Zakelijk

Canon's benadering van MPS

Elke organisatie is anders en daarom is het essentieel om de tijd te nemen om uw bedrijf goed te leren kennen en te weten wat de IT-eisen zijn voor het leveren van managed print services.

Met Canon Managed Print Services garanderen wij dat u profiteert van snellere printprocessen, efficiëntere workflows en lagere uitgaven in een zo kort mogelijke tijd door de ITIL®- en PRINCE2®-methodiek te combineren in elke fase van het traject.

Volgende stappen

Vijf-stappenaanpak

[MASTER] Picture_mps-approachOntdekken

Canon begint met een grondige analyse van uw huidige situatie waardoor Canon inzicht krijgt in wat en hoe u print binnen uw organisatie. Vanuit dat punt kan Canon een oplossing vormgeven die veel gedoe en afval voorkomt zodat u zich volledig kunt concentreren op uw kernactiviteiten.

Vormgeving

Op basis van de gegevens uit de fase Ontdekken ontwikkelt Canon een oplossing die veel gedoe en afval voorkomt en die voldoet aan uw zakelijke vereisten. Tijdens deze fase
werkt Canon met u samen om ervoor te zorgen dat de oplossing
zorgvuldig wordt gepland en geïmplementeerd, omdat we allemaal
zeker willen zijn van het feit dat de enige impact die het op uw bedrijf heeft,
een positieve impact is.

Overgang en implementatie

Canon maakt gebruik van ervaring, vaardigheden en kennis voor het projectmanagement van de implementatie en de invoering van de nieuwe oplossing en helpt bij het veranderen van het gedrag van de gebruiker voor de beste resultaten. Bovendien blijft Canon met u samenwerken om ervoor te zorgen dat dit zo blijft.

Ondersteunen en beheren

Eenmaal geïnstalleerd zorgt Canon ervoor dat alles werkt zoals het zou moeten, zodat het voldoet aan uw behoeften, nu en in de toekomst. De kern van ons MPS-aanbod bestaat uit Fleet Management waarbij wij de verantwoordelijkheid nemen voor het beheer van de documentenoutput volgens overeengekomen KPI's en beheer volgens SLA's om de afgesproken business case te leveren. U hoeft niet langer printers te beheren, en meterstanden te registreren en rapporteren of tijd te verspillen bij het bestellen van verbruiksartikelen. Verder biedt Canon een servicedesk voor escalatiebeheer van gebeurtenissen, incidenten en problemen en fulfilment voor gelegenheden dat u contact wilt opnemen. Alles wordt gemakkelijker - van inkoop tot facturatie.

Evaluatie

In tegenstelling tot andere beheerserviceoplossingen, omvat Canon Managed Print Services een evaluatiefase om ervoor te zorgen dat de door Canon geleverde oplossing, en ook de voordelen, blijven voldoen aan de zich ontwikkelende behoeften van uw organisatie. Wij definiëren helder contractbeheer zodat duidelijk is wanneer, hoe en met wie wij de status van uw MPS-contact zullen evalueren. Ook de indeling en inhoud van deze regelmatige evaluaties worden vastgelegd.

Armstrong Watson

Voordat ze advies gaven, voerde Canon een grondige analyse van ons bedrijf uit om een overzicht te krijgen van verbeterpunten en wat daarvoor de beste aanpak was.

Armstrong Watson, Verenigd Koninkrijk