DIENSTEN

Canon Ascent Programma

Het Canon Ascent Programma is een programma voor alle Professional Print-klanten van Canon en specifiek afgestemd op uw doelstellingen en ambities. Binnen het programma vindt u o.a. marktonderzoeksrapporten, artikelen en animaties over strategische, tactische en operationele onderwerpen. Wilt u op de hoogte worden gehouden, meld u dan vrijblijvend (én kosteloos) aan voor het Canon Ascent Programma.

Meld u nu aan

Canon, uw partner

Het Canon Ascent Programma is bedoeld als stimulans om aan de slag te gaan met inzichten, workshops, mentoring en het delen van kennis binnen de community, met als doel uw succes te vergroten. Nu en in de toekomst.

Insight Report

Insight Rapport

Het meest recente Insight Report is gebaseerd op marktonderzoek en biedt kennis en inzichten die u kunnen helpen de meerwaarde van print onder de aandacht te brengen bij uw klanten en prospects. Ontdek welke inzichten u kunt gebruiken om het gesprek met uw klant aan te gaan.

The Many Advantages of Collaborative Working

De vele voordelen van samenwerken

Samenwerken is essentieel voor succes na de COVID-19-crisis



“Het Insight rapport gaf ons een onderscheidende kijk in de wereld van online marketing. Hierdoor werden wij geïnspireerd om dit op te gaan pakken samen met de Universiteit Twente en te kijken naar een verbeterplan hierin.”

Bob Wolbert, eigenaar Wolbert Communiceert

 

MAKE IT HAPPEN

In een wereld van digitale transformatie helpt Canon grafische ondernemingen en centrale repro’s om voorop te blijven lopen. De volgende reeks Make It-hulpmiddelen, onderverdeeld in thema’s zoals ‘Wees adviserend’, laten zien dat print de kracht heeft om te boeien, emoties te stimuleren, meeslepende ervaringen te creëren en te provoceren.

Doe uw voordeel met deze artikelen en animaties over onderwerpen als: ‘Hoe voeg je waarde toe voor de opdrachtgever?’ en ‘Hoe maak je print meetbaar?’.

 

Wees adviserend

Have the right conversation, every time.

Voer het juiste gesprek, elke keer

Aandacht voor de details van elk gesprek zal uw resultaten ten goede komen. Verander gewoonten en benaderingen door het inzetten van effectieve, beproefde technieken waarmee u een duidelijk beeld krijgt van de situatie van elke klant.

Are you really listening? Or are you waiting for your turn to talk?

Luistert u echt? Of wacht u tot het uw beurt is om te praten?

Geen van ons luistert zo goed als we zelf denken. Ontdek welke 'aangeleerde' technieken actief luisteren in de weg staan, en doe uw voordeel met ons stappenplan dat u kan helpen uw gedrag te veranderen.

Ten ways to add value to your customers

Tien manieren om waarde toe te voegen voor uw klanten

Belangrijke tips om u te helpen de perceptie van print bij uw klanten en opdrachtgevers te veranderen van een handelsartikel naar een onmisbaar element van een marketingcampagnes.

 

Wees goed op de hoogte

Nothing Happens in Isolation

Niets gebeurt in afzondering

Als een klant of opdrachtgever een offerte aanvraagt, kan daar meer achter zitten dan u denkt. Graaf dieper om te ontdekken hoe u hun slagingskans kunt vergroten en de verkoopwaarde kunt optimaliseren. Bekijk de animatie.

Ten Ways to Improve your Business and Personal Performance

Tien manieren om uw persoonlijke en zakelijke prestaties te verbeteren

Hoe meer u de ontwikkelingen in de wereld bijhoudt, hoe meer nut en interesse u vertegenwoordigt voor uw klanten. Hier vindt u tien ideeën om een voortdurende verbetering mogelijk te maken, vanuit professioneel en persoonlijk oogpunt.

