1. Welke ondersteuning krijg ik met mijn investeringen?
Wanneer u investeert in printtechnologie, mag de installatie van uw apparaten nooit het eind zijn van uw relatie met de leverancier. Het is hun verantwoordelijkheid om uw apparaten en oplossingen te laten werken zoals verwacht, zodat u het werk snel en eenvoudig kunt doen. U verdient - en mag uitgaan van - ondersteuning die verder gaat dan alleen het oplossen van IT-problemen. Hoe kunnen ze u helpen waarde toe te voegen in uw organisatie? Kunnen ze uw zorgen op het gebied van beveiliging wegnemen, voldoen aan uw duurzaamheidsdoelstellingen en een apparaat leveren dat lang meegaat?
Wij ontwikkelen al tientallen jaren lang een uitgebreid ecosysteem van services met toegevoegde waarde, servicetechnologie-infrastructuur en klantenservice om onze klanten te helpen het meeste uit onze technologie te halen. Daarom kunt u altijd vertrouwen op Canon, en onze partners wereldwijd, wanneer u hulp nodig hebt. Met 3200 experts (onder wie 1800 technici) in heel Europa en een Gold Award van de European Contact Center & Customer Service Awards weet u dat u er nooit alleen voor staat als u uitdagingen het hoofd moet bieden.