Hybride werken – stroomlijnen informatieprocessen
Wees creatief met Canon's camera's en accessoires.
HYBRIDE WERKEN EN KLANTCOMMUNICATIE
Mede door de trend van hybride werken is de digitale transformatie bij organisaties in een stroomversnelling geraakt. Organisaties zijn op zoek naar een nieuwe ‘hybride’ wereld waarin het werk en haar medewerkers niet langer aan één locatie gebonden zijn en er een mix is van online en offline communicatie.
Het digitaliseren en automatiseren van informatieprocessen is een voorwaarde om informatie altijd en overal beschikbaar te stellen. Het ontwikkelen van creatieve content draagt bij aan versterking en digitalisering van de klantcommunicatie. De juiste inzet van technologie, communicatiemiddelen en informatielogistiek zijn hierbij cruciaal.
Canon Business Services kan u ondersteunen in uw reis naar digitale transformatie. We stroomlijnen en verwerken informatie binnen organisaties. We geven vorm aan klantcommunicatie.
Wees creatief met Canon's camera's en accessoires.
Jij bepaalt zelf hoeveel en welke van onze communicatieprofessionals je in huis wilt hebben óf juist op afstand wilt inzetten. Want net als ieder ander bureau hebben wij ook een vaste locatie: de Centrale Creative Hub. Ook hier hebben we alle expertises in huis op het gebied van brand & concept, design & identity, audiovisuele media, online & digitaal en grafische producties. Samen met onze zeventien in-huis studio's vormen we zo een compleet netwerk van 85 gedreven specialisten die klaarstaan om jouw marketing & communicatie een boost te geven.
Doe uw voordeel met de conclusies en onze aanbevelingen uit onze procesanalyse.
van de bestuurders van organisaties willen werken op afstand blijven toestaan aan medewerkers die terugkeren naar kantoor.
- Gartner -
bedraagt het % toegenomen interesse in digitalisering van op papier gebaseerde processen.
- Quocirca -
van de organisaties verwacht een toename van de vraag naar services op het gebied van samenwerking.
- Quocirca -
van de ondervraagde organisaties in 2021 gebruikt video als een marketingtool.
- Frankwatching.com -