Case Study

Trendrapport Rabobank in een nieuw jasje

Mooie verhalen, verhelderende inzichten en inspirerende voorbeelden, in de huisstijl van Rabobank

Trendrapport Rabobank in een nieuw jasje

Rabo Header

“Het trendrapport leverde in korte tijd op LinkedIn tienduizenden views op. Collega’s en directieleden van verschillende Rabobank vestigingen deelden het bericht weer met hun eigen netwerk. Zo bereik je al snel veel mensen”.

Geschreven door Roel Steenbergen, Technical Innovation Manager bij Rabobank

Technologie trendrapport als visitekaartje

Welke tech-trends zien we op ons afkomen en wat is de impact hiervan op de samenleving en de bank? Antwoord op deze vragen worden gegeven in het Technologie Trend Rapport van 2020. In dit jaar bekeek de Rabobank de trends opnieuw, maar deze keer door een sociaal-maatschappelijke bril.

Roel Steenbergen, Technical Innovation Manager bij Rabobank: “Het rapport is in eerste instantie bedoeld om onze interne medewerkers te inspireren en te informeren. Maar het is door de jaren heen ook een visitekaartje naar andere bedrijven toe geworden. We dagen lezers uit de dialoog aan te gaan, met elkaar of met ons.” Dat het trendrapport voor iedereen goed leesbaar moet zijn, spreekt dan ook voor zich.

Rabo Case

Begrijpelijk en toegankelijk

The Creative Hub kreeg de taak om het rapport voor iedereen begrijpelijk en toegankelijk te maken. Er is een interactieve inhoudsopgave gemaakt, op elke pagina is duidelijke navigatie aanwezig en tekstueel heeft The Creative Hub een duidelijke structuur aangebracht. Daarbij was het de uitdaging om het document zo te ontwerpen dat de inhoud niet verloren ging en het ook prettig is om te lezen.

Roel: “Doordat The Creative Hub bij ons intern al meerdere jaren actief is, kennen ze de huisstijl goed. En ze weten de weg. Dat is heel prettig werken.” Het resultaat? Mooie verhalen, verhelderende inzichten en inspirerende voorbeelden, in de huisstijl van de Rabobank.

Rabo Case

Vaak is de fotografie in documenten over ‘tech-trends’ nietszeggend.
Ik wilde zoveel mogelijk de gebruiker (mens) in beeld brengen.
Dat is gelukt!”

Geschreven door Sander Pronk, Art Director bij The Creative Hub

Gerelateerde oplossingen

  • The Creative Hub

    Werken met The Creative Hub betekent verassende ontwerpen passend bij merk en identiteit, flexibiliteit en schaalbaarheid voor onze klanten. Wij geven vorm aan communciatie.

  • CBS_556x556.jpg

    Canon Business Services

    Ontdek onze oplossingen voor efficiënter werken en hoe deze uw business kunnen transformeren.

  • KoO_556x556.jpg

    Kijk op onderwijs

    De snel veranderende wereld vraagt om online en digitaal onderwijs, boeiend en eigentijds. Lees hier over de oplossingen die Canon voor het onderwijs te bieden heeft.

  • Ontdek Meer

  • Floradome_556x371.jpg

    Van het land aan de wand

    Signing en rebranding Floradôme Royal FloraHolland.

  • Erasmus_video_556x371.jpg

    Een beeld zegt meer dan duizend woorden

    The Creative Hub creëert promotievideo voor de afdeling Neurochirurgie van het Erasmus MC.

  • Floradome

    365 dagen per jaar open dag

    The Creative Hub zet deuren van Hanzehogeschool online het hele jaar door open.

  • Foto-header-BVP

    Brightlands Venture Partners in the picture!

    Kleurrijke en duidelijke infographics passend bij de huisstijl vertellen jouw verhaal.

  • Meer weten over The Creative Hub?

    Privacybeleid

    Voornaam

    Achternaam

    Emailadres

    • Zo snel mogelijk
    • 10:00 - 11:00
    • 11:00 - 12:00
    • 12:00 - 13:00
    • 13:00 - 14:00
    • 14:00 - 15:00
    • 15:00 - 16:00
    • 16:00 - 17:00
    • +31

    Heeft u verder nog informatie voor ons, die onze expert kan helpen

    Dank u wel

    Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op

    [TIME]

    Graag tot ziens

    Sorry

    Fout