DIENSTEN

Customer Communications Management Online

Two women and a man sitting in front of a long white desk adorned with PCs compare notes between pieces of paper and a tablet device.

Verbeter de klantervaring met cloudfuncties

Customer Communications Management (CCM) Online is meer dan het verbeteren van de documentproductie. Het is de volgende stap in het bereiken van een klantgerichte, volledig compatibele en kostenbesparende aanpak om de klantervaring te verbeteren.

De integratie van proces- en kanaalbeheer kan leiden tot een geheel nieuwe dialoog in uw bedrijfscommunicatie. Stap over op een door de cloud gehoste service en de unieke CCM Customer Application van Canon.

Wat Canon biedt

Processing Service

De verwerking wordt vanaf de ontvangst van de bestanden met klantgegevens gestroomlijnd door het opstellen van communicatie voor het gewenste type levering.

Delivery Service

De voorbereide bestanden kunnen worden teruggegeven aan de klant voor verdere verwerking en/of voor levering aan de eindgebruiker.

Print & Mail Service

Houd meer tijd over voor uw kernactiviteiten door de productie en levering van prints en leveringen per post uit te besteden aan de gespecialiseerde teams van Canon.

E-mail Service

De eindgebruikers ontvangen volledig opgemaakte communicatie via e-mail, waarbij rapporten worden bijgehouden over e-mails die niet kunnen worden afgeleverd.

Bounce to Print Service

Elke communicatie wordt gegarandeerd afgeleverd, doordat printklare bestanden worden geleverd wanneer mails niet kunnen worden afgeleverd, of wanneer het versturen van de e-mail meerdere malen is mislukt.

Verzendmethoden

Volledig beheerd

Canon beheert de ontvangen gegevens voor u en verwerkt de gegevens naar een communicatieproduct dat op een veilige manier in de cloud wordt gehost.

Vakkundige medewerkers

Onze medewerkers zijn zeer deskundig in het omzetten van gegevens in persoonlijke, doelgerichte en compatibele communicatie.

Hosting in de cloud

De veilige toegang op afstand biedt een CCM-oplossing waarvoor u geen prijzige licenties of interne specialisten nodig hebt.

Woman sat on the floor beside a mustard-coloured sofa with open laptop resting on her legs smiles as she looks at her pink smartphone.
Gebruik technologieën om de klantervaring te verbeteren met een beheerplatform in de cloud.


Nieuwe systemen, zoals het communicatieplatform van Canon, zijn onmisbaar om bestaande klanten te behouden en nieuwe klanten aan te trekken.

- Markus Stricker, Managing Director, MSP

Gerelateerde services en oplossingen

Close-up of a man resting his left hand on a laptop keyboard while holding a mobile phone in his right hand, with out of focus background.

Customer Communications Management

Ontdek nieuwe manieren om klanten aan u te binden met onze digitale communicatieoplossingen.

Ontdek een nieuwe manier van werken met de zakelijke oplossingen van Canon.

PRAAT MET EEN SPECIALIST VAN CANON

Privacybeleid

Praat met een expert tijdens kantooruren

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.

* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.

Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product

  • Zo snel mogelijk
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +31

Heeft u verder nog informatie voor ons, die onze expert kan helpen

Dank u wel

Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op

[TIME]

Graag tot ziens

Sorry

Fout