COLORADO 1650 EN CANON UVGEL INKT ONTVANGEN DE AVERY DENNISON ICS WARRANTY CERTIFICERING

Venlo, 27 februari 2020 - Canon Production Printing kondigt met trots aan dat de Colorado 1650 roll-to-roll printer en haar UVgel 460-inkt door Avery Dennison, de toonaangevend producent van printmedia, zijn gecertificeerd als onderdeel van hun ICS-garantieprogramma. Deze certificering garandeert dat de met de Colorado 1650 geprinte vinyltoepassingen voldoen aan de vastgestelde hoge kwaliteits- en duurzaamheidsnormen.

Sinds de introductie van de Colorado 1650 heeft Canon intensief samengewerkt met Avery Dennison. Deze grootformaat Canon-printer is uitgerust met een flexibele, maar zeer robuuste inkt. Alle prints die door de Colorado 1650 met UVgel 460-inkt zijn gemaakt, zijn nu gecertificeerd door het ICS-garantieprogramma dat de kwaliteit en duurzaamheid van grootformaat-printproducten garandeert. Bij het combineren van UVgel 460-inkt en printmedia en -laminaten1 van Avery Dennison kunnen klanten erop vertrouwen dat hun printtoepassingen buitenshuis een levensduur tot acht jaar en binnenshuis tot elf jaar hebben.

“Met de UVgel-printtechnologie hebben we een disruptief concept ontwikkeld dat de voordelen van traditionele inkttechnologieën zoals eco-solvent, latex en UV combineert tot één unieke inktset”, zegt Dirk Brouns, Vice President Large Format Graphics bij Canon Production Printing.

“We zijn er trots op dat we deze ICS-garantie hebben ontvangen van een gerespecteerd merk als Avery Dennison en zien ons snel groeiende printerpark en de acceptatie van UVgel als bewijs dat het de nieuwe industriestandaard is geworden voor compromisloze kwaliteit en veelzijdige printproducties in combinatie met hoge productiesnelheden.”

Paul Roba, Avery Dennison’s OEM Relationship Manager: : “Met de Colorado 1650 printer en de UVgel 460-inkt voegen we een uniek en hoogwaardig printproductieplatform toe aan ons uitgebreide ICS-garantieprogramma. We blijven onverminderd grondig geteste oplossingen aanbieden aan onze zakelijke relaties, waardoor het vertrouwen in de grafische prestaties toeneemt en de processen voor verbetering van de doorvoercapaciteit duidelijk in kaart worden gebracht.”

Bekijk hier het Colorado 1650 Avery Dennison ICS Warranty persbericht voor meer gedetailleerde informatie:

1 Voor de algemene voorwaarden van en meer informatie over de ICS-garantie kunt u terecht op graphics.averydennison.com graphics.averydennison.com