CPS Priority Support
Speciale directe telefoonlijn en e-mailhelpdesk. Canon's experts achterhalen snel wat er mis is en bieden technische ondersteuning, lidmaatschapshulp en productadvies.
Registreer je kit gratis bij Canon Professional Services en stort je op de verhalen die je hoe dan ook moet vertellen. Profiteer van ondersteuning, snelle reparatie, evenementen en speciale aanbiedingen.
MELD JE GRATIS AAN AANMELDENCanon weet dat het verschil tussen een goede en een spectaculaire foto een kwestie van milliseconden is en dat de staat van je camera het verschil kan maken. Wanneer je je registreert, staat Canon voor je klaar als er iets misgaat. Canon inspireert je bovendien de grenzen op te zoeken wanneer alles goed gaat.
Speciale directe telefoonlijn en e-mailhelpdesk. Canon's experts achterhalen snel wat er mis is en bieden technische ondersteuning, lidmaatschapshulp en productadvies.
Canon repareert of onderhoudt je product in minder dan twee dagen bij een van de gespecialiseerde CPS-servicecentra en kan je indien nodig voorzien van een gratis leenproduct.
Hulp in het buitenland bij lokale servicecentra in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Snelle, gespecialiseerde ondersteuning voor erkende fotografen bij belangrijke sport- en entertainmentevenementen wereldwijd.
Exclusieve uitnodigingen voor evenementen, workshops, Canon-ervaringen en speciale aanbiedingen zodat je up-to-date blijft.
Nog meer reden om je aan te melden
Houd je kit in topconditie met CPS-kortingen en Canon-onderhoud bij Canon-centra voor service en reparatie.
Wanneer je als CPS-lid je product verzendt voor niet-gratis reparaties of onderhoud bij Canon-centra voor service en reparatie, stuurt Canon het product gratis naar je terug.
Canon is aanwezig bij de meeste grote evenementen wereldwijd om de erkende Canon-fotografen te ondersteunen. Canon's professionele ondersteuning varieert per evenement en is inclusief gratis leenproducten, technische ondersteuning, gratis schoonmaken en controles, kleine reparaties, plus een prioriteitsrij voor CPS-leden zodat je geen seconde van de actie hoeft te missen.
Meld je in enkele minuten gratis aan om je lidmaatschapsniveau te ontdekken en beheer je uitrusting, punten en speciale aanbiedingen op één plek.
Een warm welkom van Canon voor jou, met een op maat gemaakt welkomstpakket via de post. Met je lidmaatschapskaart krijg je snel toegang tot de CPS-service en -ondersteuning in servicecentra van Canon en bij evenementen.
ONGEËVENAARDE ONDERSTEUNING VAN CPS VOOR PROFESSIONALS
Registreer al je Canon-producten om te ontdekken hoeveel punten je hebt. Je puntentotaal bepaalt je lidmaatschapsniveau en de voordelen. (Voordelen kunnen per land verschillen)
0
Punten
500
Punten
1000
Punten
1600
Punten
Priority Support-helpdesk
Snelle service met Fast Track 1
Gratis uitleenapparaten 2
Korting op onderhoud 3
Wereldwijde ondersteuning bij evenementen 4
Bepaalde voordelen zijn alleen van toepassing in deelnemende landen. Zie de deelnemende landen hieronder of bekijk de volledige gebruiksvoorwaarden.
Gratis retourzending 5
Exclusieve toegang tot Canon-evenementen en -ervaringen 6
Exclusieve speciale aanbiedingen en kortingen (zie hieronder)
Welkomstpakket en lidmaatschapskaart
Kosten lidmaatschap
Een voorbeeld van een Canon-kit die in aanmerking komt voor een platina lidmaatschap.
0 punten vereist.
Een voorbeeld van een Canon-kit waarmee je aanmerking komt voor een zilveren lidmaatschap.
500 punten vereist.
Een voorbeeld van een Canon-kit waarmee je aanmerking komt voor een gouden lidmaatschap.
1000 punten vereist.
Een voorbeeld van een Canon-kit waarmee je aanmerking komt voor een platina lidmaatschap.
1600 punten vereist.
Landen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) die op dit moment het volledige CPS-programma aanbieden, zijn:
België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, Slovenië, Spanje, Tsjechië, het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.
CPS-service en -uitleenfaciliteiten zijn niet beschikbaar in de volgende landen of regio's, maar de service kan worden geregeld met het genoemde land:
Ålandseilanden (Zweden), Andorra (Spanje), Canarische eilanden (Spanje), Ceuta & Melilla (Spanje), Gibraltar (Spanje), Groenland (Denemarken), Guernsey (VK), Isle of Man (VK), Jersey (VK), Liechtenstein (Zwitserland), Monaco (Frankrijk), San Marino (Italië) en Vaticaanstad (Italië). Extra verzendkosten, belastingen en douanekosten kunnen van toepassing zijn. Neem vooraf contact op met het relevante servicecentrum.
