4 Mijl Promotie
Voor Noorderpoort ontwierpen we een hardloopshirt dat perfect aansluit bij hun huisstijl. Het shirt werd gedragen door medewerkers tijdens de 4 Mijl van Groningen. Een mooi voorbeeld van visuele branding in beweging.
Bekijk het werk in het WhatsHub portfolio overzicht.
Dit werk is het resultaat van al onze studio’s in het land.
Voor Noorderpoort ontwierpen we een hardloopshirt dat perfect aansluit bij hun huisstijl. Het shirt werd gedragen door medewerkers tijdens de 4 Mijl van Groningen. Een mooi voorbeeld van visuele branding in beweging.
Voor het groot onderhoud aan de Buitenveldertbaan ontwikkelde The Creative Hub een inspirerend bezoekerscentrum. Met krachtige visuele communicatie werd het verhaal van circulaire innovatie toegankelijk gemaakt voor bezoekers, medewerkers en stakeholders.
Om mkb’ers te activeren heeft The Creative Hub een creatief en impactvol campagneconcept ontwikkeld voor Eneco die zou opvallen tussen de vele energieaanbieders én perfect aansluit op de lopende merkcampagne.
Voor de open dagen van ROC Mondriaan ontwikkelde de Creative Hub een herkenbare lijn sectorsheets en een opvallende, herbruikbare display. Zo helpt ROC Mondriaan toekomstige studenten hun weg te vinden in een breed opleidingsaanbod — op een duurzame en kostenefficiënte manier.
The Creative Hub ontwikkelde een communicatie ‘toolbox’ voor Nationale-Nederlanden die het gesprek over financiële gezondheid makkelijker maakt én meteen praktische handvatten biedt. De toolbox focust zich op mensen van 27 jaar en ouder die werken binnen een mkb-organisatie.
The Creative Hub ontwikkelde samen met het Trimbos-instituut een nieuwe visuele identiteit voor het voorlichtingsprogramma "Helder Opvoeden," gericht op ouders, met een frisse en toegankelijke uitstraling.
The Creative Hub heeft een innovatief wandelconcept ontwikkeld voor Fontys Sport en bewegen, de WorkWalkBox, om mensen een leven lang te kunnen laten bewegen.
Door gebruik te maken van fotografie, video en slimme opstellingen, transformeerde The Creative Hub twee leslokalen van Hanzehogeschool Groningen tot een ruimte die zowel informeert als inspireert.
Om bekendheid te genereren voor het ZiROP (Ziekenhuis Rampen Opvang Plan) heeft The Creative Hub een succesvolle videoproductie gerealiseerd, van concept tot executie voor het Regionaal Overleg Acute Zorgketen (ROAZ).
Fontys heeft aan The Creative Hub gevraagd om een creatief, boeiend en visueel aantrekkelijk voorlichtingsconcept te ontwikkelen om scholieren enthousiast te maken over techniek en een beeld te geven over welke opleidingen Fontys op dit gebied aanbiedt.
The Creative Hub creëert een digitaal spel om multidisciplinaire teams te ondersteunen bij het gezamenlijk oplossen van complexe vraagstukken.
The Creative Hub heeft het Renovatie Versnelspel ontworpen en geproduceerd, een heus bordspel waarmee de deelnemers van het Renovatie Evenement, via stellingen worden geprikkeld om na te denken over manieren om het renovatieproces voor verduurzaming te versnellen.
Een promotievideo waarmee potentiële studenten een up-to-date en compleet beeld krijgen van de mogelijkheden en voordelen die de Associates degrees Academie in Roosendaal hen biedt.
The Creative Hub opent nieuwe studio in Eneco World
Informatie en communicatie altijd en overal beschikbaar dankzij de oplossingen en dienstverlening van Canon
The Creative Hub ondersteunt Knorr met het Big Bets Strategy Launch event
The Creative Hub zet online de deuren van Hanzehogeschool het hele jaar door open.
Mooie verhalen, verhelderende inzichten en inspirerende voorbeelden, in de huisstijl van Rabobank.
Signing en rebranding Floradôme Royal FloraHolland.
Een fysiek, tastbaar magazine maakt informatie delen laagdrempelig en persoonlijk.
Signing geeft een ruimte een eigen karakter en bevordert de (werk)sfeer.
Persona’s op jouw website zorgen ervoor dat opleidingen binnen de regio goed op de kaart worden gezet.
Kleurrijke en duidelijke infographics passend bij de huisstijl vertellen jouw verhaal.
Het beste van een in-huis studio en een extern bureau in-een.
Is uw organisatie klaar voor de volgende stap in videocommunicatie? Wilt u vaker, professionele content maken met een eenvoudig te bedienen video studio om doelgroepen aan u te binden? Kies dan voor de Video Studio dienstverlening van Canon.
Innovatieve dienstverlening voor de leeromgeving van morgen.
Ontdek meer
Geef uw gasten een levensechte bezoekerservaring met een 'Virtual Visit'. Een virtuele, interactieve rondleiding in 360 graden door uw locatie.
Versterk de connectie met uw doelgroep door meetbare, persoonlijke en aantrekkelijke content te bieden.
Bewegwijzering, reclameborden, informatiezuilen, etagères, lessenaars en statafels… met de Inhaker kun je letterlijk en figuurlijk alle kanten op. Lees meer over de mogelijkheden.