Digitalisering bij Rabobank Nederland
Rabobank rationaliseert de postdienstverlening door het reduceren van fysieke post en de implementeren van een digitale postkamer met oplossingen van Canon.
Automatiseer de inkomende informatieprocessen van uw organisatie en besteed deze uit aan Canon Business Services (CBS).
Het verwerken van veel verschillende inkomende informatiestromen is vaak een arbeidsintensief en tijdrovend proces. Belangrijke gegevens uit inkomende informatie, zoals een klantnummer, bedrag, verzenddatum, documenttype, etc., zijn nodig om volgende stappen te kunnen zetten in het proces of om acties uit te kunnen voeren. Het handmatig overnemen van deze gegevens kost tijd, geld en heeft een relatief grote foutkans. Dat kan ook anders!
Of inkomende informatie, zoals een formulier, afleverbon, e-mail, factuur, brief etc., nu digitaal of per post de organisatie binnenkomt, Canon biedt met Information Management Services een oplossing die de inkomende informatie, waar nodig digitaliseert, én tevens automatiseert, waardoor direct de benodigde data wordt afgelezen. Hiermee wordt het gehele verwerkingsproces enorm versneld en de kans op fouten gereduceerd.
Zie in onderstaande animatie visueel weergegeven hoe wij uw inkomende informatieprocessen kunnen stroomlijnen en automatiseren:
Werk sneller, verlaag de kosten en bied een nog betere klantenservice door post efficiënter te verwerken.
Meer controle, efficiëntie en transparantie in de crediteurenadministratie.
Canon Exam Services omvat alle diensten die het tentamenproces (zowel voor papieren toetsen als digitaal) veilig, betrouwbaar en audit-proof maken.
Canon zorgt ervoor dat (persoonsgevoelige) documenten, indien nodig, gedigitaliseerd worden en benodigde velden automatisch worden herkend en gemarkeerd.
Door het leveren van excellente documentmanagement en het ontwikkelen van creatieve content treden wij op als totaalpartner op het gebied van informatielogistiek en communicatie.
Stap over op een kant-en-klare oplossing voor uw informatiebeheer.
Rabobank rationaliseert de postdienstverlening door het reduceren van fysieke post en de implementeren van een digitale postkamer met oplossingen van Canon.
Automatisering en centralisatie van inkomende mail met Canon’s digitale postkamer.
Canon helpt VLC & Partners de hoeveelheid digitale communicatiestromen op tijd en correct te verwerken en de complexiteit van verschillende communicatie te managen.
Continue ontwikkeling in repro-, post- en creatieve dienstverlening.
Heb je een vraag of ben je op zoek naar informatie? Voer hieronder je gegevens in en een van de Canon-experts belt je terug.
Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op
Graag tot ziens
Fout