In de volgende CPS-landen is de servicetijd van de Fast Track-reparatie vijf dagen en zijn uitleenproducten niet beschikbaar:
Estland, IJsland, Kazachstan, Letland, Litouwen, Oekraïne, Turkije en de Verenigde Arabische Emiraten.
Professionele fotografen en videografen kunnen zich ook in de volgende landen registeren voor CPS-lidmaatschap:
Algerije, Armenië, Azerbeidzjan, Bahrein, Bulgarije, Cyprus, Egypte, Georgië, Iran, Israël, Jordanië, Koeweit, Libanon, Malta, Nigeria,Noord-Macedonië, Oman, Qatar, Saudi-Arabië, Servië, Slowakije, Oezbekistan en Wit-Rusland. Hoewel de CPS-service en -uitleenproducten in deze landen niet beschikbaar zijn, kunnen CPS-leden uit deze landen wel profiteren van het juiste niveau CPS-service wanneer ze naar landen reizen die deze services wel aanbieden.
Andere voordelen zoals aanbiedingen, evenementen, ervaringen en servicekortingen variëren en zijn wellicht niet beschikbaar in je thuisland of regio.
CPS-leden kunnen momenteel profiteren van deze fantastische aanbiedingen van Canon-partners. Op het CPS-dashboard zien leden hoe ze kunnen profiteren.
Canon Professional Services (CPS) is een speciale service voor (semi-)professionele fotografen en videografen die Canon-producten gebruiken. Snelle service en reparatie voor kits, inspirerende evenementen en ervaringen, en exclusieve aanbiedingen zijn enkele van de voordelen die CPS biedt aan leden in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA).
Voor het merendeel van de Canon-producten dat is gerelateerd aan foto- of videografie ontvang je punten. Selecteer tijdens de registratie je product om te zien hoeveel punten dat waard is. Zodra je de productinformatie hebt ingevuld, worden de punten aan je account toegevoegd. Het totale aantal punten van de producten die je registreert, bepaalt je lidmaatschapsniveau. De punten van een product kunnen na verloop van tijd minder worden en kunnen dan niet meer worden ingewisseld.
De blauwe stip is een indicatie dat actie vereist is voor dit product. Klik op de stip om te kijken. Punten worden in het grijs weergegeven wanneer er details ontbreken en een product niet volledig is geregistreerd. Bewerk je productregistratie en vul alle details in (serienummer, land van aankoop, datum van aankoop en winkel van aankoop). Punten worden vervolgens gevalideerd en dragen bij aan je lidmaatschapsniveau.
Meld je aan en voeg producten toe om erachter te komen hoeveel punten jouw kit waard is. Je hoeft de registratie niet te voltooien om te zien hoeveel punten je apparatuur waard is. Je kunt later terugkomen en de registratie afronden om je punten te ontvangen.
Je kunt je snel en eenvoudig voor CPS aanmelden; je wordt direct lid. Je hoeft je alleen maar aan te melden met je contactgegevens. Om punten voor je lidmaatschapsniveau te verzamelen, dien je je producten te registeren. Het is heel eenvoudig en je kunt de informatie opgeven wanneer het jou uitkomt. Je hebt het serienummer, de naam van de retailer en land en datum van aankoop nodig. Je ziet je punten in je account zodra deze informatie is gevalideerd. Zorg ervoor dat je productinformatie juist is en dat je een aankoopbewijs hebt voor je producten. Canon kan daarnaar vragen wanneer je wilt profiteren van je voordelen of in het geval van een garantieclaim.
Meer dan 3000 Canon-producten kunnen worden geregistreerd, inclusief de meeste van Canon's camera's, objectieven, printers en zelfs accessoires. Vergeet niet om zowel oude als nieuwe apparatuur toe te voegen. Ook voor Canon-producten die je in een ander land hebt gekocht, kun je punten ontvangen. 120 van de Pro Canon-producten komen in aanmerking voor Fast Track. Dat betekent dat ze binnen twee dagen kunnen worden gerepareerd (afhankelijk van je lidmaatschapsniveau).
120 van de Canon-producten komen in aanmerking voor service met snelle servicetijd bij de officiële Canon-servicecentra. Ontdek of je producten in aanmerking komen voor Fast Track door je uitrusting te controleren en individuele producten te selecteren. Dit zal ook de servicetijd tonen die afhankelijk is van je lidmaatschapsniveau en het CPS-serviceniveau in het land.
