Reparatieprocedure
Prijzen, procedure en formulier voor reparaties. Lees de informatie over Canon's reparatieprocedure voordat u uw product ter reparatie opstuurt.
Canon heeft als doel u de beste en meest effectieve service te bieden wanneer u reparaties of support nodig hebt. Daarom heeft Canon onlangs een programma gestart om haar Professional/Factory Servicecentra te moderniseren en hier nieuwe, toonaangevende systemen te introduceren.
Canon is momenteel bezig met de overstap naar dit nieuwe systeem en aanvragen kunnen op dit moment iets langer duren. Als uw aanvraag niet dringend is, raden we u aan het verzenden van uw product tijdens deze overgangsperiode uit te stellen.
Canon doet er alles aan om ervoor te zorgen dat service- en reparatieaanvragen zo snel mogelijk worden uitgevoerd. Bedankt voor uw medewerking en geduld tijdens deze overgang.
Bezoek deze pagina regelmatig voor meer informatie. Uw begrip en medewerking tijdens deze overgangsperiode wordt zeer op prijs gesteld. Canon doet er alles aan om dit proces zo naadloos mogelijk te laten verlopen.
Als u dringend support nodig hebt of zich zorgen maakt over uw eigen case, kunt u contact opnemen met Canon. Ons supportteam is altijd beschikbaar.
Canon Professional Service Centre (PSC) zijn servicefaciliteiten in eigendom van Canon. Canon is er als fabrikant van overtuigd dat klanten de beste klantenservice en support verdienen.
Elke Canon PSC beschikt over goed opgeleide technici en de nieuwste tools en apparatuur. De geavanceerde centra zijn ingericht om een breed scala aan services aan te bieden voor het gehele productassortiment van Canon.
Afhankelijk van het feit of u een bedrijf of particulier bent, kunt u als volgt een reparatie voor uw product regelen:
Als u een particuliere klant bent:
Als de periode van uw commerciële Canon-garantie is verstreken of de aard van het defect niet wordt gedekt, biedt Canon een aantal reparatiemogelijkheden tegen betaling (reparatie tegen vaste prijs, maximumbedrag voor reparaties of een offerte voor arbeidsloon en kosten), afhankelijk van uw product(en).
Voor alle reparatieopties tegen betaling gelden de service- en reparatievoorwaarden van Canon.
Prijzen, procedure en formulier voor reparaties. Lees de informatie over Canon's reparatieprocedure voordat u uw product ter reparatie opstuurt.
Houd je apparatuur in goede conditie met een keuze aan productverzorgingspakketten, waaronder reiniging, controle en afstelling.
Verbeter de prestaties van geselecteerde Canon EOS-, Cinema EOS- en XA/XF-camera's om meer meeslepende verhalen te vertellen.
Heb je weinig tijd? Maak dan gebruik van de Klaar-terwijl-je-wacht-sensorreiniging en snellere reparatietijden.
Lees meer over het Canon-recyclingprogramma voor inkjets dat u een gratis, eenvoudige en milieubewuste manier biedt om lege Canon tonercartridges te retourneren.
Onze PSC in Nederland verwerkt de volgende producten:
Canon Europa N.V.
Professional Service Centre,
Bovenkerkerweg 59,
1185 XB Amstelveen,
The Netherlands
Tel: + 31 (0) 20 545 8884
Openingstijden: Ma - Vr: 9.00 - 17.00
Alleen reparatiegerelateerde problemen - bezoek voor andere vragen onze ondersteuningswebsite voor nuttige informatie.
Canon Deutschland GmbH
Professional Service Center
Europark Fichtenhain A10
47807 Krefeld
Tel: +31 20 721 9103
Openingstijden: Ma - Do: 8.00 - 17.00, Vr: 8.00 - 14.00
Alleen reparatiegerelateerde problemen - bezoek voor andere vragen onze ondersteuningswebsite voor nuttige informatie.
Lees Canon's Service- en reparatievoorwaarden voordat u uw product verzendt naar een Canon Professional Servicecentrum.
Als u een product van Canon wilt lenen, lees dan de gebruiksvoorwaarden voor de leenservice.