Customer Communications
Geef uw organisatie een boost en ontdek nieuwe manieren om klanten aan u te binden met de Customer Communications Management-oplossingen van Canon
Verbeter uw klantcommunicatie en bespaar kosten met CCM Online
Communiceren met uw klanten moet eenvoudig zijn. Maar de technologie ontwikkelt zich snel en ook de verwachtingen van de klant veranderen daardoor. De communicatie van vandaag de dag moet responsief, persoonlijk en via meerdere kanalen zijn. Heeft u moeite om up-to-date te blijven? Wees gerust, u bent niet de enige.
Met Customer Communications Management (CCM) kunt u gemakkelijker reageren op CX-trends zonder diep in de buidel te tasten of uw dagelijkse activiteiten te verstoren.
Canon kan de beste CCM-services bieden die geschikt zijn voor elk kanaal of elke wens van de klant. Profiteer van de jarenlange ervaring die Canon heeft met het ontwikkelen van efficiënte, gestandaardiseerde processen en laat deze werken op de manier die bij u past, of dat nu on-premise (op locatie) is of online (via de cloud).
Wilt u weten hoe Canon u kan helpen om úw klantcommunicatie met behulp van CCM te transformeren? Maak dan een afspraak met een Canon-specialist.
Geef uw organisatie een boost en ontdek nieuwe manieren om klanten aan u te binden met de Customer Communications Management-oplossingen van Canon
Automatiseer en centraliseer de productie van organisatie kritieke documenten
Stap over op een klantgerichte, kostenbesparende aanpak via een cloud-platform.
Automatisering van communicatieprocessen voor meer efficiëntie en betere ontsluiting van data.
Relevant, informatief en het juiste taalgebruik. Stem uw boodschap af op de ontvanger.
Consistente merkbeleving ongeacht de keuze door de ontvanger van het communicatiekanaal.
Met succes uitgaande klant-communicatie schalen zonder te veel te betalen.