Vijf manieren waarop print marketingcampagnes kan verbeteren
Is print het ontbrekende ingrediënt in uw marketingcampagne?
Ontdek hoe u weer succesvol in contact komt met uw klanten.
De volgende ijsbrekers helpen u de eerste gesprekken van de grond te krijgen.
Omdat we ons aanpassen aan een 'nieuwe normale' manier van werken, moet u met uw klant in gesprek gaan over een aanpak die voor zowel u als uw klant zijn vruchten afwerpt.
Uw aanpak van vóór de lockdown biedt geen garantie voor uw succes ná de lockdown. We hebben al een aantal positieve verhalen gezien van organisaties die deze kans hebben gebruikt om hun ‘value propositie’ te herzien, hun producten en diensten te beoordelen en om zich aan de situatie aan te passen.
Als leverancier van grafische diensten begrijpt u dat u niet kunt blijven wachten tot iemand u belt en kunt u niet verwachten dat de bestellingen komen aanwaaien. Meer dan ooit moet u contact houden met uw klanten en hun behoeften begrijpen en erop anticiperen. Zorg dat u een proactieve, assertieve rol hebt in uw gesprekken en geef advies wanneer uw klanten hun activiteiten nieuw leven inblazen.
Alleen als u de unieke omstandigheden van uw klanten echt begrijpt en weet hoe zij zich aanpassen om hun organisatie weer te laten floreren, kunt u de juiste mogelijkheden voor het verkopen van printwerk in hun communicatie identificeren, waardoor u waarde toevoegt via meer gespecialiseerde diensten, zoals personalisatie of de integratie van print in campagnes.
Download ons artikel als u inspiratie wilt opdoen voor ijsbrekers die u helpen bij het hernieuwde contact met uw klanten, en om inzicht te krijgen in wat u hen kunt bieden om optimaal in hun behoeften te voorzien.
Is print het ontbrekende ingrediënt in uw marketingcampagne?
Ontdek hoe print multichannel-campagnes een nieuwe boost geeft in het tijdperk van digitale overkill.
Het is nu tijd om na te denken over de knelpunten in uw productieproces zodat u een gezonder en veerkrachtiger bedrijf kunt opbouwen voor de lange termijn.