Digitale transformatie

Breng de verwachtingen van moderne klanten in kaart

Ontdek hoe u een toonaangevende klantbeleving creëert

Hoofdstuk 1 downloaden

Hoofdstuk 1: De verwachtingen van de klant in kaart brengen

Lees het eerste hoofdstuk van het Canon-eBook: De CX-reis: een avontuur naar het onbekende’, om meer te weten te komen over de uitdagingen bij het creëren van de juiste klantbeleving.

Download hoofdstuk 1

Person studying compass and map

Concurreren in het tijdperk van de consument

In het zogenaamde 'Tijdperk van de consument' is het machtsevenwicht aanzienlijk verschoven van de organisatie naar de klant. Het is de wet van de sterkste en de enige manier om te overleven is om deel te nemen aan een prijzenoorlog of een nieuwe manier te vinden om te concurreren.

Organisaties overleven tegenwoordig door hun klantervaringen en staan daardoor onder enorme druk om een naadloze CX via meerdere kanalen te bieden. Maar voor organisaties die met nieuwe digitale kanalen willen werken, is deze uitdaging niet eenvoudig. Voor 71% van de organisaties is het namelijk nog steeds een uitdaging om het internetgedrag te begrijpen [1].

Download het eerste hoofdstuk van het Canon-eBook en breng in kaart hoe u de klantbeleving van uw organisatie kunt optimaliseren.

Download hoofdstuk 1

Gerelateerde oplossingen

Ontdek meer

Ontdek hoe uw organisatie een betere CX kan leveren