Think Like a Customer

Denk als een klant

Ontdek hoe klanten inkopen in een wereld die 'altijd aanstaat', hoe grafische ondernemingen kunnen aansluiten bij het aankoopproces van klanten, en de waarde van klantprofilering om dit te bereiken.

 

Wees anders

A Fresh Approach for Better Results

Een nieuwe aanpak voor betere resultaten

Stap niet steeds in dezelfde valkuilen als u op zoek bent naar nieuwe klanten of opdrachtgevers. Bekijk de animatie en vind manieren om uw klanten- en prospectbestand te evalueren en een sales-strategie op te bouwen die uw resultaten nieuw leven inblaast.

Risk comes from not knowing what you’re doing

Risico's ontstaan als u niet weet wat u aan het doen bent

Een inleiding over hoe effectieve modellen voor risicoanalyse en scenarioplanning in uw businessplan kunnen passen en kunnen helpen om de volgende stap voor uw organisatie te bepalen. Doe er uw voordeel mee.

 

Wees accountable

Data Analytics for Marketers

Data-analyse voor marketeers

Gegevensanalyse wordt steeds belangrijker; hoe kunnen grafische ondernemingen en centrale repro’s behulpzaam zijn, inzicht krijgen en een groter aandeel in het budget van de marketeer behalen?

Smart, Connected Print

Smart, connected print

Ontdek hoe de nieuwste innovaties op het gebied van print de digitale kanalen complementeren, inzichten verschaffen en de voor de marketeer zo broodnodige 'Return on Investment' aanmerkelijk verhogen.

Why LTV is such a powerful metric

Waarom Life Time Value (LTV) zo'n krachtige maatstaf is

Begrijp hoe 'customer life time value' u kan helpen om uw marketing effectief in te zetten, gericht op klanten die uw winstgevendheid maximaliseren.

 

Wees creatief

Refine your pitch to clients

Verbeter uw presentatie voor klanten

Transparante communicatie voorkomt verwarring, benadrukt uw creatieve aanpak en helpt uw positie als betrouwbare partner te versterken. Hoe? Bekijk de video.

Ways to inspire using your expertise and experience

Tien inspirerende manieren om uw talent, expertise en ervaring te laten zien

Niet eerder was het zo belangrijk om uw kennis en kunde te onderbouwen. Deze tactieken voor 'tonen en niet vertellen' laten zien hoe grafische ondernemingen hun klanten en centrale repro’s hun opdrachtgevers kunnen inspireren en trainen.

 

Wees proactief

“Importance of mapping” - localisation

Het belang van het in kaart brengen

Ontdek het belang van een soepel traject van prospect naar klant, met handige en praktische Tips & Tricks voor de grafische onderneming en centrale repro om dit te verwezenlijken.

Why customer relationship management is so important

Waarom ’Customer Experience’ zo belangrijk is

Ontdek wat er precies wordt bedoeld met 'Customer Experience' en hoe u systemen en werkwijzen kunt opbouwen waar zowel uzelf als uw klanten baat bij hebben.

Identifying customer wants and needs

Stel de wensen en behoeften van de klant vast

Doe uw voordeel met tien praktische en makkelijk uitvoerbare ideeën om u te helpen uw klanten beter te begrijpen en zo beter aan hun behoeften te kunnen voldoen.

 

Wees digitaal

How personalisation achieves greater results and ROI

Hoe u met personalisatie betere resultaten en een hogere ROI behaalt

Ontdek hoe geavanceerde en data-gedreven personalisatie interesse opwekt, reacties uitlokt en een klant de weg wijst naar een aankoop.

How digital applications add value to the client

Hoe printtoepassingen waarde toevoegen voor uw klant

Grafische ondernemingen en centrale repro’s beschikken vandaag de dag over een schat aan technologie die klanten kan helpen om kosten te reduceren, fouten te beperken, doorlooptijden te verbeteren en meetbaarheid en ROI van campagnes op te leveren.

