Artikel

Canon Insight Rapport

In het meest recente EMEA-onderzoek worden de houdingen, behoeften en verwachtingen van inkopers van communicatie en print onderzocht. Dit geeft grafische leveranciers en centrale repro’s inzicht in de kansen en uitdagingen in de huidige markt.

Insight

Krijg waardevolle inzichten met het meest recente EMEA-marktonderzoek van Canon. Dit helpt u kansen te vinden om uw organisatie te laten groeien en print te promoten aan bestaande en nieuwe klanten.

DOWNLOAD HET INSIGHT RAPPORT

2020 Insight Report – Creating Customer Value

Feiten & cijfers – de belangrijkste bevindingen uit het onderzoek onder marketeers

  • Door de sterkere focus op het meten van de ROI om de effectiviteit van campagnes te bewijzen, ontdekte Canon dat marketeers zijn overgestapt op digitaal en 46% van hun budget in online marketing investeren.
  • Bijna alle deelnemers (97%) aan het onderzoek zeiden dat ze print naast andere marketingmedia gebruikten, terwijl slechts de helft (47%) regelmatig print echt integreert in campagnes.
  • Meer dan een derde (33%) van het huidige marketingbudget wordt besteed aan print en 30% van de marketeers is ervan overtuigd dat print even belangrijk blijft, of zelfs nog belangrijker wordt in de komende jaren.
  • 86% kan advies van de printleverancier gebruiken over hoe print effectief te combineren is met digitale media voor een echt geïntegreerde aanpak.
  • Uit het onderzoek blijkt ook dat 80% van de merken bij hun grafische dienstverlener op zoek is naar frisse en innovatieve ideeën waarmee hun campagnes echt door kunnen dringen tot hun doelgroepen.

Download het Insight rapport

2020 Insight Report – Creating Customer Value

Canon Ascent Programma

Ondersteuning voor bedrijfsontwikkeling om u te helpen nieuwe kansen te ontdekken en de status quo van uw bedrijf uit te dagen met als doel succes zowel nu als in de toekomst.

Meer informatie Canon Ascent Programma

Gerelateerde artikelen

Weet u niet zeker welke oplossingen u nodig heeft voor uw bedrijf?

Informatie aanvragen