BUSINESS PODCASTS

Praktijkgericht advies, inzichten en inspiratie

...van opinieleiders in print en communicatie
Canon Camera

OVERZICHT

Op basis van de thema's en 'Make It Mantra's' uit Canon's Insight Rapport leiden onze gastvrouwen Jo Lloyd en Jacky Hobson u met de meest boeiende experts uit de sector door de kansen en uitdagingen van de printwereld.

Ontdek wat hot is in printing, wat klanten tegenwoordig nodig hebben van een grafische onderneming en hoe u extra inkomsten kunt genereren door uw toegevoegde waarde uit te breiden. Ontdek hoe digitale printmogelijkheden zich ontwikkelen en waarom print een krachtig communicatiemiddel is dat in de marketingkit van elke marketeer zou moeten zitten.

Beluister alle (Engelstalige) afleveringen

Onze gastvrouwen

Ontmoet de gastvrouwen die het gesprek over Print Matters leiden.

  • Jacky Hobson headshot

    GASTVROUW

    Jacky Hobson

    Jacky heeft 30 jaar marketingervaring, voornamelijk in de grafische sector, in de ontwikkeling van marketingstrategieën, -plannen en -tactieken. Hiermee biedt zij support aan de organisatieplannen van haar klanten.

  • Jo Lloyd headshot

    GASTVROUW

    Jo Lloyd

    Jo heeft zeer veel ervaring binnen de grafische sector en richt zich op verkoop, management, gedragstraining en teamwork.

  • Gerelateerde artikelen

  • Two men talking while looking at a laptop in front of them

    Canon Ascent Programma

    Het Canon Ascent Programma is een programma voor alle Professional Print-klanten van Canon en specifiek afgestemd op uw doelstellingen en ambities.

  • Make it Count banner

    Make It Count

    Ontdek hoe u de waarde van print in communicatie aantoont en de effectiviteit ervan meet.

  • Tien manieren om waarde toe te voegen voor uw klanten

    Tien manieren om waarde toe te voegen voor uw klanten

    Marketeers verlangen dat grafische dienstverleners optreden als consultants, niet alleen maar als verkopers van print – en ook u wenst waarschijnlijk een dergelijke relatie. De vraag is: hoe krijgt u dat voor elkaar? Dit zijn de 10 vragen die u uw klanten kunt stellen.

  • Voer het juiste gesprek, elke keer

    Het belang van het plannen van de gesprekken met uw klanten en het inzetten van effectieve, beproefde technieken waarmee u een duidelijk beeld krijgt van de situatie van elke klant.

  • DOWNLOAD

    Insight Rapport

    Download ons Insight Rapport en ontdek de kansen en uitdagingen in de huidige markt.

    Join the community