Fast Track is van toepassing op reparaties in alle Canon-centra voor service en reparatie en voor CPS-geautoriseerde servicepartners. Voor onderhouds- en upgradeservices is Fast Track is alleen van toepassing bij Canon-centra voor service en reparatie. Fast Track is alleen beschikbaar voor producten die volledig geregistreerd zijn met alle details (serienummer, land van aankoop, datum van aankoop en winkel van aankoop) en waarvan de punten gevalideerd zijn.
De servicetijden gelden voor maximaal drie producten per lid die tegelijkertijd in reparatie/onderhoud zijn en zijn exclusief verzendtijden. Ter vergelijking: de standaard servicetijd voor niet-CPS-producten is ongeveer tien dagen.
De doorlooptijden kunnen niet worden gegarandeerd en worden mogelijk niet gehaald door bijvoorbeeld gebrek aan beschikbaarheid van reserveonderdelen. Zowel Canon als de reparatieservices die bevoegd zijn om CPS-services te leveren, zullen echter proberen om zich aan de genoemde servicetijden te houden. Als een servicetijd om wat voor een reden dan ook niet kan worden gehaald, kom je in aanmerking voor een gratis leenproduct (Goud- en Platina-leden).
Zie de Gebruiksvoorwaarden voor meer informatie over de berekening van doorlooptijden.
CPS-korting op productonderhoud en gratis retourverzending van betaalde reparaties zijn alleen verkrijgbaar bij Canon service- en reparatiecentra (zoals vermeld in de onderstaande veelgestelde vragen).
Geautoriseerde servicepartners van CPS bieden momenteel niet exact dezelfde voordelen, maar hebben mogelijk hun eigen aanbiedingen. Het is dus de moeite waard om contact op te nemen met de door u gekozen geautoriseerde servicepartner van CPS om dit verder te bespreken.
Alle Canon-servicecentra voor het onderhoud van CPS-apparatuur kunt u vinden met behulp van de zoekfunctie op deze pagina door het filter 'Canon Professional Services' te selecteren.
Canon Professional Service Centers zijn grote, regionale werkplaatsen van Canon die gespecialiseerd zijn in alle facetten van het onderhoud en reparaties van Canon-producten.
Er zijn 7 van deze centra in EMEA:
Frankrijk
Duitsland
Italië
Rusland
Spanje
Zweden
Verenigd Koninkrijk
Je CPS-lidmaatschap geeft je recht op ondersteuning en voordelen binnen alle deelnemende landen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Dus ook als je reist. Voordelen kunnen per land verschillen dus controleer de deelnemende landen voor meer informatie.
Als je een Canon EMEA-lid bent, kun je met een geldige CPS-lidmaatschapskaart profiteren van Canon-prioriteitsservices buiten Europa, het Midden-Oosten en Afrika. De voordelen kunnen echter afwijken van de voordelen in je eigen regio.
Maak je deel uit van een grotere groep of organisatie die Canon gebruikt? Kies een lidmaatschapsniveau voor de gehele groep met Zakelijk CPS en houd al je Canon-producten en fotografen bij vanuit je centrale account.
Met honderden Pro Partner-retailers die klaarstaan voor Canon-gebruikers, is professioneel advies altijd binnen handbereik. Er is altijd professionele apparatuur te koop, apparatuur te huur in geselecteerde winkels en ervaren personeel om je te helpen.
Je kit werkt elke dag hard voor je. Canon zorgt ervoor dat dat zo blijft, dankzij speciale ledenkortingen op onderhoud en supersnelle servicetijden voor reparaties.
Interviews met 's werelds beste fotografen en filmmakers, tips & tricks, het nieuwste Canon-productnieuws, speciale aanbiedingen en informatie over Canon-evenementen - rechtstreeks in je inbox.
Meld je aan voor een Canon-account zodat we je productinformatie online kunnen verzorgen. Daarnaast krijg je toegang tot handige tips & tricks en apps, alles op één centrale plek.
*Bestaande abonnees met een betaald Adobe-abonnement kunnen op elk moment de inwisselcode voor het product verzilveren met hun Adobe ID. Het abonnement voor beperkte tijd wordt toegevoegd aan het bestaande betaalde abonnement. In de volgende landen kunnen bestaande abonnees met een betaald Adobe-abonnement de code alleen minstens 30 dagen na het aflopen van het betaalde abonnement verzilveren: Algerije, Armenië, Azerbeidzjan, Bahrein, Wit-Rusland, Egypte, Georgië, Gibraltar, Israël, Jordanië, Kazachstan, Koeweit, Libanon, Oman, Qatar, Saudi Arabië, Turkije, Oekraïne, Verenigde Arabische Emiraten, Oezbekistan.