OUTSOURCING SERVICES

Digitale Transformatie – Hybride werken

Canon stroomlijnt uw informatieprocessen

Werk waar u wilt. Canon maakt het gemakkelijk.

Wij stroomlijnen uw informatieprocessen

Onze manier van werken is in rap tempo veranderd. Met het hybride werkmodel is een combinatie van thuiswerken, onderweg en naar kantoor gaan vanzelfsprekend geworden. We bepalen zelf wanneer we waar werken.

Dit is alleen mogelijk met goedwerkende IT-oplossingen, gestroomlijnde informatieprocessen en faciliteiten die overal toegankelijk zijn. Technologieën en diensten van Canon Business Services maken dit mogelijk.


1. Stroomlijnen en automatiseren van uw informatieprocessen

Organisaties hebben te maken met diverse stromen van binnenkomende berichten en post, zowel fysiek als online (digitaal). Klantreacties, bestellingen, facturen, apps en e-mails, slechts enkele voorbeelden van inkomende klantcommunicatie die belangrijk zijn voor uw interne bedrijfsproces.

Klanten verwachten snel een response van organisaties. Medewerkers willen plaats- en tijdonafhankelijk toegang tot berichten. Of u nu thuis werkt of op kantoor, post, inkomende communicatie en berichten dienen snel en veilig beschikbaar te zijn binnen het werkproces. Door deze digitale transformatie ontwikkelen kantoren zich steeds meer tot hybride werkomgevingen.

Canon’s Digitale Postkamer verwerkt al uw inkomende berichten, zowel fysiek als digitaal, snel en veilig en maakt het mogelijk dat deze direct digitaal toegankelijk zijn in het werkproces van medewerkers.

De oplossing - intelligente software en smart shoring
Onze Digitale Postkamer regelt al uw inkomende klantcommunicatie. Dit kan op locatie binnen uw klantomgeving óf via een van onze Shared Service Centers, cloud-based, schaalbaar en veilig.

Met behulp van slimme software en workflowtechnieken worden de inkomende communicatie en berichten automatisch geclassificeerd en verwerkt. In combinatie met inzet van onze medewerkers wordt fysieke post gedigitaliseerd en wordt indien nodig de digitale data verder verrijkt in de systemen van de klant, zodat uw werknemers hun informatie snel beschikbaar hebben en uw organisatie sneller en slimmer kan werken.

Diensten omtrent het automatiseren van uw informatieprocessen

2. Document Management

Canon verzorgt dienstverlening voor klanten die hun repro of postkamer willen uitbesteden. Of het nu gaat om print- of drukwerk, groot- of kleinformaat of grafische specials. Wij bieden met onze document dienstverlening, online bestelportals en persoonlijke begeleiding en advies, één loket voor uw grafische behoeften Zowel in-huis op uw klantlocatie of hybride vanuit een van onze Shared Service Centers.

Optimalisering van documentstromen en informatielogistiek
Om klanten te ondersteunen met duurzaamheidsinitiatieven en hen te helpen om het nieuwe ‘hybride werken’ zo efficiënt mogelijk in te richten, bieden we een totaaloplossing voor post- en pakket distributie met de inzet van slimme pakketlockers voor de ‘last mile’ logistiek. We besparen hiermee koeriersritten en ondersteunen medewerkers die niet meer iedere dag op kantoor komen. Een oplossing van deze tijd. Slim, veilig en duurzaam.”

Diensten omtrent het managen van documentstromen

Wij geven u graag inzicht en advies door uw informatieprocessen gedetailleerd in kaart te brengen en aanbevelingen te doen voor optimalisatie.

Doe uw voordeel met de conclusies en aanbevelingen uit onze procesanalyse.

Praat met een specialist

Gerelateerde oplossingen

Ontdek meer

Technologieën en diensten van Canon Business Services maken het mogelijk om hybride te werken. Meer weten?
Privacybeleid

Praat met een expert tijdens kantooruren

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.

* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.

Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product

  • Zo snel mogelijk
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +31

Heeft u verder nog informatie voor ons, die onze expert kan helpen

Dank u wel

Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op

[TIME]

Graag tot ziens

Sorry

Fout