Wat is CCM?
Met CCM kunt u op een effectievere manier met uw klanten communiceren.
De tool die kleine en middelgrote organisatie helpt bij het transformeren van uitgaande klantcommunicatie
In een competitief landschap moet u meegaan met de veranderende trends in de communicatie met uw klanten. Maar naarmate uw organisatie groeit, wordt het leveren van hoogwaardige en consistente communicatie een prijzige uitdaging.
In deze infographic wordt ingegaan op de uitdagingen van MKB-organisaties en hoe CCM-oplossingen u kunnen helpen een kostenbesparende aanpak te realiseren die volledig aan de huidige wet- regelgeving voldoet en de klantbeleving verbetert.
Lees meer in de adviesgids voor CCM.
Ontdek hoe CCM uw uitgaande klantcommunicatie kan transformeren.
Met CCM kunt u op een effectievere manier met uw klanten communiceren.
Met de inzet van de juiste technologie verbetert u de klantbeleving.
Stap over op een klantgerichte, kostenbesparende aanpak via een cloud-platform.
Automatisering van communicatieprocessen voor meer efficiëntie en betere ontsluiting van data.
Relevant, informatief en het juiste taalgebruik. Stem uw boodschap af op de ontvanger.
Consistente merkbeleving ongeacht de keuze door de ontvanger van het communicatiekanaal.
Ontdek hoe u uw klantcommunicatie gedurende de gehele klantreis kunt verbeteren en versterken.
Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.
* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.
Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product
Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op
Graag tot ziens
Fout