Canon-producten voor 26ᵉ jaar op rij onderscheiden met internationaal erkende iF Design Awards

Amstelveen, 9 maart 2020 – Canon Inc. maakt bekend dat maar liefst acht Canon-producten zijn onderscheiden met de prestigieuze 2020 iF Design Awards door het International Forum Design GmbH. Dit is het 26ᵉ jaar op rij dat Canon in de prijzen valt bij de iF Design Awards. Aangemoedigd door deze erkenning voor haar expertise op het gebied van design, blijft Canon streven naar het aanbieden van producten die de hoogste niveaus van prestaties en design combineren.

iF Design Award 2020 – de winnende Canon-producten:

De iF Design Awards worden sinds 1953 toegekend en gelden als een van de meest prestigieuze onderscheidingen op het gebied van design voor superieure industriële ontwerpen uit de hele wereld. Dit jaar werden 7.200 inzendingen uit 56 landen en regio’s beoordeeld door internationaal erkende ontwerpexperts in zeven categorieën: productontwerp, verpakkingsontwerp, communicatie, binnenhuisarchitectuur, professioneel conceptontwerp, service design en architectuur.

*Niet beschikbaar in Japan.