Ons werk - The Creative Hub Noord

Bij The Creative Hub Noord werken we aan heldere ontwerpen, sterke merken, pakkende beelden en printwerk dat klopt. Alles wat je hier ziet, is gemaakt met aandacht, vakmanschap en een flinke dosis no-nonsense creativiteit.

4 Mijl promotie

Voor Noorderpoort ontwierpen we een hardloopshirt dat perfect aansluit bij hun huisstijl. Het shirt werd gedragen door medewerkers tijdens de 4 Mijl van Groningen. Een mooi voorbeeld van visuele branding in beweging.

Samenwerking Canon en RUG

Canon ondersteunt de Rijksuniversiteit Groningen als partner met een brede dienstverlening, voor repro en drukwerk, post, digitale postverwerking en de decentrale printomgeving, met focus op duurzaamheid en sociale verantwoordelijkheid

Vernieuwde huisstijl

Voor Noorderpoort ontwikkelden we een vernieuwde huisstijl die aansluit bij hun visie op leren, lef en persoonlijke groei. De visuele identiteit weerspiegelt hun rol als plek waar jongeren zichzelf ontdekken en voorbereiden op een veranderende wereld.

Fiets naar je werk dag

Voor de Hanze zetten we het inhakersysteem creatief in om de Fiets naar je Werk Dag te promoten. Met een opvallende fietsinstallatie en groene visuals brachten we beweging en duurzaamheid onder de aandacht.

Van leslokaal tot expositieruimte

Door gebruik te maken van fotografie, video en slimme opstellingen, transformeerde The Creative Hub twee leslokalen van Hanze tot een ruimte die zowel informeert als inspireert.

Aandacht voor de Schoolleider opleiding

Voor de Hanze ontwikkelden we een mobiele kennismakingscampagne onder het motto ‘Groei begint bij de Hanze’. Met bloempotten, groeipotloden en flyers brachten we de opleidingen op een frisse en persoonlijke manier langs scholen en besturen.

DNA Festival

Voor Noorderpoort visualiseerden we de DNA-samenwerking met DCTerra en Alfa-college. Een krachtige stijl die regionale samenwerking en toekomstgericht onderwijs zichtbaar maakt.

Lectorale rede

Voor de Hanze verzorgen we het ontwerp van diverse lectorale redes door het jaar heen. Elke rede krijgt een eigen visuele stijl die de inhoud versterkt en het verhaal kracht bijzet. Zo maken we kennisdeling zichtbaar én inspirerend

Opendagen

Tijdens de jaarlijkse opendagen van de Hanze zetten we creatieve middelen in om bezoekers te inspireren. Met onder andere het inhakersysteem zorgen we voor opvallende, interactieve communicatie op de campus. Zo maken we kennismaken met onderwijs persoonlijk en verrassend

The Creative Hub Noord