatie.