Apparaat opnieuw verbinden

Work professional strengthening security and compliance

Als uw apparaat/server niet meer communiceert met Canon's Device Management Service, kan Canon door deze onderbreking geen nauwkeurige metergegevens vastleggen, geen automatische aanvulling van verbruiksartikelen activeren of proactieve ondersteuningsservices voor uw apparaat bieden, waardoor deze services worden verstoord.


Canon streeft ernaar de levering van de Device Management Service met succes te voltooien en uw ervaring te verbeteren, en vraagt uw medewerking door ervoor te zorgen dat uw apparaten consistent met elkaar verbonden blijven.


De betreffende RDS-versie op uw server of het serienummer van het apparaat wordt vermeld in de e-mail die u hebt ontvangen.


Als uw apparaat niet meer met Canon communiceert, volgt u de instructies in het gedeelte 'Device has stopped communicating (Apparaat communiceert niet meer)' hieronder.


Als uw server niet meer met Canon communiceert, volgt u de instructies in het gedeelte 'Server has stopped communicating (Server communiceert niet meer)' hieronder.


Neem contact op met Canon Support als u problemen ondervindt

Apparaat communiceert niet meer

Een communicatietest uitvoeren op uw apparaat

Server communiceert niet meer

CDCA kan niet communiceren met UGW (voor serverbeheerder)

IWMC-RDS kan niet communiceren met apparaten (voor server- en apparaatbeheerder)

IWMC-RDS kan niet communiceren met UGW (voor serverbeheerder)

Dit is wellicht ook iets voor jou...

Onderzoek