 

Wees flexibel

Streamline the customer journey

Stroomlijn het klanttraject

Ontdek het belang van automatisering voor de grafische onderneming van de toekomst en hoe en waar dit de meest effectieve rol in uw organisatie kan spelen.

Waardevolle perspectieven op een breed scala aan trends en onderwerpen

Het Canon Ascent Programma is een initiatief op het gebied van organisatieontwikkeling waarin Canon haar klanten ondersteunt bij het vergroten van hun succes. Het biedt in een mix van samenwerking op afstand en persoonlijke begeleiding, waardevolle perspectieven op een breed scala aan trends en onderwerpen. Het programma wordt aangeboden door toonaangevende externe experts en Canon-specialisten en biedt support binnen alle organisatiefuncties, waaronder verkoop en marketing. Meld u aan en laat u vrijblijvend informeren en inspireren.

Aanmelden

Canon Ascent Programme

Maak kennis met de mentoren van Canon

Het Canon Ascent Programma biedt support in de vorm van mentoring, wat betekent dat u in contact kunt komen met een branchespecialist wanneer u die nodig hebt. De planning is flexibel, van eenmalige en ad-hoc-sessies tot regelmatige bijeenkomsten, hetzij persoonlijk of op afstand, afhankelijk van uw situatie.

Inschrijven voor het Canon Ascent Programma

Jacky Hobson

Jacky Hobson

Jacky heeft 30 jaar marketingervaring, voornamelijk in de grafische sector, in de ontwikkeling van marketingstrategieën, -plannen en -tactieken. Hiermee biedt zij support aan de organisatieplannen van haar klanten.

Jo Lloyd

Jo Lloyd

Jo heeft zeer veel ervaring binnen de grafische sector en richt zich op verkoop, management, gedragstraining en teamwork.

Marion Stefani

Marian Stefani

Marian heeft een schat aan ervaring in doelmatige organisatieplanning. Ze heeft specialistische kennis over verscheidene onderwerpen, waaronder grafisch ontwerpen, workflows, innovatie en organisatiestrategieën voor printing.

Richard Mayer

Richard Mayer

De expertise van Richard ligt met name op het vlak van de marketingmix met een focus op klantinzicht, marketingplanning, marketingcommunicatie en het belang van een merk.

Ole-Bengt Moe

Ole-Bengt Moe

Ole-Bengt heeft een diepgaande expertise op het gebied van organisatie-innovatie, waaronder verkoopleiderschap, processen, organisatiegroei en managementsupport.

Deze webinar-sessies werden geleid door branche-experts. Zij gaven praktische adviezen en support omtrent de nieuwste concepten, ideeën en werkwijzen in de grafische industrie.

Learn Protect Inspire_webinar

10 Things to Kick Start your Marketing webinar

Bekijk de Engelstalige video

Managing cashflow through a crisis_recording

Managing cashflow through a crisis webinar

Bekijk de Engelstalige video

Andere oplossingen

Digital Presses

Digitale persen

Printoplossingen voor grote volumes, perfect voor interne repro's of grafische omgevingen.

Cut Sheet Presses

Losbladpersen

Betrouwbare en zeer efficiënte commerciële printers, perfect voor in-house printen en publiceren.

Continuous Feed Printers

Rotatieve productieprinters

Uitgebreide printoplossingen voor boeken, kranten, direct mail en meer...

Business Software

Bedrijfssoftware

Softwareoplossingen om uw manier van werken te transformeren.

Workflow Software

Workflowsoftware

Verhoog uw productiviteit, bespaar kosten en lever volgens de strakste deadlines met behulp van onze workflow software.

Neem contact op met Canon voor meer informatie over het Canon Ascent Programma

PRAAT MET EEN SPECIALIST VAN CANON

Privacybeleid

Praat met een expert tijdens kantooruren

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.

* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.

Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product

  • Zo snel mogelijk
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +31

Heeft u verder nog informatie voor ons, die onze expert kan helpen

Dank u wel

Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op

[TIME]

Graag tot ziens

Sorry

Fout