Canon vergroot het aanbod dat via het partnerkanaal beschikbaar is met vernieuwde i-SENSYS- en i-SENSYS X-modellen

’s-Hertogenbosch, 27 maart 2024 – Canon kondigt aan dat de onderneming haar portfolio met succesvolle i-SENSYS- & i-SENSYS X-modellen uitbreidt met zes vernieuwde A4-printers die via het partnerkanaal op de markt zullen verschijnen.

iSENSYS-Jan-24-Launch-Main-Asset

Het uitgebreide assortiment biedt naast de bewezen betrouwbaarheid en eenvoudige service ook de geavanceerde technologie van het meest omvangrijke hardware-, software- en solutions-portfolio op de markt. Om Canon’s A4-productaanbod te stroomlijnen en het A3-portfolio compleet te maken, zijn twee van de i-SENSYS X-modellen (de C1538iF II en C1533iF II) in het vernieuwde assortiment verhuisd van het imageRUNNER-merk naar het i-SENSYS X-merk.

Het vernieuwde i-SENSYS X-assortiment bevat functionaliteit die is ontworpen om gebruikers te helpen hun documenten en informatie gemakkelijker te beheren. Zo zijn deze modellen compatibel met Canon’s bekroonde uniFLOW Online-tool, een geavanceerde print- en scanoplossing voor veilig printen en scannen waarmee organisaties in staat zijn hun gehele printinfrastructuur via de cloud te beheren.

De nieuwe modellen vormen een uitbreiding op Canon’s bestaande hardware-portfolio en vergroten haar bredere Digital Transformation Services ecosysteem. Hierdoor kunnen partners een breder scala aan Canon-printoplossingen bieden, waardoor ze kunnen voldoen aan de uiteenlopende behoeften van eindgebruikers.

Actieve ondersteuning van duurzaamheidsdoelstellingen

Het i-SENSYS- & i-SENSYS X-assortiment maakt deel uit van Canon’s bekroonde A4-portfolio dat onlangs door Keypoint Intelligence werd aangemerkt als het Most Energy Efficient Laser A4 Brand, 2023-2025.1 Dit vernieuwde assortiment bouwt voort op deze onderscheiding met een TEC die vergeleken met eerdere modellen tot 0,39 kWh lager is en bovendien in staat is om de toner bij lagere temperaturen aan te brengen. Hierdoor wordt het energieverbruik nog verder verlaagd.

Toonaangevende beveiligingsfuncties

De vernieuwde i-SENSYS- & i-SENSYS X-modellen zijn uitgerust met krachtige beveiligingsfuncties om te waarborgen dat alle informatie op vertrouwelijke wijze wordt verwerkt. De printers zijn voorzien van de nieuwste, vooraf geïnstalleerde firmware om de beveiliging van documenten verder te vergroten. Toekomstige firmware-updates zijn automatisch te downloaden en helpen een optimale bescherming te bieden tegen mogelijke beveiligingsinbreuken.

Topprestaties en een constant hoge kwaliteit

De nieuwe i-SENSYS- & i-SENSYS X-modellen zijn ideaal voor dynamische werkomgevingen vanwege hun gebruiksvriendelijke display-instellingen en uitzonderlijke printkwaliteit. Gebruikers profiteren van een gemiddelde opwarmtijd van minder dan vier seconden en scansnelheden tot 190 afbeeldingen per minuut (ipm). Ook de met 30 % verbeterde documentleestijd vergeleken met eerdere modellen is indrukwekkend te noemen. Met de nieuwe producten kunnen partners hun klanten een breder scala aan functies en oplossingen bieden die zijn geoptimaliseerd om te voldoen aan hun eisen op het gebied van productiviteit, connectiviteit en gebruiksgemak.

Marc Bory, European Vice President, Digital Printing & Solutions, Marketing & Innovation bij Canon Europe, zegt: "We zijn trots dat we onze partners het breedste portfolio aan hardware, software en oplossingen op de markt kunnen bieden. Met de toevoeging van de recent vernieuwde i-SENSYS- en i-SENSYS X-modellen versterken we ons portfolio verder, waarbij we een assortiment bieden met krachtige beveiligingsfuncties en prints van topkwaliteit die geschikt zijn voor diverse bedrijfsomgevingen van eindgebruikers.”

Ga voor meer informatie naar: www.canon.nl

De nieuwe modellen in het Canon i-SENSYS-assortiment zijn:
i-SENSYS MF842Cdw
i-SENSYS LBP732Cdw

De nieuwe modellen in het Canon i-SENSYS X-assortiment zijn:
i-SENSYS X C1538iF II
i-SENSYS X C1533iF II