Ontwikkel uw printdiensten met multi-stream marketinginnovaties
Innovatieve technologie voor het printen van direct mail, zodat u goedkoper kunt printen in prachtige kleuren.
Maak uw organisatie onderscheidend en ontdek nieuwe mogelijkheden met print
In de Europese creatieve sector gaat € 535,9 miljard per jaar om. Verover uw aandeel met de kracht van nieuwe digitale drukwerkmogelijkheden.
Nieuwe ontwikkelingen op gebied van digitalisering hebben onmiskenbaar voor een revolutie in de marketingsector gezorgd, maar nu er dagelijks nieuwe schandalen boven water komen, keren zowel merken als de consumenten waarop zij zich richten, terug naar drukwerk. De cijfers laten zien waarom:
Print heeft binnen marketing zijn belangrijke positie als middel om contact te maken met verschillende doelgroepen behouden. De prestaties blijven onverminderd goed:
Door technologie verandert de manier waarop ontwerpers dingen creëren. In 2017 sloegen Canon en Microsoft tijdens het D&AD Festival de handen ineen om te laten zien dat intuïtieve digitale technologie in combinatie met de tastbaar van print de creativiteit bevordert en ontwerpers dichter bij hun werk brengt.
Uit branchegegevens komt duidelijk naar voren dat print binnen marketing veerkrachtig blijft, zelfs in dit digitale tijdperk. Waarom hebben consumenten meer vertrouwen in printuitingen, en hoe kunnen grafische bedrijven hier hun voordeel mee doen door hun aanbod te versterken?
Ashley Norris, Content Consultant bij The Content Marketing Association, zegt: "Content op papier heeft iets blijvends en geloofwaardigs dat bij digitale uitingen soms ontbreekt. Voor adverteerders is het nog steeds heel belangrijk om geassocieerd te worden met premium-content."
De DMA ontdekte dat '56% van de mensen gelooft dat geprinte marketinguitingen de meest betrouwbare vorm van communicatie is.' "Traditionele print media bieden de consument een persoonlijke ervaring, iets dat kan worden vastgepakt, dat ze mee kunnen nemen en erbij kunnen pakken als het ze uitkomt," zegt Rachel Aldighieri, Algemeen Directeur van de DMA.
"Dit wordt ondersteund door bevindingen uit het jaarlijkse rapport van JICMAIL, dat aangeeft hoeveel vertrouwen consumenten nog steeds hebben in geprinte media. De persoonlijke band die je daarmee kunt opbouwen is iets dat marketeers niet over het hoofd zouden moeten zien."
Tastbaarheid en vertrouwen gaan hand in hand bij geprint marketingmateriaal. Dat is iets dat een digitale uiting absoluut niet kan bieden, en het biedt grafische bedrijven een geweldige kans om hun zakelijke klanten te voorzien van krachtige merkcontent. Door tastbaar en creatief te printen kan een wegwerpartikel veranderen in effectief en boeiend marketingmateriaal.
Ashley Norris - Content Consultant, The Content Marketing AssociationContent op papier heeft iets blijvends en geloofwaardigs dat bij digitale uitingen soms ontbreekt.
Niemand heeft ooit beweerd dat drukwerk en digitaal niet samengaan. Ze vormen juist een uitstekend team, vooral als het gaat om printoplossingen voor bedrijven. Digitaal drukwerk is sneller klaar, veelzijdiger inzetbaar en makkelijker te beheren, en printen op papier verleent digitale content een authenticiteit die alleen een jarenlang beproefd concept kan bereiken.
Ashley Norris zegt: "De beste campagnes maken gebruik van alle typen media. Ik zou dolgraag meer geïntegreerde campagnes zien, bijvoorbeeld op papier geprinte advertenties met eersteklas fotomateriaal en uitgebreide content, die daarna in kleinere stukjes worden aangeboden op verschillende online kanalen.
Een aantal leden van de Content Marketing Association (CMA) levert uitstekend werk op dit gebied."
Innovatieve technologie voor het printen van direct mail, zodat u goedkoper kunt printen in prachtige kleuren.
Geef uw klanten wat ze willen voor het printen van binnendisplays en lever op maat gemaakt promotiemateriaal van hoge kwaliteit.
Met on-demand communicatiehulpmiddelen kunt u beter reageren op nieuwe trends in de markt, en dat geeft u een voorsprong op de concurrentie.
Maak uw organisatie veelzijdiger, verhoog uw productiviteit en reageer op vragen uit de markt met technologie voor het printen van buitendisplays.
Bied uitstekende flexibiliteit en efficiëntie met het printen van POS en posters, en maximaliseer het bereik van uw organisatie.
De nieuwste lichting influencers op social media staat helemaal achter de opleving van het papieren boek. Maak kennis met de bookstagrammers.
Ontdek hoe een aantal behangproducenten zelf de trends bepaalt door voorop te lopen in de revolutie van geprint behang.
Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.
* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.
Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product
Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op
Graag tot ziens
Fout