CANON ONDERSTEUNT DE TOENEMENDE VRAAG NAAR HYBRIDE WERKEN EN CREATIEVE UITINGEN

's-Hertogenbosch, 8 februari 2021 – Canon Europe introduceert de imageRUNNER ADVANCE DX C5800-serie en imagePRESS C170-serie. Met de introductie van twee nieuwe printerseries biedt Canon de combinatie van kantoorfunctionaliteit en -connectiviteit en de mogelijkheid professionele printproducten te maken. Het stelt middelgrote tot grote ondernemingen die hoge printvolumes en een productieve uitvoer nodig hebben in staat om printmogelijkheden verder uit te breiden en het investeringsresultaat te maximaliseren. Beide systemen zijn ontworpen met productiviteit als basiskenmerk.

Hybride manieren van werken worden de norm en de rol van het kantoor wordt steeds meer divers. Dit vraagt van ondernemingen om medewerkers zo productief mogelijk te laten werken wanneer zij zich op kantoor bevinden. Daarnaast zijn er organisaties die aan het begin staan van het digitale transformatieproces en op zoek zijn één enkel platform om medewerkers met werkplek-apps te verbinden en documenten rechtstreeks in hun werkprocessen op te nemen.

Een brug slaan tussen fysieke en digitale workflows

De imageRUNNER ADVANCE DX C5800-serie is ontworpen om consistent veilig, productief en effectief werken mogelijk te maken als onderdeel van een technologisch ecosysteem dat plaatsonafhankelijk is en de productiviteit een krachtige impuls geeft. Dit printsysteem maakt indruk met printsnelheden in kleur tot 70 pagina’s per minuut (ppm) en door verbeterde connectiviteit te combineren met de nieuwste scantechnologie. Er is ingebouwde connectiviteit die integreert met cloud-opslagbestemmingen als Dropbox en OneDrive. Daarnaast zijn documenten te openen, te bewerken en te delen door collega’s. Canon’s cloud-gebaseerde software uniFLOW Online biedt één platform om alle werklocaties met elkaar te verbinden, zodat ondernemingen hun printerpark centraal kunnen beheren, ongeacht waar de printers zich bevinden. De software biedt eenvoudige kostentracering, veilig scannen en een krachtige apparaatbeveiliging. Gebruikers met de uniFLOW Online upgrade beschikken over geavanceerde functionaliteiten, zoals Filing Assist, waarmee informatie uit papieren documenten kan worden gehaald die rechtstreeks en nauwkeurig op te nemen is in workflowsoftware.

Creatieve grenzen verleggen

De imagePRESS C170-serie is ontwikkeld voor kortere doorlooptijden en deadlines, en stelt gebruikers in staat om met indrukwekkende snelheden tot 70 ppm in kleur en tot 80 ppm in zwart-wit hun werk sneller te produceren. De C170 ondersteunt de uiteenlopende printbehoeften van organisaties en helpt hen bij het vergroten van hun creatieve mogelijkheden. Dit dankzij de mogelijkheid om naast standaard A4- en A3-media ook afwijkende formaten te verwerken, waaronder enveloppen en zware media tot 350 g/m2 en lange bannervellen tot 1.300 mm. Voor nog meer flexibiliteit ondersteunt de C170 ook de mogelijkheid om glanzende, zijdeglanzende, effen en van textuur voorziene printproducten te maken, en is er een breed scala aan professionele in-line opties voor nabewerking om veelzijdige en creatieve printresultaten te produceren.

De C170 is zo gebruiksvriendelijk mogelijk en heeft dezelfde intuïtieve interface, navigatie en klantbeleving als andere Canon-printsystemen, waardoor nog meer tijd wordt bespaard.

“De afgelopen twaalf maanden hebben zich enorme verschuivingen voorgedaan in de ontwikkeling van de werkplek en de daarbij behorende eisen aan bedrijfsprocessen en technologie,” zegt Hiro Imamura, vice president marketing van de Document Solutions Group binnen Canon Europe. “Hybride manieren van werken hebben zich in deze periode verder en sneller ontwikkeld. Met dat als uitgangspunt zijn wij onze technologie blijven ontwikkelen en hebben we ons aanbod uitgebreid, zodat we de eisen van onze klanten op het gebied van documentworkflows kunnen ondersteunen, ongeacht waar de gebruikers daarvan zich bevinden. Van het verbinden van medewerkers vanaf diverse locaties, tot het mogelijk maken van digitale transformatie met de imageRUNNER ADVANCE DX C5800-serie, als het aanbieden van professionele printproducties die intern zijn vervaardigd tot opties voor nabewerking met de onlangs geïntroduceerde imagePRESS C170-serie – Canon ondersteunt de veranderende behoeften van haar klanten.

Ga voor meer informatie over de imageRUNNER ADVANCE DX C5800-serie naar

Ga voor meer informatie over de imagePRESS C170-serie naar

De belangrijkste kenmerken – imageRUNNER ADVANCE DX C5800-serie

• Printsnelheden tot 70 ppm A4 (enkelzijdig)