Abstract image of a Canon DSLR showing the intricate ergonomics and design
Afbeelding van het Canon Professional Services-logo in wit op zwart met een rode stip

Word lid van CPS

Registreer je kit gratis bij Canon Professional Services en stort je op de verhalen die je hoe dan ook moet vertellen. Profiteer van ondersteuning, snelle reparatie, evenementen en speciale aanbiedingen.

MELD JE GRATIS AAN AANMELDEN

Wat Canon voor je kan betekenen

Canon weet dat het verschil tussen een goede en een spectaculaire foto een kwestie van milliseconden is en dat de staat van je camera het verschil kan maken. Wanneer je je registreert, staat Canon voor je klaar als er iets misgaat. Canon inspireert je bovendien de grenzen op te zoeken wanneer alles goed gaat.

Image of an icon representing support Image of an icon representing support

CPS Priority Support

Speciale directe telefoonlijn en e-mailhelpdesk. Canon's experts achterhalen snel wat er mis is en bieden technische ondersteuning, lidmaatschapshulp en productadvies.

Image of an icon representing repair and loans Image of an icon representing repair and loans

Snelle reparatie en leenproducten met Fast Track

Canon repareert of onderhoudt je product in minder dan twee dagen bij een van de gespecialiseerde CPS-servicecentra en kan je indien nodig voorzien van een gratis leenproduct.

Image of an icon representing support and positivity Image of an icon representing support and positivity

Internationale ondersteuning

Hulp in het buitenland bij lokale servicecentra in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Snelle, gespecialiseerde ondersteuning voor erkende fotografen bij belangrijke sport- en entertainmentevenementen wereldwijd.

Image of an icon representing a bright idea Image of an icon representing a bright idea

Exclusieve evenementen en ervaringen

Exclusieve uitnodigingen voor evenementen, workshops, Canon-ervaringen en speciale aanbiedingen zodat je up-to-date blijft.

Nog meer reden om je aan te melden

Nog meer reden om je aan te melden

Korting op onderhoud

Houd je kit in topconditie met CPS-kortingen en Canon-onderhoud bij Canon-centra voor service en reparatie.

Gratis retourzending

Wanneer je als CPS-lid je product verzendt voor niet-gratis reparaties of onderhoud bij Canon-centra voor service en reparatie, stuurt Canon het product gratis naar je terug.

Priority Support op grote evenementen

Canon is aanwezig bij de meeste grote evenementen wereldwijd om de erkende Canon-fotografen te ondersteunen. Canon's professionele ondersteuning varieert per evenement en is inclusief gratis leenproducten, technische ondersteuning, gratis schoonmaken en controles, kleine reparaties, plus een prioriteitsrij voor CPS-leden zodat je geen seconde van de actie hoeft te missen.

Gratis lidmaatschap

Meld je in enkele minuten gratis aan om je lidmaatschapsniveau te ontdekken en beheer je uitrusting, punten en speciale aanbiedingen op één plek.

Welkomstpakket

Een warm welkom van Canon voor jou, met een op maat gemaakt welkomstpakket via de post. Met je lidmaatschapskaart krijg je snel toegang tot de CPS-service en -ondersteuning in servicecentra van Canon en bij evenementen.




ONGEËVENAARDE ONDERSTEUNING VAN CPS VOOR PROFESSIONALS

Massimo Sestini
CPS-lid

Wat zit er in de tas?

Registreer al je Canon-producten om te ontdekken hoeveel punten je hebt. Je puntentotaal bepaalt je lidmaatschapsniveau en de voordelen. (Voordelen kunnen per land verschillen)

Rood

0

Punten

Zilver

500

Punten

Goud

1000

Punten

Platina

1600

Punten

Voordelen:

