Think-magazines

Deze Think-magazines bieden inzicht in de trends en ontwikkelingen in de detailhandel, ontwerp- en verpakkingsindustrie en de manier waarop de printindustrie op deze dynamische markten kan inspelen.

Welke veranderingen vinden er plaats in de detailhandel en welke mogelijkheden ontstaan er daardoor voor print?

Deze gids biedt inzicht in de huidige situatie in de detailhandel en de snelle veranderingen die deze branche ondergaat. Er wordt ingegaan op de vernieuwingen die bepalend zijn voor de veranderende manieren waarop men aankopen doet, op de rol die de drukwerkindustrie heeft en hoe Print Service Providers kunnen inspelen op de moderne dynamische, snel veranderende en lucratieve detailhandel.
Inhoud:

  • De evolutie van de detailhandel
  • Consumentenpsychologie
  • Verbonden consumenten
  • Innovatie
  • Waar liggen de kansen voor print (traditionele shops, print, reclame)
Think Retail

Welke veranderingen vinden plaats in de verpakkingsindustrie en welke mogelijkheden ontstaan er daardoor voor print?

Dit magazine biedt inzicht in de veranderende rol van verpakkingen in het marketingproces en hoe deze worden beïnvloed door de ontwikkelingen in de detailhandel en op consumentengebied. Dit magazine biedt inzicht in de huidige situatie en de toekomst van de verpakkingsindustrie vanuit het oogpunt van de consument en vanuit de beleving van het merk. De Europese verpakkingsindustrie is nog nooit zo sterk in beweging geweest. Hieraan liggen zeer uiteenlopende factoren ten grondslag, van de impact van demografische wijzigingen tot economische, sociale en milieu-invloeden.
Inhoud:

  • De ontwikkeling van de verpakkingsindustrie
  • Vanuit het oogpunt van de consument
  • Vanuit het oogpunt van diverse merkenen de detailhandel
  • De toegevoegde waarde van print
Think Packaging

Welke veranderingen vinden plaats in de creatieve industrie en welke mogelijkheden ontstaan er daardoor voor print?

Dit magazine onderzoekt de huidige successen van de creatieve industrie in Europa en belicht de trends die de marktgroei sturen en bepalen. Bovendien bekijken we hoe Print Service Providers (PSP's) kunnen profiteren van deze sterke, dynamische en innovatieve industrieën, en hoe ze, al samenwerkend, nieuwe kansen en innovatie kunnen ontwikkelen met behulp van print.
Inhoud:

  • De creatieve industrie van nu
  • Vanuit het oogpunt van de consument
  • Inzichten voor morgen
  • De toegevoegde waarde van print
Think Creative

Wat voor effect heeft de wetgeving, duurzaamheid en technologie op de architectuur, bouw en techniek en wat houdt dat in voor print?

Think Décor biedt inzicht in de huidige trends die de Europese interieurbranche vormgeven en de manier waarop merken en consumenten helpen de groei van de branche te bepalen. Bovendien wordt er gekeken naar de manier waarop Print Service Providers kunnen profiteren van deze gevarieerde markt door printoplossingen te gebruiken voor een volledig op maat gemaakte ervaring, zowel nu als in de toekomst.
Inhoud:

  • Interieur vandaag de dag
  • Interieur van morgen
  • Creëer een beleving met sensorische marketing
  • Opkomende trends op het gebied van print
  • Interieur ontwerpen
  • De toekomst van innovatie
  • 3D-printen
Think Décor

Hoe geeft personalisatie de drukwerkbranche vorm, wat zijn de belangrijkste industrieën die door deze trend worden beïnvloed en wat zijn de kansen in de markt voor Print Service Providers?

De bouwindustrie wordt in zijn geheel gevormd door de grootste trends en bewegingen ter wereld. Dit magazine biedt inzicht in de huidige ruimte van gebouwontwerpen en -constructie en hoe deze wordt beïnvloed door veranderende wetten en technologie. Ontdek hoe de methoden en processen die door de bouw worden gebruikt veranderen door de digitale transformatie en veranderde beschikbare technologieën. Bekijk ook hoe deze transformatie enorme mogelijkheden kan scheppen voor Print Service Providers (PSP's).
Inhoud:

  • De voordelen van personalisatie - en waarom
  • Trends en toepassingen die de groei bepalen
  • Personalisatie en ROI
  • Personalisatie en massapersonalisatie
  • Personalisatie en digitale printoplossingen
  • De toekomst van print en personalisatie
Think Personal
-->