Services

Discovery & designservices

Elke managed services-oplossing begint doorgaans met een assessmentservice die een gedetailleerde analyse van uw print- en scaninfrastructuur biedt met aanbevelingen voor optimalisatie, terwijl de designservices u helpen uw technische oplossingen te optimaliseren.
  • Assessment services

    Canon's assessment services bieden een gedetailleerde analyse van uw infrastructuur voor efficiënt printen en scannen.

    Discovery Assessment
    een gedetailleerde analyse op afstand van de efficiëntie en de verbeteringen die in uw print- en scaninfrastructuur kunnen worden aangebracht.

    Als onderdeel van de audit biedt Canon rapporten met aanbevelingen voor best practices en mogelijke optimalisatiemogelijkheden, waardoor een duidelijke basislijn ontstaat voor besluitvorming. Dit rapport bestaat uit de volgende onderdelen:

    • Een uitsplitsing van printassets
    • Volumeanalyse
    • Uitsplitsing tussen zwart-wit en kleur
    • Printgedrag van eindgebruikers (optioneel)
    • Identificatie van potentiële gebieden voor financiële optimalisatie


    Discovery Assessment advanced
    Als standaardbeoordeling, maar daarnaast omvat het:
    • Totale eigendomskosten (TCO) en milieuberekeningen
    • Onderzoek naar gebruikersgedrag in combinatie met feedback van belanghebbenden
    • Optimalisatie van het machinepark om ervoor te zorgen dat, waar mogelijk, de capaciteit en functionaliteit binnen het bereik van eindgebruikers liggen


    IT Service Management Discovery Assessment
    Een analyse op hoog niveau van uw huidige IT-servicebeheerprocessen rond Managed Print Services, met conclusies en aanbevelingen voor verbeteringen.

    De IT Service Management Assessment-service is ontworpen om alle belangrijke ITIL-functies en serviceprocessen te analyseren. Alle relevante gebieden in uw print- en scaninfrastructuur worden in detail bekeken en geanalyseerd. Dit kan het volgende omvatten:
    • Beheer en integratie van Service Desk.
    • Operationele processen (bijv. beheer van consumables).
    • Servicebeleid (bijv. wijzigingsbeheer).
    • Beheer op serviceniveau.
    • Facilitair beheer en externe serviceleveringsprocessen.
    • Toewijzing van rollen, verantwoordelijkheden en afhankelijkheden.
    • Servicebeheer en -rapportage.
    • Due diligence-workshops met belangrijke belanghebbenden.

  • Design services

    Canon's ontwerpservices helpen u bij het optimaliseren van uw nieuwe Canon-oplossing, waardoor deze zo effectief mogelijk wordt.

    Solution consultancy & design service

    Op maat gemaakte ontwerpoplossingen die voldoen aan uw zakelijke en operationele doelstellingen.

    De solution consultancy & design service is ontworpen om:

    • U toegang te bieden tot de best practices en expertise van Canon op het gebied van technische en zakelijke processen, met één aanspreekpunt dat verantwoordelijk is voor het oplossingsontwerp.
    • De behoeften van uw organisatie om te zetten in een oplossing die klaar is voor implementatie, met Canon's technische achtergrond en kennis van bedrijfsprocessen
    • Te zorgen voor een soepele implementatie, ondersteund door consistente en duidelijke documentatie


    Service consultancy & design service
    Serviceontwerpen op maat om uw nieuwe Canon-oplossing te optimaliseren.

    De service consultancy & design service is ontworpen om u het volgende te bieden:
    • Verbeterde efficiëntie van het serviceproces dankzij een geoptimaliseerd ontwerp dat is afgestemd op de bedrijfsbehoeften
    • Verbeterde levering van service dankzij overeengekomen, gedocumenteerde en geïntegreerde ondersteuningsprocessen
    • Geringere behoefte aan interne support dankzij de uitbestede services en geïntegreerde supportprocessen, waardoor de klant zich kan concentreren op de kern- en IT-activiteiten van hun organisatie
    • Snellere, vereenvoudigde toegang tot de service en ondersteuning van Canon, inclusief externe partijen
    • Verbeterd leveranciersbeheer dankzij verbeterd beleid
    • Verbeterde beveiliging van documenten
    • Geoptimaliseerde printkosten
    • Groter aantal tevreden eindgebruikers
    • Verbeterde duurzaamheid van de print- en scaninfrastructuur, dankzij het inzicht uit rapporten

Gerelateerde services

Het beheren van een printerpark, met name op veel locaties, kan een grote uitdaging zijn. Het assortiment van managed services van Canon helpt u optimale prestaties te leveren.

Gerelateerde producten en oplossingen

HULP NODIG?

Ontdek hoe uw organisatie kan profiteren van de oplossingen en dienstverlening van Canon

Privacybeleid

Praat met een expert tijdens kantooruren

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.

* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.

Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product

  • Zo snel mogelijk
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +31

Heeft u verder nog informatie voor ons, die onze expert kan helpen

Dank u wel

Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op

[TIME]

Graag tot ziens

Sorry

Fout