Priority Support-helpdesk

Snelle service met Fast Track 1

5 dagen
3 dagen
2 dagen

Gratis uitleenapparaten 2

Korting op onderhoud 3

10%
10%
10%

Wereldwijde ondersteuning bij evenementen 4

  1. Voor Fast Track-producten, alleen in deelnemende landen. Is van toepassing op reparaties bij Canon-centra voor service en reparatie en bij CPS-geautoriseerde servicepartners, en op onderhouds- en upgradeservices uitsluitend bij Canon-centra voor service en reparatie. De snelst mogelijke servicetijd voor videocamera's (Cinema EOS en X-serie) is vijf dagen.
    Beoogde doorlooptijden zijn niet gegarandeerd - zie Veelgestelde vragen
  2. Als de snelle reparatietijd van Fast Track niet kan worden gehaald
  3. De korting geldt alleen op de volledige prijs van onderhoudsservices van Canon Service- en reparatiecentra in Italië, Frankrijk, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Zweden en Rusland. Mogelijk niet beschikbaar bij CPS Authorised Service Partners. Exclusief verzendkosten en btw. Meer informatie
  4. Voor erkende fotografen
  5. Van toepassing op niet-gratis reparatie- of onderhoudsservices uitsluitend bij Canon-centra voor service en reparatie. Standaard verzendmethode. Er zijn kosten van toepassing voor speciale verzendopties.
  6. Evenementtype en toegang zijn afhankelijk van het niveau. De ticketprijs is niet inbegrepen
  7. Bepaalde voordelen zijn alleen van toepassing in deelnemende landen. Zie de deelnemende landen hieronder of bekijk de volledige gebruiksvoorwaarden.

Andere voordelen:

Gratis retourzending 5

Exclusieve toegang tot Canon-evenementen en -ervaringen 6

Exclusieve speciale aanbiedingen en kortingen (zie hieronder)

Welkomstpakket en lidmaatschapskaart

Kosten lidmaatschap

GRATIS
GRATIS
GRATIS
GRATIS

Voorbeeldkit: rood

Een voorbeeld van een Canon-kit die in aanmerking komt voor een platina lidmaatschap.
0 punten vereist.

Deelnemende landen en voordelen

Landen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) die op dit moment het volledige CPS-programma aanbieden, zijn: 

België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, Slovenië, Spanje, Tsjechië, het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.

CPS-service en -uitleenfaciliteiten zijn niet beschikbaar in de volgende landen of regio's, maar de service kan worden geregeld met het genoemde land: 

Ålandseilanden (Zweden), Andorra (Spanje), Canarische eilanden (Spanje), Ceuta & Melilla (Spanje), Gibraltar (Spanje), Groenland (Denemarken), Guernsey (VK), Isle of Man (VK), Jersey (VK), Liechtenstein (Zwitserland), Monaco (Frankrijk), San Marino (Italië) en Vaticaanstad (Italië). Extra verzendkosten, belastingen en douanekosten kunnen van toepassing zijn. Neem vooraf contact op met het relevante servicecentrum.

In de volgende CPS-landen is de servicetijd van de Fast Track-reparatie vijf dagen en zijn uitleenproducten niet beschikbaar: 

Estland, IJsland, Kazachstan, Letland, Litouwen, Oekraïne, Turkije en de Verenigde Arabische Emiraten.

Professionele fotografen en videografen kunnen zich ook in de volgende landen registeren voor CPS-lidmaatschap: 

Algerije, Armenië, Azerbeidzjan, Bahrein, Bulgarije, Cyprus, Egypte, Georgië, Iran, Israël, Jordanië, Koeweit, Libanon, Malta, Nigeria,Noord-Macedonië, Oman, Qatar, Saudi-Arabië, Servië, Slowakije, Oezbekistan en Wit-Rusland. Hoewel de CPS-service en -uitleenproducten in deze landen niet beschikbaar zijn, kunnen CPS-leden uit deze landen wel profiteren van het juiste niveau CPS-service wanneer ze naar landen reizen die deze services wel aanbieden.

Andere voordelen zoals aanbiedingen, evenementen, ervaringen en servicekortingen variëren en zijn wellicht niet beschikbaar in je thuisland of regio.


Aanbiedingen voor CPS-partners

CPS-leden kunnen momenteel profiteren van deze fantastische aanbiedingen van Canon-partners. Op het CPS-dashboard zien leden hoe ze kunnen profiteren.

Meld je aan voor je gratis CPS-account

Meld je razendsnel aan

Image of an icon representing a camera body Image of an icon representing a camera body

Registreer je Canon-producten om punten te verdienen

Image of an icon representing level of membership Image of an icon representing level of membership

Ontdek je lidmaatschaps-niveau

Image of an icon representing a winning cup Image of an icon representing a winning cup

Profiteer van je voordelen en welkomstpakket

Image of an icon representing a continued relationship of shaking hands Image of an icon representing a continued relationship of shaking hands

Blijf producten toevoegen voor nieuwe voordelen!

