Canon verbetert werkplekportfolio om tegemoet te komen aan nieuwe hybride behoeften

’s-Hertogenbosch, juli 2022: Canon Europe maakt een aantal verbeteringen bekend voor de imageRUNNER ADVANCE, imageRUNNER, i-SENSYS X en imagePRESS portfolio’s om bedrijven en organisaties van elke omvang te helpen hun pad te vinden in de wereld van het hybride werken. Terwijl organisaties bezig zijn hun pas ingevoerde hybride strategieën te optimaliseren, veranderen de werkplekken. Grote kantoren met meerdere afdelingen zijn niet langer de norm – veel bedrijven kiezen voor een kleinere huisvesting en voegen processen samen om rekening te houden met een verscheidenheid aan werkomgevingen. Het Canon-ecosysteem voor digitale transformatie wordt ondersteund door:

• De nieuwe imageRUNNER ADVANCE DX 4800-serie en imageRUNNER 2700-serie geven gebruikers alle voordelen als het gaat om connectiviteit, productiviteit, duurzaamheid, veiligheid en onderhoudsgemak van Canon’s bestaande multifunctionele A3-portfolio. Deze modellen bieden meer functionaliteit door een bredere ondersteuning van printmedia, een grotere nietcapaciteit en een kleiner oppervlak voor gemakkelijk transport en opslag. Daarnaast maakt de nieuwste serie een uiterst belangrijk niveau van modelcontinuïteit mogelijk met eenvoudige installatie en onderhoud – voor een vlekkeloze gebruikerservaring op elk type werkplek.
  • De nieuwste aanwinst in het Canon kleuren A4-portfolio – de i-SENSYS X C1333-serie – biedt naast een hogere productiviteit, verbeterde gebruikerservaring ook een aangescherpte beveiliging op modellen die allemaal veel compacter zijn. Dankzij het nieuwe ontwerp en de nieuwe print engine kunnen gebruikers sneller printen en scannen op kleinere, lichtere modellen. Met meer printmogelijkheden van hogere kwaliteit, zoals A5 dubbelzijdig printen en met A6-ondersteuning, vormen deze modellen een betrouwbaar en flexibel onderdeel van elk gemengd printerpark.
  • De nieuwe imagePRESS C270-serie biedt hogere scansnelheden en een consistente gebruikerservaring die aansluit bij de andere modellen in het Canon-werkplekportfolio. Deze modellen combineren functionaliteit en connectiviteit met creatieve printmogelijkheden, zodat bedrijven en organisaties hun in-house printactiviteiten kunnen uitbreiden met brochures, direct mail, catalogi en meer.
  • Met uniFLOW Online, Canon’s geavanceerde oplossing voor print- en scanmanagement, kunnen gebruikers de voordelen van cloud-connectiviteit benutten om hun printerpark in meerdere werkruimten samen te brengen. Deze geïntegreerde softwareoplossing versterkt de samenwerking op de werkplek door werkomgevingen met gemengde apparatuur van meerdere leveranciers te ondersteunen. Dit resulteert in een naadloos documentbeheer en krachtige beveiliging van zowel de nieuwe modellen van Canon als van reeds aanwezige apparatuur in de bestaande infrastructuur.

Hiro Imamura, Vice President Marketing & Innovation voor Digital Printing & Solutions bij Canon Europe, zegt: “De afgelopen paar jaar werd duidelijk dat hybride werken voor iedere medewerker een andere betekenis heeft. Of medewerkers nu liever in gecentraliseerde kantoren, gedeelde werkruimten of thuis werken, voor veel nieuwe werkstrategieën is flexibiliteit het sleutelwoord geworden. Grote en kleine organisaties hebben dan ook een toenemende behoefte aan oplossingen die medewerkers kunnen ondersteunen waar, wanneer en hoe ze werken.

“De mogelijkheid om op elke werkplek toegang te krijgen tot documenten en ze te delen is een noodzaak in de huidige werkomgeving. De digitalisering en de mogelijkheid van ons portfolio om met de cloud te verbinden stelt gebruikers in staat om betrokken, productief en veilig te functioneren. Maar hybride werken is een voortdurend veranderend concept en deze nieuw geïntroduceerde series markeren de laatste ontwikkeling in ons streven om te voldoen aan de veranderende behoeften van onze klanten.”

Volg deze link voor het complete Canon-programma voor hybride werken: https://www.canon.nl/business/solutions/hybrid-working/