Canon Nederland gecertificeerd als Top Employer 2018

‘s-Hertogenbosch, 2 februari 2018 - Canon Nederland N.V. mag zich opnieuw tot de beste werkgevers van Nederland rekenen. Dit werd gisteren bekendgemaakt door het Top Employers Institute, dat wereldwijd toonaangevende werkgevers identificeert en certificeert. Het is maar liefst het elfde opeenvolgende jaar dat Canon het certificaat Top Employer kreeg toegekend.

picture-top-employer-2018
Marlies Schepens, Human Resources Director bij Canon Nederland, ontvangt de Top Employers Award
uit handen van Rutger Steyerberg, Country Manager Benelux bij het Top Employers Institute.

Het Top Employers Institute erkent bedrijven die uitstekende arbeidsvoorwaarden bieden, talent ontwikkelen op alle niveaus binnen het bedrijf en ernaar streven om de arbeidsomstandigheden constant te verbeteren. In het kader van de Top Employers procedure moeten de deelnemende bedrijven een uitgebreid onderzoeksproces doorlopen: het internationale HR Best Practices Onderzoek van het Top Employers Institute. Ter waarborging van de validiteit van het proces worden alle antwoorden door een onafhankelijke partij aan een audit onderworpen.

“Optimale werkomstandigheden zorgen ervoor dat werknemers zich zowel persoonlijk als professioneel kunnen ontwikkelen. Ons onderzoek toont aan dat Canon Nederland een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket en goede arbeidsomstandigheden biedt en een prettige werkomgeving waarin medewerkers volop de ruimte krijgen om zichzelf te ontwikkelen”, zegt Rutger Steyerberg, Country Manager Benelux van het Top Employers Institute.

“We zijn erg trots dat we opnieuw tot Top Employer zijn uitgeroepen. Het is de ultieme erkenning van onze inspanningen op het gebied van goed werkgeverschap, de kern van onze bedrijfsfilosofie ‘Kyosei’, waarin samenwerken om continu te verbeteren centraal staat”, zegt Marlies Schepens, Human Resources Director van Canon Nederland N.V. “Naast performance management hebben we afgelopen jaar extra aandacht besteed aan talent development. De uitdaging is om de talenten van onze medewerkers verder te ontwikkelen en optimaal in te zetten om tot een beter gezamenlijk resultaat te komen. Het komende jaar zullen we hier zeker verder mee gaan. Het onderzoek van het Top Employers Institute laat ons opnieuw zien dat we met deze onderwerpen op de goede weg zijn.”

Bezoek voor meer informatie over het Top Employers Institute en over de gecertificeerde Top Employers  www.top-employers.com.

picture-top-employer-logo-background

Volgende lezen

Stap in de creatieve wereld van EOS R: Canon introduceert de compacte full frame EOS RP

Amstelveen, 14 februari 2019 – Canon Europe introduceert vandaag de EOS RP – een kleine, lichte en praktische spiegelloze camera voor serieuze amateurfotografen die op zoek zijn naar het volgende, hogere niveau in Canon’s revolutionaire EOS R-systeem. De EOS RP is ideaal voor reis-, landschaps- en portretfotografie en videoregistratie. Dit nieuwe model biedt meer mogelijkheden en brengt alle voordelen van het EOS R-systeem binnen handbereik, waaronder ’s werelds snelste autofocus. Als kleinste en lichtste full frame Canon-camera met verwisselbare lens tot nu toe, zorgt de EOS RP voor de perfecte combinatie van functionaliteit en gebruiksgemak met een indrukwekkende beeldkwaliteit. Met de EOS RP kunnen foto- en videografen het volledige Canon-portfolio aan RF-, EF- en EF-S-lenzen verkennen en gebruiken.