Veelgestelde vragen

Wat is CPS?

Canon Professional Services (CPS) is een speciale service voor (semi-)professionele fotografen en videografen die Canon-producten gebruiken. Snelle service en reparatie voor kits, inspirerende evenementen en ervaringen, en exclusieve aanbiedingen zijn enkele van de voordelen die CPS biedt aan leden in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA).

Wat zijn Canon-punten en hoe kun je die gebruiken?

Voor het merendeel van de Canon-producten dat is gerelateerd aan foto- of videografie ontvang je punten. Selecteer tijdens de registratie je product om te zien hoeveel punten dat waard is. Zodra je de productinformatie hebt ingevuld, worden de punten aan je account toegevoegd. Het totale aantal punten van de producten die je registreert, bepaalt je lidmaatschapsniveau. De punten van een product kunnen na verloop van tijd minder worden en kunnen dan niet meer worden ingewisseld.

Mijn productpunten worden in het grijs en met een blauwe stip weergegeven. Wat betekent dat?

De blauwe stip is een indicatie dat actie vereist is voor dit product. Klik op de stip om te kijken. Punten worden in het grijs weergegeven wanneer er details ontbreken en een product niet volledig is geregistreerd. Bewerk je productregistratie en vul alle details in (serienummer, land van aankoop, datum van aankoop en winkel van aankoop). Punten worden vervolgens gevalideerd en dragen bij aan je lidmaatschapsniveau.

Hoeveel punten is mijn kit waard?

Meld je aan en voeg producten toe om erachter te komen hoeveel punten jouw kit waard is. Je hoeft de registratie niet te voltooien om te zien hoeveel punten je apparatuur waard is. Je kunt later terugkomen en de registratie afronden om je punten te ontvangen.

Welke informatie moet ik registreren?

Je kunt je snel en eenvoudig voor CPS aanmelden; je wordt direct lid. Je hoeft je alleen maar aan te melden met je contactgegevens. Om punten voor je lidmaatschapsniveau te verzamelen, dien je je producten te registeren. Het is heel eenvoudig en je kunt de informatie opgeven wanneer het jou uitkomt. Je hebt het serienummer, de naam van de retailer en land en datum van aankoop nodig. Je ziet je punten in je account zodra deze informatie is gevalideerd. Zorg ervoor dat je productinformatie juist is en dat je een aankoopbewijs hebt voor je producten. Canon kan daarnaar vragen wanneer je wilt profiteren van je voordelen of in het geval van een garantieclaim.

Welke Canon-producten kan ik registeren?

Meer dan 3000 Canon-producten kunnen worden geregistreerd, inclusief de meeste van Canon's camera's, objectieven, printers en zelfs accessoires. Vergeet niet om zowel oude als nieuwe apparatuur toe te voegen. Ook voor Canon-producten die je in een ander land hebt gekocht, kun je punten ontvangen. 120 van de Pro Canon-producten komen in aanmerking voor Fast Track. Dat betekent dat ze binnen twee dagen kunnen worden gerepareerd (afhankelijk van je lidmaatschapsniveau).

Wat is Fast Track? Is dat gegarandeerd?

120 van de Canon-producten komen in aanmerking voor service met snelle servicetijd bij de officiële Canon-servicecentra. Ontdek of je producten in aanmerking komen voor Fast Track door je uitrusting te controleren en individuele producten te selecteren. Dit zal ook de servicetijd tonen die afhankelijk is van je lidmaatschapsniveau en het CPS-serviceniveau in het land.
Fast Track is van toepassing op reparaties in alle Canon-centra voor service en reparatie en voor CPS-geautoriseerde servicepartners. Voor onderhouds- en upgradeservices is Fast Track is alleen van toepassing bij Canon-centra voor service en reparatie. Fast Track is alleen beschikbaar voor producten die volledig geregistreerd zijn met alle details (serienummer, land van aankoop, datum van aankoop en winkel van aankoop) en waarvan de punten gevalideerd zijn.
De servicetijden gelden voor maximaal drie producten per lid die tegelijkertijd in reparatie/onderhoud zijn en zijn exclusief verzendtijden. Ter vergelijking: de standaard servicetijd voor niet-CPS-producten is ongeveer tien dagen.
De doorlooptijden kunnen niet worden gegarandeerd en worden mogelijk niet gehaald door bijvoorbeeld gebrek aan beschikbaarheid van reserveonderdelen. Zowel Canon als de reparatieservices die bevoegd zijn om CPS-services te leveren, zullen echter proberen om zich aan de genoemde servicetijden te houden. Als een servicetijd om wat voor een reden dan ook niet kan worden gehaald, kom je in aanmerking voor een gratis leenproduct (Goud- en Platina-leden).
Zie de Gebruiksvoorwaarden voor meer informatie over de berekening van doorlooptijden.

