“Onderscheidende klantbeleving vereist dat je nauw aansluit op de klantreis. In Quadient kan de volledige klantreis ondergebracht worden.”
Transformatie naar omnichannel marketing provider
Impress levert al sinds 1992 diensten en oplossingen voor het uitwisselen van digitale en fysieke informatie met klanten van met name banken, retailers, fondsenwervers, verzekeringsmaatschappijen, uitgeverijen, opleidingsinstituten en overheden. Waar het specialisme van Impress oorspronkelijk in de uitvoering van grootschalige transactionele klantcommunicatie zat, heeft de voortgaande digitalisering de doorgroei van print service provider naar marketing service provider in een stroomversnelling gebracht.
Om voor een scala aan opdrachtgevers de klantcommunicatie te verzorgen, werkte Impress met veel verschillende systemen en toepassingen. Dat wordt nu teruggebracht naar vrijwel alleen Quadient. Xylander Kroon, algemeen directeur van Impress: “Door de overname van 4DMS en DM Interface maakte Impress een sterke ontwikkeling door als aanbieder van communicatiediensten, maar moesten wel drie bedrijven worden samengevoegd. Vanuit onze ervaring met Quadient en de jarenlange support vanuit Canon is toen de keuze gemaakt om alles onder te brengen in de uitgebreide Quadient Suite. Hiermee hebben wij nu één platform dat ons een eindeloze toolbox voor omnichannel klantcommunicatie biedt.”