Canon inspireert de interieur- en printmarkt tijdens derde editie van ‘Interieurinnovaties met print’

’s-Hertogenbosch 13 oktober 2016 - Canon Nederland organiseert op donderdag 17 november voor het derde achtereenvolgende jaar het evenement ‘Interieurinnovaties met print’. Met het evenement wil Canon ondernemers in de interieur- en printmarkt laten ervaren hoe zij met innovatieve printoplossingen waarde kunnen toevoegen aan elk interieur.

Tijdens ‘Interieurinnovatie met print 2016’ wordt er uitgebreid ingegaan op printinnovaties en hoe deze passen binnen de ontwikkelingen en trends op het gebied van interieurontwerp. Het programma start bij Océ Technologies in Venlo met een aantal succesverhalen van toonaangevende organisaties in de print- en interieurmarkt. Zo komt Jan van Iwaarden, Van IWaarden Artwork, aan het woord. Hij vertelt over hun mooiste oplossingen voor interieurdecoratie die zijn uitgevoerd in topkwaliteit. Van Iwaarden Artwork is al jaren actief in de interieurmarkt en heeft projectinrichters, interieurbouwers, kunstenaars, architecten en designers als klanten. De bijeenkomst zet zich voort in het nieuwe Customer Experience Center van Océ Technologies. Hier vinden inspiratiesessies plaats en worden live demonstraties met de Océ Arizona, de Mutoh ValueJet en de Océ ColorWave gegeven. Ook kunnen bezoekers het effect beleven van prints op hout, glas, behang, magneetfolie of vloermaterialen.

Wilco Verheij, Director Industrial & Production Solutions, Canon Nederland, vertelt: “Ons evenement ‘Interieurinnovaties met print’ is inmiddels een ware traditie geworden waar printondernemers en interieurdesigners naar uitkijken. Het succes van voorgaande jaren bewijst dat de rol van print in interieurdesign niet meer weg te denken is. Personaliseren is echt van deze tijd en zal in de toekomst een nog grotere rol gaan spelen. Wij spelen daarop in door in nauw overleg met klanten innovatieve printtechnieken te ontwikkelen die creatieve waarde toevoegen aan eindproducten voor het interieur.”

Verheij vervolgt: “Tijdens deze editie gaan we nog dieper in op de eindeloze mogelijkheden van printen van reliëf en printen op de meest veelzijdige materiaalsoorten. Daarnaast wordt een nieuw aangekondigde revolutionaire technologie, die de wereld van grootformaat roll-to-roll printen zal doen transformeren, voor de eerste keer getoond. Deze unieke technologie maakt binnenkort deel uit van een nieuwe serie roll-to-roll printers die grootformaat print providers een ongeëvenaarde combinatie biedt van productiviteit, beeldkwaliteit, lage inzetbaarheid en automatisering.’’

Deelname is gratis. Kijk voor meer informatie en aanmelden op: www.canon.nl/interieurinnovatiesmetprint

Volgende lezen

Canon lanceert uniek online platform als verlengstuk van Het Perfecte Plaatje

Amstelveen, 31 oktober 2018 – Vanavond start alweer het derde seizoen van Het Perfecte Plaatje. Als hoofdsponsor van het televisieprogramma, biedt Canon een uniek online contentplatform vol inspiratie dat in het verlengde ligt van het televisieprogramma. Laat je als kijker nog verder meenemen in de wereld van fotografie en bekijk de beste tips & tricks voor de wekelijkse thuisopdracht, alle ins & outs over de gebruikte Canon apparatuur tijdens de afleveringen en een nadere toelichting over de winnende foto’s.