Services

Grip op operational excellence en een betere klantbeleving

Wendbaarheid en grip door automatisering van processen en ontsluiting van informatie. Glasheldere communicatie via elk gewenst kanaal. Download Canon’s visie op de digitale transformatie van organisaties.
Download onze visie

Canon Information Management stelt u in staat om digitaal te transformeren

We ondersteunen uw digitale transformatie door te bouwen aan toekomstbestendigheid. Dit doen we met een heldere regie en oplossingen die aansluiten op uw processen en systemen. Samen realiseren wij een onmisbare samenhang over drie fasen: Capture, Process en Communicate:

Eén loket, één regiepartner voor end-to-end ondersteuning

Wendbaarheid om aan veranderende eisen van klanten, de interne organisatie en de nieuwste regelgeving te voldoen vergt keten-brede competenties en een centrale regie. Steeds meer puntoplossingen, maatwerkapplicaties en work arounds maken het alleen maar moeilijker om bij te blijven. Het is tijd om het anders te gaan doen.

Hoe groter de informatiestromen en omvangrijker de historie, hoe moeilijker het is om wendbaarder en klantgerichter te worden. Terwijl dit precies is wat deze tijd van uw organisatie vraagt, ongeacht de historisch gegroeide lappendeken van oplossingen en systemen. En ongeacht de onwrikbare eisen van governance en complicance. Voor veel organisaties is het kantelpunt van vasthouden aan de huidige situatie óf de stap zetten naar wendbaarheid en bewegingsruimte wel bereikt.

NIEUWSBRIEF

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom Canon Information Management, schrijf u in voor onze periodieke nieuwsbrief.

Werk met bewezen specialisten, de Canon IM Competence Centers

Met onze historie in documentlogistiek zijn wij thuis in informatiestromen van grote organisaties. Canon Information Management biedt u één onafhankelijke expert als regiepartner. Diepe kennis van de praktijk is leidend. Daarom werkt u met bewezen specialisten als Competence Centers van Canon.

Vanuit een centrale kijk op uw vraag en uw situatie zetten wij onze Competence Centers in als specialist binnen de procesfasen Capture, Process en Communicate. Daardoor krijgt u de beschikking over een ongekend breed portfolio aan Gartner benoemde technologieën. Van Kofax, LITERA, Imanage, Mendix en OpenText Exstream tot Hyland OnBase, Therefore, uniFLOW sysHUB. En van Quadient Inspire, Smart Communications en Compart tot ObjectifLune en meer. Wij zetten deze oplossingen schaalbaar en toekomstbestendig in, binnen de praktijk van uw organisatie.

Samen maken wij uw digitale transformatie hanteerbaar en haalbaar.

Canon Information Competence Centers

Optimaliseer uw inkomende en uitgaande informatiestromen met softwareoplossingen en dienstverlening van de Canon Information Management experts. Gerenommeerde labels in de markt, met hands-on kennis van de praktijk.

  • IRIS

    IRIS biedt Information Management oplossingen voor het beheren en beschermen van informatie in uw organisatie op basis van Litera Microsystems en iManage technologie.

  • DocsPro

    DocsPro helpt om inkomende informatieprocessen te automatiseren en robotiseren op basis van technologie van Kofax, Hyland en Therefore.

  • Nokavision

    Nokavision transformeert complexe organisaties met softwareplatforms gebaseerd op OpenText technologie, Smart Communications en Low-Code Mendix applicaties

  • Canon CCM

    Klantcommunicatie-oplossingen voor betere klantbeleving en geautomatiseerde documentprocessen. Partner voor Quadient Inspire, Objectif Lune, Compart, Unified Post en uniFLOW sysHUB.

Canon Camera

REFERENTIE

Hoe UWV multimediale klantcommunicatie realiseert

Meegaan met de tijd stelt vooral grote organisaties voor behoorlijke uitdagingen. De degelijkheid en betrouwbaarheid van hun procesgerichte informatiesystemen staan namelijk haaks op de eisen van deze tijd: klantgerichtheid en flexibiliteit. Lees hoe UWV de slag naar meer klantgerichtheid maakte met de stap van papier naar digitaal en een multimediale klantcommunicatie.

“De digitalisering van de overheid is gedreven door bezuinigingen, maar vraagt wel steeds snellere en specifiekere klantcommunicatie.”

Bert van de Berg, System Consultant, Canon Nederland N.V.

Hulp nodig?

Ontdek hoe Canon Information Management u helpt de weg te vinden in digitale transformatie

Privacybeleid

Praat met een expert tijdens kantooruren

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.

* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.

Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product

  • Zo snel mogelijk
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +31

Heeft u verder nog informatie voor ons, die onze expert kan helpen

Dank u wel

Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op

[TIME]

Graag tot ziens

Sorry

Fout