The Creative Hub
Werken met The Creative Hub betekent verassende ontwerpen passend bij merk en identiteit, flexibiliteit en schaalbaarheid voor onze klanten. Wij geven vorm aan communicatie.
Signing en rebranding Floradôme Royal FloraHolland
Sabrina Deij, Senior Adviseur Corporate Communicatie bij Royal FloraHollandZo gaaf, om nu dagelijks herinnerd te worden hoe mooi het werk is dat we doen en te zien voor wie we het doen.
Connect to grow. Zo luidt de nieuwe slogan van Royal FloraHolland. En met die connectie zit het wel goed in het nieuwe kantoorpand van Royal FloraHolland. Want daar ‘connecten’ de mensen uit het werkveld en de medewerkers van Royal FloraHolland vanaf nu haast letterlijk dankzij de levensgrote fotoprints aan de wanden in het gebouw.
Bij binnenkomst, in verschillende vergaderzalen, maar ook bij de coffeecorner en in de focusruimtes. De kwekers, medewerkers en kopers lachen je toe, levensgroot aan de wand.
Na het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl en positionering, had Royal FloraHolland de wens de nieuwe look & feel door te vertalen naar het nieuwe pand. “Bezoekers moesten bij binnenkomst meteen zien en voelen wie we zijn en wat we doen”, vertelt Sabrina. “En dat is gelukt. Want je kunt er niet meer omheen wanneer je hier binnenkomt: 25 wanden met kleurrijke bloemen, kwekers in het veld en prachtige ochtenddauw.”
In lijn met het duurzaamheidsbeleid van Royal FloraHolland staat circulariteit en gezondheid centraal in het ontwerp en gebruik van het gebouw. Voor de herinrichting en aankleding van het nieuwe pand ontwikkelden en produceerden we 25 visuals, allen geproduceerd op diverse duurzame materiaalsoorten, rekening houdend met beoordelingen en certificeringen.
De aangebrachte peesdoeken voldoen aan de juiste akoestieke waarden en hebben een algemeen erkend gezondheidslabel (HEA9). Daarnaast is op sommige wanden een extra coating als beschermingslaag aangebracht over de visual. Alle materialen voldoen aan een drie sterren BREEAM-NL certificering, wat staat voor een ‘zeer goede’ beoordeling van de duurzaamheid van gebouwen.
Na een mooie intensieve samenwerking mag het resultaat daar zijn: Floradôme is op 2 maart 2021 in gebruik genomen. Tijd om de bloemetjes buiten te zetten!
Nina Verbruggen, Centrale Creative Hub, The Creative HubHet mooie aan deze coproductie is dat er met veel verschillende partijen tegelijkertijd werd samengewerkt. Van de architect, tot de vormgever en het team van The Creative Hub. Iedereen wist precies wat zijn/haar taak was, waardoor het vlekkeloos verliep. Korte lijntjes, dat werkt wel zo lekker.
Werken met The Creative Hub betekent verassende ontwerpen passend bij merk en identiteit, flexibiliteit en schaalbaarheid voor onze klanten. Wij geven vorm aan communicatie.
Ontdek onze oplossingen voor efficiënter werken en hoe deze uw business kunnen transformeren.
De snel veranderende wereld vraagt om online en digitaal onderwijs, boeiend en eigentijds. Lees hier over de oplossingen die Canon voor het onderwijs te bieden heeft.
Persona’s op jouw website zorgen ervoor dat opleidingen binnen de regio goed op de kaart worden gezet.
Kleurrijke en duidelijke infographics passend bij de huisstijl vertellen jouw verhaal.
Signing geeft een ruimte een eigen karakter en bevordert de (werk)sfeer.
Jouw verhaal visueel en dynamisch maken doe je met animatie.
Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.
* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.
Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product
Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op
Graag tot ziens
Fout