Werkwandelen aantrekkelijk maken voor uiteenlopende doelgroepen
Fontys is een brede publieke onderwijs- en onderzoeksinstelling met meerdere locaties in Noord-Brabant en Limburg. Hier verzorgen ruim 5.000 medewerkers, verspreid over 23 instituten, samen ongeveer 150 opleidingen voor zo'n 43.000 studenten. Vanuit onze studio verzorgt The Creative Hub met een dedicated team van vijf specialisten alle mogelijke communicatiemiddelen voor Fontys. Van infographics tot roll-up banners en van magazines tot digitale spellen. Daarnaast bedenken we ook creatieve concepten op maat, voor bijvoorbeeld open dagen of andere events.
Vorm geven aan een innovatief wandelconcept
Middelen die qua formaat én uitstraling altijd passen
De perfecte balans tussen zakelijk en speels
The Creative Hub ontwikkelde een vormgeving die zakelijk en strak genoeg is voor de commerciële sector en tegelijk een warme, speelse uitstraling heeft die ook publieke organisaties aanspreekt. Aan deze balans draagt ook de gekozen fotografie in combinatie met de illustratie bij. De lijn met het bolletje is een verwijzing naar de wandelroutes en de verzamelpunten die de routes met elkaar verbinden. Alle middelen zijn perfect op maat gemaakt om ze passend te krijgen in de Toolbox, en zo een compact en handzaam pakket te kunnen maken.
‘De samenwerking met Canon verloopt uiterst prettig. De relatie is dan formeel wel opdrachtgever-opdrachtnemer maar het gevoel is dat we als collega’s zoeken naar de beste oplossing op de vraag.’
Binnen een half jaar een tweede order
Gerelateerde oplossingen
The Creative Hub
Het beste van een in-huis studio en extern bureau ineen.
The Creative Hub helpt u te voldoen aan de nieuwe WCAG-richtlijnen.
Op 28 juni 2025 gaan de nieuwe WCAG-regels in. Ook úw online documenten en videocontent moeten vanaf dan zo toegankelijk mogelijk zijn voor mensen met een beperking. The Creative Hub helpt u hierbij.
Canon Onderwijs Services
Innovatieve dienstverlening voor de leeromgeving van morgen.
Bekijk ook deze cases
Van leslokaal tot expositieruimte
Door gebruik te maken van fotografie, video en slimme opstellingen, transformeerde The Creative Hub twee leslokalen van Hanzehogeschool Groningen tot een ruimte die zowel informeert als inspireert.
Een slim videoconcept voor toekomstgerichte studentenwerving
Een promotievideo waarmee potentiële studenten een up-to-date en compleet beeld krijgen van de mogelijkheden en voordelen die de Associates degrees Academie in Roosendaal hen biedt.
‘Game on’ voor betere samenwerking in multidisciplinaire teams
The Creative Hub creëert een digitaal spel om multidisciplinaire teams te ondersteunen bij het gezamenlijk oplossen van complexe vraagstukken.
Hybride werken en studeren bij Tilburg University
Informatie en communicatie altijd en overal beschikbaar dankzij de oplossingen en dienstverlening van Canon.