3 Year Warranty Logo

Extra zekerheid met 3 jaar garantie van Canon

Koop tussen 1 maart 2016 en 31 december 2018 een van Canon's geselecteerde MAXIFY-, i-SENSYS-, imageRUNNER- of imageFORMULA-printers of -scanners en geniet van extra zekerheid met 3 jaar garantie van Canon.

Claim nu >

Producten die in aanmerking komen

Veelgestelde vragen

Hoe weet ik of mijn aanvraag is vertraagd vanwege onjuiste of ontbrekende gegevens?

Zodra u zich online hebt geregistreerd voor een Canon-actie, ontvangt u via e-mail een bevestiging van uw aanmelding met daarin zowel uw referentienummer als persoonlijke aanmeldgegevens voor een website waarop u de status van uw aanvraag kunt controleren. Indien u eventuele onjuiste informatie hebt geregistreerd, dan wordt dit op de betreffende site aangegeven en ontvangt u daarnaast een e-mail waarin u over de benodigde informatie wordt geïnformeerd. De snelste manier om ons van eventuele ontbrekende informatie te voorzien, is door op de betreffende website in te loggen en je gegevens bij te werken.

Welke indelingen kunnen worden gebruikt voor het uploaden van documenten die onderdeel zijn van het registratieproces en zijn er ook beperkingen in de grootte?

Belangrijk! Uw bestand mag niet groter dan 4 MB zijn. U kunt alleen een JPG-, TIF- of PDF-bestand uploaden.

Ik heb een Canon-product besteld binnen de voor de actie opgegeven periode, maar het product zal niet tot na de geldige actiedatum worden verstuurd/bezorgd. Kan ik me nog steeds aanmelden voor deze actie?

Bewaar de bestelbevestiging die u hebt gekregen (die binnen de actieperiode valt) en stuur deze mee met uw factuur wanneer u de registratie invult. Er geldt een termijn van één maand na de laatst toegestane aankoopdatum waarin u uw documenten kunt verstrekken.

Ik wist niet van deze actie en heb een paar weken voor of na de actieperiode een product aangeschaft. Kan Canon een uitzondering maken en een actiecadeau voor mijn aankoop goedkeuren?

Onze excuses voor deze ervaring; u kunt echter alleen voor de promotie in aanmerking komen als uw product binnen de in de Algemene voorwaarden aangegeven datums is gekocht.

Welke transacties/producten zijn uitgesloten van deze actie?

Uitsluitingen worden vermeld in de Algemene voorwaarden, Kort samengevat zijn de uitsluitingen onder meer:
1. Klik HIER voor een lijst met producten die wel in aanmerking komen voor de actie
2. Producten die gekocht zijn buiten de promotieperiode of landen waarin de promotie geldt
3. Tweedehands, gerepareerde of gereviseerde producten, of producten die, op welke wijze dan ook, zijn nagemaakt of inbreuk maken op de intellectuele eigendomsrechten van bedrijven van de Canon Group (bijvoorbeeld, met inbegrip van maar niet beperkt tot, parallelle of “grijze” producten)

Wat wordt er op het online aanvraagformulier bedoeld met 'payment option' (betaaloptie)?

Dit verwijst naar de manier waarop u het product oorspronkelijk hebt gekocht.

Waar staat het serienummer van het product?

Ga om het serienummer te vinden NAAR DE KOPPELING Waar staat het serienummer HIER. Daar ziet u waar het nummer voor uw product(en) te vinden is. Verwar het serienummer NIET met de EAN-/barcode. Op onderstaande foto ziet u een EAN-/barcode, die meestal aan de zijkant van de productverpakking te vinden is. Dit is NIET het serienummer van het product dat u dient aan te geven voor de validatie van uw aanvraag. Het serienummer bevindt zich op het product zelf. Klik hier voor hulp bij het vinden van uw serienummer.

Waarom kan ik me niet op de website aanmelden met mijn tracking-code?

Let op: de aanmeldgegevens zijn hoofdlettergevoelig dus zorg dat je ze exact invoert (met hoofd- en kleine letters).

Indien de volgende problemen zich bij het online registreren voordoen:
- Ik probeer me al een tijd lang te registeren maar het lukt niet
- Ik krijg steeds het bericht 'not authorised' (niet bevoegd)
- Ik heb geprobeerd het formulier opnieuw in te dienen, maar dat werkt niet.
In de MEESTE gevallen wordt dit veroorzaakt door het apparaat waarmee u toegang tot de website probeert te krijgen, d.w.z. een mobiele telefoon/smartphone, apple mac, ander apparaat, etc. Dit is geen fout van de website. U dient in dergelijke gevallen advies te vragen bij de fabrikant van het product dat u gebruikt. Als de bovenstaande veelgestelde vragen uw vraag niet hebben beantwoord, kunt u Canon e-mailen op het bovenstaande e-mailadres. Als u een dringende vraag hebt, kunt u bellen met nummer +31 (0)20 721 9103 of Canon's supportpagina bezoeken.

Wat als ik mijn aanvraag niet online kan registreren?

Als u de onlineregistratie en het onlineformulier niet kunt gebruiken, dient u contact op te nemen met de Canon-klantenservice op nummer +31 (0)20 721 9103 om een papieren formulier of registratieformulier aan te vragen.

Welke dealers nemen deel aan deze promotie? Waar kan ik actieproducten aanschaffen?

Bekijk uw plaatselijke winkel met de link: http://www.canon.nl/where_to_buy/for_work/.

Wat zijn de verschillende garantieserviceniveaus?

Return To Base:
Indien binnen de garantieperiode een productiefout ontstaat in een Canon-product, moet het product worden geretourneerd aan een door Canon goedgekeurd reparatiecentrum. De fout wordt dan gratis opgelost door bevoegde technici. Uw product wordt naar u geretourneerd zodra de reparatie is voltooid.


On-site:
Als er tijdens de garantieperiode in een product dat in aanmerking komt, een productiefout ontstaat, dan wordt de on-site garantieservice op een van de volgende manieren verstrekt:

  • On-site reparatie (door een technicus)
  • On-site vervanging (via een koerier)

Klik hier voor meer informatie over de verschillende garantieservices en voor de volledige Garantievoorwaarden.

Hoe kan ik aanspraak maken op de garantieservices die onder de actie vallen?

Zodra uw aanvraag is gevalideerd en u gebruik wilt maken van de uitgebreide en/of verlengde garantieservices die via deze actie worden verstrekt, neemt u contact op met uw plaatselijke Canon-helpdesk en houdt u het volgende bij de hand:


a.    De volledige modelnaam en het serienummer van het apparaat/printer*;
b.    Welk besturingssysteem op uw computer is geïnstalleerd, indien van toepassing;
c.    Bevestiging van uw contactgegevens, het adres van het apparaat/de printer en uw e-mailadres;
d.    Bewijs van de aanschaf van het product en geactiveerde actiegarantie zoals uiteengezet in de bevestiging die via e-mail naar u is verzonden na uw onlineregistratie voor de garantie(s);
E-mail    Geef een duidelijke omschrijving van het probleem en voer diagnosehandelingen uit volgens de aanwijzingen;
f. Volg eventuele instructies van de helpdesk om garantie te krijgen.

* Klik hier om te zien waar u uw serienummer kunt vinden.

  • Canon
  • ...
  • Office Printers Scanners Promotion