Services

Managed fleetservices

Een compleet servicepakket dat u de zekerheid biedt dat het printerpark continu beschikbaar is met zo min mogelijk onderbrekingen, dat het printerpark voldoende capaciteit heeft en beschermd is tegen beveiligingsrisico's.
Informatie aanvragen
a work professional looking at laptop

Output management service

Beheert uw MPS-optimalisatiebeleid op efficiënte wijze, zodat u effectieve controle hebt over uw print- en scanbeveiliging en duurzaamheid.

Met deze service hebt u effectieve controle over kleurgebruik, dubbelzijdig printen en de printkosten. Bovendien zorgt het ervoor dat het printen en scannen veilig gebeurt en dat daarbij zorgvuldig rekening is gehouden met de impact op het milieu.

three work professionals talking
Work professionals in a meeting reviewing data on a tablet

Customer reporting service

Biedt u rapporten over uw printomgeving, van papierverbruik tot serviceniveaus, zodat u inzicht hebt in de prestaties en kosten.

Canon's Customer Reporting Service biedt rapporten die de continue vooruitgang in print- en scanprestaties laten zien. De rapporten bevatten details met betrekking tot KPI's (Key Performance Indicators), zoals beschreven aan het begin van het contract. U krijgt een gedetailleerde weergave van:

  • Het totale gebruik van apparaten van Canon en derden, inclusief informatie over soorten printtaken (zwart-wit, kleur, dubbelzijdig enz.)
  • Serviceniveaus en prestaties van het printerpark
  • Rapportage van kostenplaatsen (alleen uF/uFO)
  • Wijzigingen in de print van de klant
  • Milieurapporten
  • Financiële rapporten

Technologiemanager

Gebruik outsourcing voor dagelijks technologiebeheer naar Canon, zodat uw IT-team wordt ontlast en u een betere gebruikerservaring krijgt.

De ervaring van Canon met het leveren en onderhouden van grote internationale MPS-contracten leert hoe belangrijk de rol van een technologiemanager is, hoewel deze vaak ontbreekt. Volgens Canon is dit een vergissing. Als onderdeel van dit serviceaanbod biedt Canon een speciale technologiemanager die uiterst gespecialiseerd is in de bedrijfsomgeving en het huidige/toekomstige technische portfolio van Canon.

De technologiemanager zorgt ervoor dat de technische onderdelen die de MPS-services ondersteunen:

  • Ontworpen om te voldoen aan de vereisten en het beleid van de klant, zoals vastgesteld in de relevante documenten.
  • Geïmplementeerd worden volgens de overeengekomen projectplan- en ontwerpdocumenten.
  • Bruikbaarheid, garantie en beveiliging bieden.
  • Continu worden bewaakt, bijgewerkt en verbeterd met innovatie.

UWV Case Study
een afbeelding van een professional die op een laptop werkt

Multi-Vendor Management Services

Een centraal beheerde oplossing met één aanspreekpunt voor alle printleveranciersactiviteiten.

Met de beheerservices voor meerdere leveranciers kunt u al uw printleveranciersactiviteiten samenvoegen tot één aanspreekpunt. IIT is een complete, end-to-end managed service voor meerdere leveranciers, die het volgende omvat:

  • Proactieve apparaatbeheerservices
  • Bewaking en uitvoering van consumables
  • Foutmeldingen
  • Onderhoud/herstel van apparatuur van een ander merk dan Canon
  • Bedrijfsrapporten

Business Relationship Management

Een speciale resource voor het beheer van uw print- en scaninfrastructuur, bestaande uit een Fleet Manager.

Deze service biedt één aanspreekpunt voor alle vragen over printerpark en incidentgeschiedenis. Dit omvat rapporten over fleetmanagement, zodat u optimaal rendement uit uw printoplossing kunt halen, in overeenstemming met uw MPS-optimalisatiebeleid.

een afbeelding van een man die op zijn laptop werkt

Gerelateerde services

Het beheren van een printerpark, met name op veel locaties, kan een grote uitdaging zijn. Het assortiment van managed services van Canon helpt u optimale prestaties te leveren.

HULP NODIG?

Ontdek hoe uw organisatie kan profiteren van de oplossingen en dienstverlening van Canon

Privacybeleid

Praat met een expert tijdens kantooruren

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.

* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.

Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product

  • Zo snel mogelijk
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +31

Heeft u verder nog informatie voor ons, die onze expert kan helpen

Dank u wel

Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op

[TIME]

Graag tot ziens

Sorry

Fout