Customer Communication Management (CCM)
Ontdek nieuwe manieren om klanten aan u te binden met de digitale communicatieoplossingen van Canon
Transformeer uw technische en tactische aanpak voor de optimale klantervaring
Een goede klantervaring (CX) is cruciaal. Gartner stelde zelfs vast dat 80% van de organisaties vooral op dat gebied verwacht te concurreren. Maar het is niet eenvoudig om de concurrentie bij te houden. Snelle reacties, ervaringen in realtime en snelle leveringsmodellen worden de nieuwe norm.
Wat is het geheim? Digitale transformatie vormt de basis van een goede klantervaring. De succesverhalen van nu zijn organisaties met een 'digital-first'-aanpak.
Maar transformeren kost tijd. Daarom biedt dit rapport een stapsgewijze aanpak voor het verder verbeteren van de klantervaring, van de basis tot het optimaal inzetten van directe communicatie over meerdere kanalen.
Lees het Canon-rapport ‘Het beheersen van klantcommunicatie in onze nieuwe wereld’ en ontdek hoe u uw technische en tactische benadering van Customer Experience transformeert.
Ontdek nieuwe manieren om klanten aan u te binden met de digitale communicatieoplossingen van Canon
Stap over op een klantgerichte, kostenbesparende aanpak via een cloudplatform
Bekijk de belangrijkste trends binnen de CX-branche in ons trendrapport.
Lees het Canon-eBook: ‘De CX-reis: een avontuur naar het onbekende’ om meer te weten te komen over de uitdagingen bij het creëren van de juiste klantbeleving.
Download de klantervaring volwassenheidsindex en ontdek of uw organisatie het tempo van de markt bijhoudt.
Ontdek hoe u operationele excellentie stimuleert met transformatie
Heb je een vraag of ben je op zoek naar informatie? Voer hieronder je gegevens in en een van de Canon-experts belt je terug.
Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op
Graag tot ziens
Fout