Customer Communications Management
Geef uw organisatie een boost en ontdek nieuwe manieren om klanten aan u te binden met de Customer Communications Management-oplossingen van Canon
Ontdek hoe u een toonaangevende klantbeleving creëert
Lees het eerste hoofdstuk van het Canon-eBook: ‘De CX-reis: een avontuur naar het onbekende’, om meer te weten te komen over de uitdagingen bij het creëren van de juiste klantbeleving.
In het zogenaamde 'Tijdperk van de consument' is het machtsevenwicht aanzienlijk verschoven van de organisatie naar de klant. Het is de wet van de sterkste en de enige manier om te overleven is om deel te nemen aan een prijzenoorlog of een nieuwe manier te vinden om te concurreren.
Organisaties overleven tegenwoordig door hun klantervaringen en staan daardoor onder enorme druk om een naadloze CX via meerdere kanalen te bieden. Maar voor organisaties die met nieuwe digitale kanalen willen werken, is deze uitdaging niet eenvoudig. Voor 71% van de organisaties is het namelijk nog steeds een uitdaging om het internetgedrag te begrijpen [1].
Download het eerste hoofdstuk van het Canon-eBook en breng in kaart hoe u de klantbeleving van uw organisatie kunt optimaliseren.
Geef uw organisatie een boost en ontdek nieuwe manieren om klanten aan u te binden met de Customer Communications Management-oplossingen van Canon
Stap over op een klantgerichte, kostenbesparende aanpak via een cloud-platform.
Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.
* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.
Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product
Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op
Graag tot ziens
Fout