CASE STUDY

Severn stimuleert groei met de varioPRINT iX-serie

Printleverancier voegt inkjettechnologie toe om nieuwe klanten aan te trekken en hun bedrijf te laten groeien

Severn employees in front of VarioPrint i300

Profiteren van veranderende marktomstandigheden

Severn, een printleverancier in Gloucester, was het eerste bedrijf in het Verenigd Koninkrijk dat de Canon varioPRINT iX2100 installeerde. De diensten voor het printen en publiceren van boeken omvatten ongeveer een kwart van de activiteiten van Severn. De rest komt van commerciële print- en mailingsdiensten. Na de aanschaf van een rotatieve ColorStream 3900-productieprinter en een VarioPrint i300-losbladprinter verwierf Severn 70 nieuwe klanten uit de uitgeversbranche en groeide het bedrijf tussen 2017 en 2020 met 50%.

Als gevolg van dit succes besloot Severn te investeren in de varioPRINT iX2100-losbladpers om voor meer diversiteit in het aanbod te zorgen. In deze video legt Louisa Evans, hoofd Marketing, de veranderingen in de markt uit en licht ze toe waarom Severn investeert in inkjettechnologie.

Severn case study

CITAAT

"De varioPRINT iX biedt baanbrekende kwaliteit, evenals de hoogste uptime en betrouwbaarheid, zonder de kosten in het gedrang te brengen."

Mark Allington, Managing Director, Severn (VK)

Gerelateerde producten en oplossingen

Ontdek meer

Bent u klaar om te zien hoe inkjetprinten uw organisatie kan transformeren?

Privacybeleid

Praat met een expert tijdens kantooruren

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.

* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.

Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product

  • Zo snel mogelijk
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +31

Heeft u verder nog informatie voor ons, die onze expert kan helpen

Dank u wel

Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op

[TIME]

Graag tot ziens

Sorry

Fout