Wat is CCM?
Met CCM kunt u op een effectievere manier met uw klanten communiceren.
Verbeter uw klantcommunicatie en bespaar kosten met CCM Online
Communiceren met uw klanten moet eenvoudig zijn. Maar de technologie ontwikkelt zich snel en ook de verwachtingen van de klant veranderen daardoor. De communicatie van vandaag de dag moet responsief, persoonlijk en via meerdere kanalen zijn. Heeft u moeite om up-to-date te blijven? Wees gerust, u bent niet de enige.
Met Customer Communications Management (CCM) kunt u gemakkelijker reageren op CX-trends zonder diep in de buidel te tasten of uw dagelijkse activiteiten te verstoren.
Canon kan de beste CCM-services bieden die geschikt zijn voor elk kanaal of elke wens van de klant. Profiteer van de jarenlange ervaring die Canon heeft met het ontwikkelen van efficiënte, gestandaardiseerde processen en laat deze werken op de manier die bij u past, of dat nu on-premise (op locatie) is of online (via de cloud).
Wilt u weten hoe Canon u kan helpen om úw klantcommunicatie met behulp van CCM te transformeren? Maak dan een afspraak met een Canon-specialist.
Met CCM kunt u op een effectievere manier met uw klanten communiceren.
Met de inzet van de juiste technologie verbetert u de klantbeleving.
Stap over op een klantgerichte, kostenbesparende aanpak via een cloud-platform.
Automatisering van communicatieprocessen voor meer efficiëntie en betere ontsluiting van data.
Relevant, informatief en het juiste taalgebruik. Stem uw boodschap af op de ontvanger.
Consistente merkbeleving ongeacht de keuze door de ontvanger van het communicatiekanaal.
Ontdek hoe u uw klantcommunicatie gedurende de gehele klantreis kunt verbeteren en versterken.
Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.
* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.
Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product
Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op
Graag tot ziens
Fout