VEELGESTELDE VRAGEN “SINGLES DAY DEALS” 11 NOVEMBER 2021
VEELGESTELDE VRAGEN “SINGLES DAY DEALS” 11 NOVEMBER 2021
Welke Canon producten doen er mee aan deze actie?
Een overzicht van alle deelnemende producten vind je hieronder of op canon.nl/offers/singles-day of op nl.canon.be/offers/singles-day
Deelnemende producten Singles Day |
Cashback |
EOS 6D Mark II |
€ 200,00 |
EOS R6 BODY |
€ 400,00 |
EOS R6 + RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM |
€ 600,00 |
EOS RP BODY |
€ 175,00 |
EOS RP + RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM |
€ 275,00 |
PowerShot ZOOM |
€ 50,00 |
PowerShot ZOOM Essential Kit |
€ 50,00 |
Hoe werkt deze actie?
Koop een geselecteerd Canon product op 11 november 2021 en registreer je aankoop via:
www.canon.nl/offers/singles-day of op
canon.be/offers/singles-day (nl.canon.be/offers/singles-day)
Waar kan ik me registreren?
Onder het kopje Registratie kan je je registreren.
Wanneer loopt deze actie?
Deze actie loopt alleen op donderdag 11 november van 00.00 uur tot 00.00 uur. In deze periode kan je één of meerdere actieproducten kopen. Tot en met 31 maart 2022 heb je de mogelijkheid om je aankoop te registreren.
Kan ik meerdere cashbacks op verschillende producten claimen?
Ja, je kan meerdere claims indienen voor verschillende producten. Per product is slechts 1 registratie per persoon mogelijk.
Tot wanneer kan ik mijn actieproduct registreren?
Je dient je actieproduct te kopen op 11 november en kan dit nog online registreren t/m 31 maart 2022.
Zorg ervoor dat je registratieformulier, aankoopbon en serienummer voor 31.03.2022 middernacht verstuurd zijn. Registraties na deze datum kunnen niet meer mee doen aan deze actie.
Kan ik mijn actieproduct ook op een andere manier registreren?
Nee, dat kan alleen op canon.nl/offers/singles-day of op canon.be/offers/singles-day
Is mijn aanvraag goed aangekomen?
Na registratie op canon.nl/offers/singles-day of canon.be/offers/singles-day op ontvang je direct een bevestigingsbericht met je gegevens per e-mail. Wanneer je de bevestigingsemail niet hebt ontvangen, check dan je spambox.
Je kunt je cashback-aanvraag volgen via de website waarvan je de inlog details zult ontvangen.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?
Wanneer je geen bevestigingsemail hebt ontvangen na het registreren van je Canon actieproduct, kan je contact met ons opnemen via het contactformulier. Laat hier, naast je NAW gegevens, ook de aankoopdatum en het gekochte actieproduct achter.
Waar vind ik de actievoorwaarden?
De Actievoorwaarden vind je op de registratiesite (canon.nl/offers/singles-day of canon.be/offers/singles-day). Lees deze door voordat je het registratieformulier verzendt.
Wanneer wordt het cashbackbedrag uitbetaald?
Het cashback bedrag wordt op je rekening gestort binnen 30 dagen na onze goedkeuring van je registratie. Opgelet, dit is niet 30 dagen na je online registratie. Canon is niet verantwoordelijk voor de verkooppunten die je vertellen dat het bedrag binnen 30 dagen na registratie op je rekening zal staan. Zorg dus dat je het juiste rekening nummer invult bij je registratie.
Hoe kan ik weten of mijn betaling vertraagd is door bijvoorbeeld verkeerd doorgegeven informatie?
Na registratie ontvang je altijd een bevestigingsmail met een referentienummer alsook de log-in details om je aanvraag online te volgen. In het geval je toch verkeerde info doorgeeft, dan kan je dat lezen in het on-line volg systeem. Je zal dan ook een afzonderlijke e-mail ontvangen waarin beschreven wordt over welke incorrecte informatie wij beschikken. Je kan dit dan rechtstreeks corrigeren via het online volgsysteem.
Welke formaten moet ik gebruiken om mijn gevraagde document te uploaden?
Je document mogen niet groter zijn dan 4Mb. De standaard formaten Jpeg, pdf en TIF zijn de enige toegelaten formaten.
Hoe weet ik dat ik betaald zal worden?
Na onze goedkeuring van je registratie zetten wij het betalingsproces in gang. Je zal hiervan een mail ontvangen. Je kan dit proces ook volgen via het online volg systeem.
