Praat met een expert
Heb je een vraag of ben je op zoek naar informatie? Voer hieronder je gegevens in en een van de Canon-experts belt je terug.
Customer Communications
Naast het investeren in marketingcommunicatie voor het aantrekken van nieuwe klanten, is het voor organisaties ook belangrijk om aandacht te geven aan de alledaagse, transactionele communicatie met klanten die ervoor kan zorgen dat bestaande klanten kunnen worden behouden.
Transformeer de manier waarop uw organisatie communiceert met klanten. Stroomlijn uw communicatieprocessen, zodat u op een effectieve en aansprekende manier met uw klanten kunt communiceren.
Relevant, informatief en het juiste taalgebruik. Stem uw boodschap af op de ontvanger.
Consistente merkbeleving ongeacht de keuze door de ontvanger van het communicatiekanaal.
Automatisering van communicatieprocessen voor meer efficiëntie en betere ontsluiting van data.
Reageer effectief en op consistente wijze op adhoc klantverzoeken.
WAT ZEGT DE EXPERT
Identificatie van mogelijke verbeteringen voor klantcommunicatieprocessen door uw huidige situatie te vergelijken met de trends op het gebied van digitale transformatie. Onze demonstraties, inspiratieworkshops en Customer Journey-analyse helpen u dit beeld scherp te krijgen.
Grootschalige migratie van aanwezige klantcommunicatie-middelen, zoals sjablonen van legacy applicaties naar een geoptimaliseerde fit for purpose klantcommunicatie-oplossing.
Optimale integratie van software-componenten voor klantcommunicatie in uw IT-infrastructuur. Uw oplossing wordt door onze Solutions Architects ontworpen om, volgens de geldende beveiligingseisen, optimaal en schaalbaar te presteren binnen uw omgeving.
Projectmatige implementatie en training van uw specifieke klantcommunicatie-oplossing onder regie van onze projectmanagers. Of het ontwikkelen van de oplossing met behulp van onze Integratie Specialisten in uw bestaande Scrum-teams. De waarde voor uw organisatie bevestigen.
Actief beheer van uw klantcommunicatie-oplossing (en de verantwoordelijkheid hierover) overdragen aan Canon. Schaalbaar in dienstverlening met aanvullende Service Level Agreements voor maximale ontzorging.
Waarborg van continuïteit en door-ontwikkeling van uw klantcommunicatie-oplossing door het onderbrengen van Canon’s software-experts binnen uw organisatie.
Nederlandstalige softwareondersteuning van onze experts in de vorm van incident en change management.
REFERENTIE
Meegaan met de tijd stelt vooral grote organisaties voor behoorlijke uitdagingen. De degelijkheid en betrouwbaarheid van hun procesgerichte informatiesystemen staan namelijk haaks op de eisen van deze tijd: klantgerichtheid en flexibiliteit. Lees hoe UWV de slag naar meer klantgerichtheid maakte met de stap van papier naar digitaal en een multimediale klantcommunicatie.
Onze kosteneffectieve oplossingen versnellen de time-to-market, maken gepersonaliseerde omnichannel communicatie mogelijk door datasilo's te combineren en zorgen voor een hogere productiviteit voor zakelijke gebruikers dankzij veilige, geautomatiseerde processen.
Ontdek meer Canon-oplossingen en diensten waarmee u de klantbeleving verbetert.
Werken met The Creative Hub betekent verassende ontwerpen passend bij merk en identiteit, flexibiliteit en schaalbaarheid voor onze klanten. Wij geven vorm aan communicatie.
Blijf de concurrentie een stap voor en profiteer van nieuwe digitale mogelijkheden om uw efficiëntie te verhogen en klantenservice te verbeteren.
Procesoptimalisatie met behulp van gedocumenteerd procesinzicht, dat werkprocessen ondersteunt en inzicht in elke stap van het productieproces waarborgt
Lees meer over hoe Canon’s oplossingen en diensten u kunnen helpen de klantbeleving te verbeteren.
Waarom een flexibel, geautomatiseerd platform cruciaal is voor een goede CX.
Met succes uitgaande klant-communicatie schalen zonder te veel te betalen.
Bekijk de opname van het Kijk op Inspire webinar.
Breng in kaart hoe u een toonaangevende klantervaring kunt bieden.
Heb je een vraag of ben je op zoek naar informatie? Voer hieronder je gegevens in en een van de Canon-experts belt je terug.
Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op
Graag tot ziens
Fout