Bieden alle Canon-servicecentra de CPS-onderhoudskorting en gratis retourverzending?

CPS-korting op productonderhoud en gratis retourverzending van betaalde reparaties zijn alleen verkrijgbaar bij Canon service- en reparatiecentra (zoals vermeld in de onderstaande veelgestelde vragen).
Geautoriseerde servicepartners van CPS bieden momenteel niet exact dezelfde voordelen, maar hebben mogelijk hun eigen aanbiedingen. Het is dus de moeite waard om contact op te nemen met de door u gekozen geautoriseerde servicepartner van CPS om dit verder te bespreken.
Alle Canon-servicecentra voor het onderhoud van CPS-apparatuur kunt u vinden met behulp van de zoekfunctie op deze pagina door het filter 'Canon Professional Services' te selecteren.

Wat is het verschil tussen Canon Professional Service Centers en CPS erkende servicepartners?

Canon Professional Service Centers zijn grote, regionale werkplaatsen van Canon die gespecialiseerd zijn in alle facetten van het onderhoud en reparaties van Canon-producten.
Er zijn 7 van deze centra in EMEA:

Frankrijk
Duitsland
Italië
Rusland
Spanje
Zweden
Verenigd Koninkrijk

Door CPS erkende servicepartners zijn onafhankelijke werkplaatsen die door Canon zijn geautoriseerd om onderhoud en reparaties uit te voeren voor bepaalde producten voor CPS-klanten om de vereiste Fast Track-doorlooptijden te kunnen bieden. Ze beschikken over de benodigde gereedschappen en expertise om deze services te kunnen uitvoeren op het hoge kwaliteitsniveau dat Canon vereist.
Canon Professional Service Centers en erkende servicepartners van CPS worden gezamenlijk aangeduid als Canon-servicecentra .
Alle Canon-servicecentra voor het onderhoud van CPS-apparatuur kunt u vinden met behulp van de zoekfunctie op deze pagina door het filter 'Canon Professional Services' te selecteren.

Kan ik CPS alleen in mijn thuisland gebruiken?

Je CPS-lidmaatschap geeft je recht op ondersteuning en voordelen binnen alle deelnemende landen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Dus ook als je reist. Voordelen kunnen per land verschillen dus controleer de deelnemende landen voor meer informatie.

Kan ik gebruikmaken van voordelen in andere regio's als ik lid ben van CPS EMEA?

Als je een Canon EMEA-lid bent, kun je met een geldige CPS-lidmaatschapskaart profiteren van Canon-prioriteitsservices buiten Europa, het Midden-Oosten en Afrika. De voordelen kunnen echter afwijken van de voordelen in je eigen regio.


Zakelijk CPS

Maak je deel uit van een grotere groep of organisatie die Canon gebruikt? Kies een lidmaatschapsniveau voor de gehele groep met Zakelijk CPS en houd al je Canon-producten en fotografen bij vanuit je centrale account.

Neem contact op met Canon voor meer informatie

Image of a sports match with many dslr’s and some amazing lenses
Meld je aan, registreer je Canon-kit en profiteer direct van alle voordelen

*Bestaande abonnees met een betaald Adobe-abonnement kunnen op elk moment de inwisselcode voor het product verzilveren met hun Adobe ID. Het abonnement voor beperkte tijd wordt toegevoegd aan het bestaande betaalde abonnement. In de volgende landen kunnen bestaande abonnees met een betaald Adobe-abonnement de code alleen minstens 30 dagen na het aflopen van het betaalde abonnement verzilveren: Algerije, Armenië, Azerbeidzjan, Bahrein, Wit-Rusland, Egypte, Georgië, Gibraltar, Israël, Jordanië, Kazachstan, Koeweit, Libanon, Oman, Qatar, Saudi Arabië, Turkije, Oekraïne, Verenigde Arabische Emiraten, Oezbekistan.