Hoe zal ik de betaling terugvinden op mijn rekening?
De betaling gebeurt via het agentschap Benamic. Je zal dus deze naam terugvinden op je rekening en wellicht niet de naam Canon.
Ik heb voor mijn aankoop betaald met een kredietkaart. Waarom kan de betaling niet terugbetaald worden op de kredietkaart?
Momenteel werken wij alleen via overschrijving.
Mijn persoonlijke gegevens zijn veranderd sinds ik mijn eerste aankoop heb geregistreerd. Wat moet ik doen?
Je kan je gegevens altijd wijzigen via het online volg systeem waarvan je in je bevestigingsmail de log-in gegevens hebt ontvangen. Opgelet, als je gegevens wijzigt kort voordat de betaling zal worden uitgevoerd dan adviseren wij je telefonisch contact met ons opnemen om de betaling correct uit te voeren. Telefoon nummer +31 (0)20 7219 103
Hoe weet ik of het wel veilig is mijn persoonlijke gegevens zoals bankrekeningnummer online te registreren?
Deze promotie website is beveiligd met Rapid SSL (Secure Sockets Layer). Dit is een protocol om data encryptie toe te laten op internet. Het is het meest gebruikte systeem om communicatie tussen webbrowsers en servers te beveiligen.
Ik heb mijn product gekocht binnen de actieperiode maar het winkelpunt of e-tailer kan niet leveren. Kan ik toch meedoen met de actie?
Upload je orderbestelling met daarop de datum van aankoop (11 november), samen met het factuur wanneer je je aankoop registreert. In deze gevallen staan we een extra maand toe (t/m 30 april 2022) om aankoop te registreren. Uiteraard enkel en alleen als je kan bewijzen dat je aankoop ook daadwerkelijk op 11 november is gedaan. .
Waarom moet ik het serienummer invullen?
Wij vragen om het serienummer om fraude te voorkomen.
Waar vind ik het serienummer?
De positie van het serienummer verschilt van product tot product. Check onderstaande nuttige link om te kijken waar het serienummer van jouw specifieke product zich bevindt.
Positie serienummers
Verwar niet het serienummer met de product referentie of streepjescode.
Ik woon in het buitenland, kan ik meedoen aan deze actie?
Alle inwoners van een land binnen de Europese Economische Ruimte (EER) (dit is de EU, Noorwegen, IJsland, Liechtenstein) of Zwitserland kunnen deelnemen aan de actie.
Ik heb mijn product gekocht in het buitenland, kan ik deelnemen aan de actie?
Het product moet zijn gekocht bij een dealer of e-tailer in Nederland, België of Luxemburg om te kunnen deelnemen aan de actie. Heb je een product gekocht in een ander land dan adviseren wij je om de actievoorwaarden van dat land te raadplegen.
Ik heb gemerkt dat Canon in andere landen andere promoties voeren. Waarom is dat? Kunnen niet overal dezelfde promoties gevoerd worden?
Elk land waar Canon aanwezig is, worden promoties gevoerd die het beste passen bij de wensen van de lokale markt en bevolking.
Ik was niet op de hoogte van deze promotie en heb mijn product gekocht enkele weken voor of na de promotie datum. Kan ik toch meedoen met de actie?
Het spijt ons dat je buiten de actieperiode valt, maar we kunnen geen uitzondering maken op de data die in onze Actievoorwaarden vermeld staan.
Wat wordt beschouwd als een correct aankoopbewijs?
Voor zowel aankopen in een winkelpunt als aankopen via internet vragen wij een aankoopfactuur waar de naam van het product, de aankoopdatum en de naam van de leverancier duidelijk vermeld zijn.
Welke producten doen niet mee in de actie?
Producten die niet meedoen in de actie zijn:
1) Andere producten dan de producten vermeld op de productpagina
2) Producten die zijn aangekocht buiten de promotieperiode (11 november)
3) Producten gekocht via eBay
4) Producten gekocht bij een dealer of e-tailer buiten Nederland, België of Luxemburg
5) Tweedehands, gerecycleerde en namaak producten
Ik kan niet meer in het online volg systeem. Wat kan het probleem zijn?
Je log-in gegevens zijn hoofdlettergevoelig. Je moet de gegevens dus exact intypen zoals je ze ontvangen heeft. Ondervind je toch nog problemen, stuur dan een e-mail naar cashback@claim-lookup.com
Wat doe ik als mijn product gerepareerd moet worden? Of voor andere vragen omtrent productondersteuning?
Alle informatie vind je op https://canon.nl/support/ of voor België op https://nl.canon.be/support/