CASE STUDY

Printen van magazines en boeken in kleinere oplages

Een flexibele end-to-end oplossing bij Print Service Ede



DANKZIJ ONZE INVESTERING ZIJN WE NU 50% EFFICIËNTER, VERWERKEN WE BESTELLINGEN SNELLER EN ZONDER FOUTEN ÉN WINNEN WE NIEUWE KLANTEN.

Fred Feij, eigenaar Print Service Ede

Digitale end-to-end-oplossingen voor het printen van magazines en boeken

Print Service Ede is een Nederlandse magazine- en boekproducent. Ze waren op zoek naar een manier om op voordelige wijze te voldoen aan de groeiende vraag naar kleine oplagen. Hun oplossing moest niet alleen de productie versnellen, maar ook de uitzonderlijke afbeeldingskwaliteit leveren die de klanten van hen verwachtten.

“Om onze positie in de commerciële printmarkt te versterken, hadden we een flexibele oplossing nodig die aan onze behoeften kon voldoen op het gebied van printkwaliteit, productie-efficiëntie en mediaverwerking. Geïntegreerd met de PRISMAsync-workflow heeft de Canon imagePRESS C10000VP die vereisten overtroffen,” aldus Fred Feij, eigenaar Print Service Ede.

Digitale end-to-end-oplossingen voor het printen van magazines en boeken

De oplossing

Canon hielp bij de ontwikkeling van een gestroomlijnd, digitaal productieproces met geautomatiseerde end-to-end-workflows, beheerd door de PRISMAsync software. Een VarioPrint 6320 Ultra+ en een imagePRESS C10000VP boden de perfecte combinatie van productiviteit en printkwaliteit.

Voordelen voor de klant

Dankzij de snelheid en efficiëntie van hun nieuwe technologie steeg de productiviteit van Print Service Ede met 20% en halveerden ze hun productiekosten. Daardoor kon het bedrijf meer klanten aantrekken en kwalitatief hoogwaardige magazines printen voor een aantrekkelijke prijs.

Fred Feij, eigenaar Print Service Ede


De samenwerking met Canon heeft me heel wat vertrouwen in onze toekomst gegeven.

Fred Feij, eigenaar Print Service Ede

Ontdek meer

Benieuwd of wij met onze oplossingen ook u kunnen helpen?

Privacybeleid

Voornaam

Achternaam

Emailadres

  • Zo snel mogelijk
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +31

Heeft u verder nog informatie voor ons, die onze expert kan helpen

Dank u wel

Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op

[TIME]

Graag tot ziens

Sorry

Fout