CASE STUDY

Toekomstige groei stimuleren met intelligente productie

Transactionele communicatie en communicatie via meerdere kanalen




We hebben de samenwerking met het productteam van Canon en de manier waarop ze onze specifieke vereisten hebben gevolgd enorm gewaardeerd.

Philipp Schneider,
Projectmanager, QITS
ColorStream at QITS

Intelligente integratie

Vanuit een geavanceerde locatie in Ratingen biedt QITS IT-services, productie en verwerking van transactiedocumenten en beheerde communicatie via meerdere kanalen. Klanten zijn middelgrote ondernemingen, waaronder banken, vastgoedbedrijven, verzekeraars en energieleveranciers, die voor QITS kiezen om hun digitale transformatie te ondersteunen.

In ruim 20 jaar heeft het bedrijf een uitstekende reputatie opgebouwd als marktleider op het gebied van uitvoerbeheer, productie-informatie, outsourcing van bedrijfsprocessen en verwerking van uiterst gevoelige en bedrijfskritische klantgegevens.

De weg naar volledig digitale kleuren

"We zeiden altijd dat we digitale kwaliteit moesten bieden die heel dicht bij offset komt", vertelt Oliver Winkelmann, "anders zouden we van de overstap nooit een succes kunnen maken. Het kostte tijd om deze bedenkingen aan te pakken, maar we geloofden in de technologie, hebben extra expertise opgebouwd en hard gewerkt om te profiteren van de voordelen. We hebben het meeste werk geleidelijk verplaatst naar volledig digitale kleurenproductie."

"Op een bepaald moment was de discussie voorbij. Kwaliteit was geen probleem meer en onze klanten zagen hoe ze processen konden optimaliseren en offset pre-prints konden elimineren. Tegen 2018 was inkjet uitgegroeid tot een kwaliteitsnorm, zelfs voor onze grote direct mail-klanten."

imagePRESS at QITS

1.000 afzonderlijke opdrachten per dag, en dit aantal neemt nog toe

Een doorvoer van 40 miljoen documenten per jaar, wat neerkomt op ongeveer 150 miljoen pagina's, betekent dat de productie-uptime van levensbelang is voor QITS. De uitbreiding van de printproductie maakte deel uit van een uitgebreid investeringsprogramma, waaronder een nieuwe, volledig geautomatiseerde lijn voor het invoegen van mailings, op basis van een end-to-end procesoptimalisatie volgens de Industry 4.0-filosofie.

QITS heeft verschillende opties overwogen, en koos uiteindelijk voor Canon, omdat zij de volledige oplossing konden leveren. De oplossing is opgebouwd rond een nieuwe ColorStream 6500 Chroma-inkjetpers met continue invoer met Chromera-inkt, in combinatie met drie imagePRESS C10000VP-tonerpersen met PRISMAsync-controllers. De vier persen zijn gekoppeld via Canon's workflowbeheersoftware PRISMAproduction.

Opdrachten kunnen ook van de ene naar de andere pers worden verplaatst zonder aanpassingen in kleurbeheer. De volledige productieworkflow voor alle apparaten is gecertificeerd op basis van FOGRA Process Standard Digital, waardoor QITS absoluut zeker kan zijn van kalibratie, kleurnauwkeurigheid en consistentie op verschillende apparaten.

Volgens Philipp Schneider, Project Manager, "is het voor ons en onze klanten in feite een technische garantie dat ons gecombineerde inkjet- en tonerproductieconcept echt werkt, zonder kleurcompromissen."

Oliver Winkelmann, Managing Director, QITS


We zijn gespecialiseerd in het beheren van grote hoeveelheden kleine opdrachten. Op een gemiddelde dag verwerken we meer dan 1.000 afzonderlijke orders.

Oliver Winkelmann,
Managing Director, QITS

Gerelateerde oplossingen/producten

Bent u klaar om uw kansen via meerdere kanalen te verbeteren?

CONTACT met een specialist

Privacybeleid

Praat met een expert tijdens kantooruren

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.

* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.

Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product

  • Zo snel mogelijk
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +31

Heeft u verder nog informatie voor ons, die onze expert kan helpen

Dank u wel

Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op

[TIME]

Graag tot ziens

Sorry

Fout