Aansluiten op de hybride werkformule
Er is sprake van een mix van werken op kantoor en werken op afstand. Door deze hybride manier van werken veranderen de behoeften van medewerkers en bestaande processen. Daarnaast zien we een trend van centralisatie van diensten en locaties. Het aantal (privé)pakketten neemt toe binnen de kantooromgeving en er dient aandacht te zijn voor de beveiliging van aangetekende brieven en voor opslag en uitgifte van kostbare (IT-)middelen.
Ook moeten we onszelf uitdagen om meer klimaatbewuste keuzes te maken. Met de inzet van groene slimme distributieoplossingen vinden we mogelijkheden om duurzamer te werken met minder logistieke bewegingen en elektrisch vervoer in de binnensteden.
De moderne postkamer kent diverse uitdagingen. Denk aan de vraag om 24/7 service buiten kantoortijden, men wil het pakket ophalen wanneer daar behoefte aan is; een toenemend aantal zakelijke en privé pakketten dat op kantoor wordt bezorgd, track & trace van pakketten wordt belangrijker en is een roep om duurzame oplossingen voor logistieke dienstverlening.
Met slimme pakketlockers (pakketkluizen) bieden we een duurzame distributieoplossing voor uw ‘last mile’ post- en pakketlogistiek. Slimme software maakt de distributie veilig en betrouwbaar. We besparen koeriersritten en ondersteunen medewerkers die niet iedere dag op kantoor komen vanwege het nieuwe ‘hybride werken’. Een oplossing van deze tijd. Slim, veilig en duurzaam.