OUTSOURCING SERVICES

Canon ondersteunt uw digitale transformatie

HYBRIDE WERKEN EN KLANTCOMMUNICATIE

Sunset-Hike-Canon-EOS-6D

Canon stelt u in staat om digitaal te transformeren

Mede door de trend van hybride werken is de digitale transformatie bij organisaties in een stroomversnelling geraakt. Organisaties zijn op zoek naar een nieuwe ‘hybride’ wereld waarin het werk en haar medewerkers niet langer aan één locatie gebonden zijn en er een mix is van online en offline communicatie.

Het digitaliseren en automatiseren van informatieprocessen is een voorwaarde om informatie altijd en overal beschikbaar te stellen. Het ontwikkelen van creatieve content draagt bij aan versterking en digitalisering van de klantcommunicatie. De juiste inzet van technologie, communicatiemiddelen en informatielogistiek zijn hierbij cruciaal.

Canon Business Services kan u ondersteunen in uw reis naar digitale transformatie. We stroomlijnen en verwerken informatie binnen organisaties. We geven vorm aan klantcommunicatie.

Wij geven u graag inzicht en advies door uw informatieprocessen gedetailleerd in kaart te brengen en aanbevelingen te doen voor optimalisatie.

Doe uw voordeel met de conclusies en onze aanbevelingen uit onze procesanalyse.

Contact met een specialist

Trends in digitale transformatie

Ontdek hoe Canon Business Services u kan helpen in uw digitale transformatiereis
Privacybeleid

Praat met een expert tijdens kantooruren

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.

* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.

Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product

  • Zo snel mogelijk
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +31

Heeft u verder nog informatie voor ons, die onze expert kan helpen

Dank u wel

Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op

[TIME]

Graag tot ziens

Sorry

Fout