Canon's assessment services bieden een gedetailleerde analyse van uw infrastructuur voor efficiënt printen en scannen.
Discovery Assessment
een gedetailleerde analyse op afstand van de efficiëntie en de verbeteringen die in uw print- en scaninfrastructuur kunnen worden aangebracht.
Als onderdeel van de audit biedt Canon rapporten met aanbevelingen voor best practices en mogelijke optimalisatiemogelijkheden, waardoor een duidelijke basislijn ontstaat voor besluitvorming. Dit rapport bestaat uit de volgende onderdelen:
- Een uitsplitsing van printassets
- Volumeanalyse
- Uitsplitsing tussen zwart-wit en kleur
- Printgedrag van eindgebruikers (optioneel)
- Identificatie van potentiële gebieden voor financiële optimalisatie
Discovery Assessment advanced
Als standaardbeoordeling, maar daarnaast omvat het:
- Totale eigendomskosten (TCO) en milieuberekeningen
- Onderzoek naar gebruikersgedrag in combinatie met feedback van belanghebbenden
- Optimalisatie van het machinepark om ervoor te zorgen dat, waar mogelijk, de capaciteit en functionaliteit binnen het bereik van eindgebruikers liggen
IT Service Management Discovery Assessment
Een analyse op hoog niveau van uw huidige IT-servicebeheerprocessen rond Managed Print Services, met conclusies en aanbevelingen voor verbeteringen.
De IT Service Management Assessment-service is ontworpen om alle belangrijke ITIL-functies en serviceprocessen te analyseren. Alle relevante gebieden in uw print- en scaninfrastructuur worden in detail bekeken en geanalyseerd. Dit kan het volgende omvatten:
- Beheer en integratie van Service Desk.
- Operationele processen (bijv. beheer van consumables).
- Servicebeleid (bijv. wijzigingsbeheer).
- Beheer op serviceniveau.
- Facilitair beheer en externe serviceleveringsprocessen.
- Toewijzing van rollen, verantwoordelijkheden en afhankelijkheden.
- Servicebeheer en -rapportage.
- Due diligence-workshops met belangrijke belanghebbenden.