Canon ondersteunt hybride werkomgevingen met nieuwe introducties

‘s-Hertogenbosch, 1 september 2020 - Vandaag kondigt Canon updates aan van haar hard- en softwareaanbod om bedrijven en organisaties te helpen zich aan te passen aan de voortdurende veranderingen in werkomgevingen. De nieuwste ontwikkelingen in uniFLOW Online en imageRUNNER ADVANCE ondersteunen een efficiënte en productieve manier van werken, ongeacht hoe de werkomgeving is ingedeeld en georganiseerd.

Productieve workflows, altijd en overal

Canon heeft uniFLOW Online - haar cloudoplossing voor printmanagement - vernieuwd om productieve documentworkflows te ondersteunen, ongeacht de locatie. Door het platform naar een hogere automatiseringsgraad te brengen, is de nieuwe uniFLOW Online 2020.2 perfect voor inkoop-, HR-, finance- of andere afdelingen die hun workflow willen stroomlijnen en worden medewerkers in staat gesteld hun documenten nog eenvoudiger via de cloud te beheren. De vernieuwde versie vermindert de administratieve werkzaamheden van medewerkers en verkleint de kans op fouten, waardoor op waardevolle werktijd en bedrijfsmiddelen wordt bespaard.

De nieuwste versie van de software is beschikbaar voor het imageRUNNER ADVANCE-portfolio en biedt nu Filing Assist, waarmee gescande documenten automatisch worden geïdentificeerd en gearchiveerd. De details van de scan, zoals het documenttype of het bedrijf, worden op het punt van digitalisering geëxtraheerd en direct op de juiste cloud-locatie opgeslagen. Met behulp van ‘machine learning’ kan de software bovendien leren om veelvoorkomende zakelijke documenten te herkennen, zodat archivering de volgende keer automatisch sneller verloopt.

Nieuwe A4-modellen ondersteunen veranderende werkomgeving

Voortbouwend op de succesvolle introductie van de A3-printerlijn die digitale transformatie ondersteunt, maakt Canon ook de afronding bekend van haar vernieuwde imageRUNNER ADVANCE DX-portfolio door de introductie van de A4-modellen – de imageRUNNER ADVANCE DX C477 serie, C257/C357 serie en 716/617/527 serie*. Deze nieuwe apparaten tonen Canon’s toewijding om het bestaande portfolio verder te ontwikkelen dan pure print- en scantechnologie. Hiermee creëert Canon namelijk aanpasbare hubs voor digitale transformatie die een consistente gebruikerservaring bieden binnen het gehele assortiment, ongeacht waar u zich in de digitale fase bevindt en ongeacht de inrichting van uw werkomgeving.  De geringe voetafdruk van de A4-modellen biedt een grotere flexibiliteit binnen uw printerpark zonder dat dit ten koste gaat van de productiviteit. De modellen zijn perfect als afdelingsprinter, voor kleinere centrale kantoorruimtes of als lokale samenwerkingshubs. Print en digitaal zijn naadloos geïntegreerd, ongeacht waar de leden van uw team zich ook bevinden.

Unified Firmware Platform blijft innovatie ondersteunen

De volledige imageRUNNER ADVANCE DX-lijn zal nu ook profiteren van de 3.11-update van Canon’s Unified Firmware Platform. Deze update bevat de nieuwste beveiligings- en connectiviteitsfunctionaliteit en is compatibel met Universal Print van Microsoft. Het Canon Unified Firmware Platform vormt het hart van al haar imageRUNNER ADVANCE DX-apparaten en maakt periodieke upgrades van haar technologie mogelijk voor zowel nieuwe als bestaande klanten, waardoor volledige afstemming met de behoeften in de markt gewaarborgd blijft.

Taz Nakamasu, Executive Vice President van B2B Document Solutions bij Canon Europe, zegt: “Al voor de recente wereldwijde gebeurtenissen stonden bedrijven en organisaties onder druk om hun digitale transformatie te versnellen om concurrerend te blijven. Nu de focus verschuift naar overleven en het opbouwen van een hogere organisatorische flexibiliteit, is het een absolute noodzaak om over efficiënte, onderling verbonden tools te beschikken, ongeacht waar de leden van uw team zich bevinden.

De continuïteit van uw dagelijkse workflow is onze prioriteit. Daarom vernieuwen we regelmatig zowel onze uniFLOW Online software als ons Unified Firmware Platform. U beschikt daardoor over de nieuwste innovaties voor het beheer en de beveiliging van uw bedrijfsinformatie. Onnodige infrastructuurcomponenten en tijdrovende administratieve processen worden hiermee gereduceerd. Daarom werken wij ook intensief samen met organisaties als McAfee en Microsoft om te zorgen voor een naadloze integratie van de technologie die u dagelijks gebruikt.

Onze apparaten vormen het hart van deze integratie. Eigenlijk is ons hele portfolio ontworpen om een digitaal gestuurde aanpak te ondersteunen – ongeacht waar u zich in het digitale traject bevindt en hoe uw werkomgeving ook is opgezet. Van een kleiner apparaat voor op uw bureau thuis tot apparaten die u in de kantooromgeving gebruikt, van i-SENSYS X tot imageRUNNER ADVANCE DX – onze innovatieve technologie helpt om uw medewerkers verbonden te houden en ondersteunt een naadloze informatiestroom binnen uw bedrijf of organisatie.”

*De imageRUNNER ADVANCE DX C477 serie en de imageRUNNER ADVANCE DX C257/C357 serie zijn vanaf 1 september 2020 verkrijgbaar.
De imageRUNNER ADVANCE DX 717/617/527 serie is vanaf 1 oktober beschikbaar.