NIEUW PROCARE AFTER-SALES SERVICEPROGRAMMA OP MAAT VOOR COLORADO-KLANTEN

‘s-Hertogenbosch, 2 april 2020 - Canon heeft in EMEA haar nieuwe ProCare after-sales serviceprogramma geïntroduceerd, ontworpen voor gebruikers van de Colorado roll-to-roll grootformaat printermodellen met UVgel-printtechnologie. Eigenaren van de Colorado-serie kunnen nu profiteren van maximale uptime dankzij toegang tot reserveonderdelen, preventief onderhoud en ondersteuning op afstand van softwaretoepassingen. Dit alles voor een hogere productiviteit en minimale stilstandtijden.

ProCare-contracten zijn beschikbaar met een looptijd van drie, vier of vijf jaar en met de optie om de service te verlengen na afloop van het eerste contract. Tot de extra ondersteuningsopties behoren onder meer een snelle respons ter plaatse en vervanging/onderhoud van de printkop. Colorado ProCare is beschikbaar via Canon Certified Partners of rechtstreeks via Canon voor klanten in heel Europa, het Midden-Oosten en Afrika. ProCare biedt een consistent serviceconcept voor klanten met productiefaciliteiten in meerdere regio’s.

Prestaties waarop u kunt vertrouwen

De printermodellen in de Colorado-serie zijn ontworpen voor een optimale productiviteit met minimale tussenkomst van de operator en minimaal handmatig onderhoud. Het ProCare-serviceprogramma verbreedt deze filosofie en geeft Canon-klanten het vertrouwen dat zij altijd aan hun opdrachtgevers kunnen leveren. In de praktijk betekent dit dat grafische bedrijven zich kunnen richten op wat het meest belangrijk is: het overtreffen van de verwachtingen van hun klant op het gebied van kwaliteit, levering bij krappe deadlines, het laten groeien van hun bedrijf en het verhogen van de winstmarge.

Michele Tuscano, vice president Large Format Graphics bij Canon EMEA, zegt: “Onze Colorado-printers zijn door de markt zeer goed ontvangen en in september 2019 zijn we de mijlpaal van meer dan 1.000 installaties wereldwijd gepasseerd. Het is geweldig om te zien dat zoveel klanten de voordelen van de UVgel-printtechnologie hebben ontdekt. Een technologie die wij hebben ontwikkeld om de best mogelijke balans tussen productiviteit, uptime en kwaliteit te bieden, en tegelijkertijd de TCO te verlagen.”

Tuscano vervolgt: “We weten van onze klanten dat de Colorado voor hen veel meer is dan een productiemiddel. Het is een oplossing om artwork tot leven te brengen, de krapste deadlines te halen en zelfs de meest uitdagende productwensen te vervullen. Dagelijks vertrouwen grafische bedrijven op onze Colorado-printers en de prestaties van onze printermodellen zijn van vitaal belang voor hun onderneming, of ze nu één of meerdere grootformaatprinters hebben. Met Colorado ProCare bieden we vanaf nu een after-sales serviceprogramma dat is afgestemd op de behoeften van onze klanten. Zij weten dat ze beschikken over een technologie waarop ze kunnen vertrouwen en een partner hebben die naast hen staat om dat te leveren wat eindgebruikers van hen vragen.”