Post Services

Diensten

Post Services

Inname en uitgifte van pakketten en post (analoog en digitaal), postrondes en het versturen van mailings

Door de toename van het aantal digitale communicatievormen zien de meeste organisaties een volumedaling van het aantal poststukken. De expertise rondom het postproces verdwijnt langzaam uit organisaties en er ontstaat een behoefte aan de inrichting van een digitale postkamer waarbij poststromen geïntegreerd dienen te worden met andere communicatiekanalen.

Waar het aantal poststukken daalt ziet men anderzijds een volumestijging van het aantal pakketten in zowel de prive- als zakelijke omgeving en vereist deze verandering een nieuwe manier van werken en inrichting van processen. Daarnaast zien we in deze omgeving een groeiende focus op informatiebeveiliging.

Met Post Services verwerkt Canon uw inkomende en uitgaande pakketten en post, verzorgt interne postrondes en produceert uw mailings, van het mergen tot en met de verzending. De beveiliging van de informatie staat hierbij centraal.

De voordelen van Canon’s Post Services

Servicebalie Servicebalie

Servicebalie

  • Fysiek ontmoeten
  • Advies
  • Uitgifte/inname
Poststukken Poststukken

Poststukken

  • Verwerking van inkomende post, interne post en uitgaande post
  • Centrale afgifte in postkast
  • Off-site verwerking
  • Integratie met digitale communicatiekanalen
Pakketten Pakketten

Pakketten

  • Verwerking inkomende en uitgaande pakketten
  • Pakketregistratie-systeem
  • Postrondes, afgifte in pakketkasten of via servicebalie
Mailingen Mailingen

Mailingen

  • Verzorgen mailmerge, printen, couverteren en versturen
  • Transitie naar digitaal verzenden

Ontdek hoe Canon’s Post Services uw organisatie kan transformeren


PRAAT MET EEN SPECIALIST VAN CANON

Gerelateerde oplossingen

Ontdek meer

Privacybeleid

Voornaam

Achternaam

Emailadres

  • Zo snel mogelijk
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +31

Heeft u verder nog informatie voor ons, die onze expert kan helpen

Dank u wel

Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op

[TIME]

Graag tot ziens

Sorry

Fout