
Begin met benchmarking
Ontdek hoe de dienstverlening van uw repro wordt ervaren
Volledige duidelijkheid met een SLA
Met een Service Level Agreement (SLA) zorgt u ervoor dat beide partijen weten wat ze van elkaar kunnen verwachten. Maar hoe maak je een SLA?
Canon heeft een Business Performance serie ontwikkeld voor de centrale repro. Deze serie bestaat uit o.a. blogs - zoals deze webpagina - verdiepende artikelen met handvatten, het whitepaper ‘De centrale repro’ en stap voor stap handleidingen, die we u graag persoonlijk overhandigen. In het derde artikel 'Volledige duidelijkheid met een SLA' ontdekt u de voordelen van een SLA voor een centrale repro. Voorkom problemen die kunnen ontstaan als de mogelijkheden van de centrale repro en de verwachtingen van de klant uiteen gaan lopen.
Om ervoor te zorgen dat beide partijen het eens zijn en bovendien realistisch zijn in de verwachtingen van elkaar, dient een effectieve SLA voor drie dingen te zorgen. Ten eerste moet het de communicatie bevorderen. In feite wordt de waarde van een SLA pas duidelijk zodra de dialoog tussen beide partijen is gestart om een SLA tot stand te brengen.
Ten tweede moeten misverstanden worden voorkomen. Als formeel document dat vooraf is gedefinieerd en door beide partijen wordt gedeeld, helpt een SLA conflicten te voorkomen.
En ten derde voorziet de SLA in objectieve maatregelen die de centrale repro en de klant kunnen gebruiken om de efficiëntie en de effectiviteit van de geleverde diensten te evalueren. Met een SLA kan geen van beide partijen ontsnappen door ‘de doelpalen te verplaatsen’.
Meer weten? Download het artikel Volledige duidelijkheid met een SLA voor meer informatie of neem contact op met ons team van specialisten voor een stap-voor-stap handleiding over dit onderwerp.
Ontdek hoe de dienstverlening van uw repro wordt ervaren
Breng de wensen en klanttevredenheid in kaart van uw opdrachtgevers
Stel de toekomst van uw repro zeker met een businessplan
Vertaal 12 belangrijke trends naar kansen voor uw centrale repro.
Verbeter uw bedrijfsprestaties en -groei, met ondersteuning van de uitstekende outsourcing services van Canon.
Ontdek hoe u volledige duidelijkheid creëert met een SLA
Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.
* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.
Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product
Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op
Graag tot ziens
Fout