RAPPORT

Data en print - ga verder dan personalisatie

Ontdek hoe data en print elkaar versterken

DOWNLOAD HET PERSONALISATIE-RAPPORT

Data - onder controle of in control

Het gaat er niet om hoeveel data u hebt, maar wat u ermee doet.

Download het personalisatie-rapport

Under Control or In Control

Ga verder dan personalisatie met slim gebruik van data

Data wordt vaak het nieuwe goud genoemd. Toch hebben gegevens die afzonderlijk worden verzameld en niet in de context worden gebruikt, een beperkte waarde. Net als goud moet data op intelligente wijze worden gefilterd, verfijnd en gevormd om de volledige waarde ervan te ontsluiten.

In tegenstelling tot goud, dat een zeldzame grondstof is, is data overal aanwezig. Het probleem voor zowel marketeers als consumenten is dat er te veel data is en in veel digitale kanalen zijn we wat data of informatie betreft al verzadigd.

Dit creëert een kans voor drukwerk, de meest vertrouwde communicatievorm die we vandaag de dag hebben. Drukwerk kan net als online content worden gepersonaliseerd en gemeten, bovendien heeft het dankzij de tastbaarheid en duurzaamheid veel meer impact op de zintuigen dan woorden en beelden op een webpagina of in een e-mail alleen.

Online personalisatie schiet op veel punten tekort, zoals op het gebied van impact, vertrouwen en kosteneffectiviteit, om er maar een paar te noemen. Echter wanneer het wordt gecombineerd met intelligent printen kunnen de resultaten aanzienlijk verbeteren.

Download vandaag nog het Canon rapport en ontdek tactieken waarmee u digitale verzadiging en uitputting kunt overwinnen. U ziet voorbeelden van grafische ondernemingen die deze tactieken hebben geïmplementeerd, gegevens beheren om hun klanten te helpen en tegelijkertijd winstgevende nieuwe printvolumes genereren.

Gerelateerde oplossingen

Ontdek meer

Benieuwd of wij met onze oplossingen ook u kunnen helpen?

CONTACT met een specialist