Alles verandert

Hoe blijft uw kantoor aangesloten op de toekomst?

Print-, scan- en workflow-technologie in een slimmere werkomgeving

Download de brochure

Een toekomstbestendig, SMART & CONNECTED Office

Smart Office: technologie in een slimme werkomgeving

‘Werk’ verandert steeds meer in iets wát mensen doen, in plaats van een plek wáár zij heen gaan om dat te doen. Dit dwingt organisaties om helder voor ogen te hebben hoe dit voor de huidige en toekomstige medewerkers ingericht moet worden. In uw kantooromgeving hebben de oplossingen van vandaag, effect op de prestaties en wendbaarheid van uw organisatie voor de komende jaren. Of u nu kijkt naar cloud-toepassingen, Robotic Process Automation (RPA) om administratieve handelingen te automatiseren, het Internet of Things (IOT) of Artificial Intelligence, in een ’Smart Office‘ bieden al deze technologieën een faciliterende laag die zowel de effectiviteit als de tevredenheid van medewerkers en klanten moet ondersteunen.

Deze relatief nieuwe technologieën om de organisatie naar een hoger niveau te tillen, komen samen in een infrastructuur van bestaande technologieën, zoals ERP-systemen, laptops en smart-devices. Deze technologieën zijn allemaal met elkaar verbonden, wisselen informatie uit en communiceren met elkaar om processen goed te laten verlopen. Een ‘SMART Office‘ van vandaag de dag is dus ook een ‘CONNECTED Office‘, waar ook documentoplossingen een belangrijk onderdeel van uitmaken.

Connected Office

Print- en scan-technologie in een Connected Office

Zoals bij elke technologische oplossing zult u ook bij het gebruik van scan-, print- en workflow-faciliteiten eerst moeten bepalen wát u wilt bereiken en hoe dit moet bijdragen aan uw doelstellingen. Als u vandaag de dag moet kiezen voor een nieuwe printinfrastructuur, raakt dat aan meer kennisgebieden en meer innovaties dan ooit tevoren. De eisen uit een voorgaande contractperiode, maar ook de opgedane gebruikerservaringen leiden nu niet meer vanzelfsprekend tot de juiste, toekomstbestendige oplossingen. Simpelweg omdat platformen, hardware en software, en diensten op een heel ander niveau met elkaar vervloeien in de zogenaamde ‘SMART & CONNECTED Office’.

Daarbij komt dat er onnoemelijk veel features en functies zijn die bijdragen aan de meest uiteenlopende doelstellingen. Van security en compliance tot productiviteitverbetering, duurzaamheid en kostenbesparing. De vraag is: wat zijn uw doelstellingen en prioriteiten? En hoe ver wilt u gaan, om bij te blijven met specialistische kennis op gebieden die niet tot de kernactiviteiten van uw organisatie behoren?

Waar liggen uw prioriteiten?

Welke thema’s zijn voor uw organisatie belangrijk en welke documentoplossing draagt daaraan bij? Laat ons u helpen en ga met ons in gesprek.

Let’s Connect

Waar liggen uw prioriteiten?

Laat ons u helpen bij het bepalen van uw doelstellingen

Canon is al meer dan vijftig jaar dé specialist op het gebied van documentoplossingen. We hebben al onze kennis en ontwikkelingen op ons gebied ondergebracht in een methodische aanpak, waarin we u de juiste vragen stellen om tot de juiste oplossingen – passend bij de doelstellingen van uw organisatie – te komen. Hoe zwaar wegen security en compliance? Hoe belangrijk is gebruikerstevredenheid of productiviteit ten opzichte van kostenbesparing en duurzaamheid?

Allereerst bekijken we samen met u hoe uw doelen en kernwaarden aan kunnen blijven sluiten in een steeds veranderende werkomgeving. Dit doen we onder andere door middel van een interactieve workshop met alle stakeholders binnen uw organisatie. Vervolgens bepalen we samen de prioriteiten en wegen deze tegen elkaar af. Met als doel om tot een schaalbare oplossing te komen, bestaande uit de juiste combinatie van:

  • Hardware
  • Software
  • Diensten
  • Contractvormen
  • Service & Support
  • Infrastructuur

Onze consultants, projectleiders en service engineers werken hierbij steevast binnen de driehoek IT-organisatie-medewerkers. Een hecht verband in deze driehoek is cruciaal om de gestelde doelstellingen te behalen. Zowel voor, tijdens als na implementatieprojecten.

Waarom Canon?

Overstappen op een nieuwe print-, scan- en workflow-infrastructuur en wellicht op andere werkwijzen is voor u een ingrijpend, maar incidenteel proces. Voor Canon is het daarentegen haar core business, wij zijn hier juist in thuis. We kennen de valkuilen en hebben voorbeelden uit de praktijk in de financiële sector, het onderwijs, de gezondheidszorg, maakindustrie en zakelijke dienstverlening. Deze kennis stellen wij altijd in het belang van uw organisatie.

Nadat we gezamenlijk hebben vastgesteld waar uw prioriteiten liggen, biedt Canon biedt een solide aanpak om te komen tot een oplossing die past bij de doelstellingen van uw organisatie. Deze aanpak bestaat op hoofdlijnen uit de volgende onderdelen:

  1. Inventarisatie
  2. Aanbeveling
  3. Ontwerp
  4. Implementatie
  5. Support

Elk van deze stappen omvat een gedocumenteerde methodiek, conform PRINCE2, Scrum en ITIL V3. Met ruim 50.000 geïnstalleerde machines, en duizenden softwareoplossingen en dienstcontracten in portefeuille, beschikt Canon over een ruime expertise. Sterker nog, Canon investeert jaarlijks 7% van haar omzet in innovatie. Dat maakt dat wij ook op de toekomst zijn voorbereid.

Oplossingen Connected Office

Heeft u helder voor ogen hoe u zowel de effectiviteit als de tevredenheid van medewerkers en klanten kunt ondersteunen in de kantooromgeving van vandaag de dag?

Ontdek meer

Gerelateerde oplossingen

Bent u benieuwd hoe wij u kunnen helpen of geïnteresseerd in een interactieve workshop? Maak vrijblijvend een afspraak.